Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Сумирний: Роздуми навскидку про твори поетів КП (продовження IX) - ВІРШ

logo
Сумирний: Роздуми навскидку про твори поетів КП (продовження IX) - ВІРШ
UA  |  FR  |  RU

Рожевий сайт сучасної поезії

Бібліотека
України
| Поети
Кл. Поезії
| Інші поет.
сайти, канали
| СЛОВНИКИ ПОЕТАМ| Сайти вчителям| ДО ВУС синоніми| Оголошення| Літературні премії| Спілкування| Контакти
Кл. Поезії

  x
>> ВХІД ДО КЛУБУ <<


e-mail
пароль
забули пароль?
< реєстрaція >
Зараз на сайті - 1
Пошук

Перевірка розміру



honeypot

Роздуми навскидку про твори поетів КП (продовження IX)

Сумирний :: Роздуми навскидку про твори поетів КП (продовження IX)
Ось ще один перл:

"...Поцелуй, как невинная страсть,
Ощущая его – улетаешь,
Нету страха, что можешь упасть,
Но когда приземлиться - не знаешь.
Поцелуй, словно ветра поток,
Ты стоишь, а тебя обдувает,
Нету сил, чтобы сделать рывок,
Сносит с ног и одежду срывает.
Так легко и невольно пронзает,
Эта жажда пьянящих касаний,
Душу в клочья порой разрывает..."

джерело: ID: 961133

Навіть не скажу, а констатую: Именно так "поезия" глагольных рифмачей  и не сдвигается с места..!

Мікроскопічна подібність до того, що зветься творчістю... І нема над чим ломати голови.  Втім, знайдуться прихильники. З`являться псевдодискусії  у моделях одної стотисячної: "Хорошо", "як добре", "Класс!"...

370 кілометрів на секунду мчить наша сонячна ситсема у відношенні до галактики. І це вселяє надію, що такий період творіння мине щвидко. І  авторка збагне, що такою "поезою" вона не зрушить з місця... І почне дбайливо й кропітко працювати над своїми словотвореннями. Або - облишить цю справу, навіки. Як це часто й відбувається із жінками, опісля перших пологів...

ID:  961138
ТИП: Поезія
СТИЛЬОВІ ЖАНРИ: Ліричний
ВИД ТВОРУ: Вірш
ТЕМАТИКА: Філософська лірика
дата надходження: 28.09.2022 08:50:44
© дата внесення змiн: 17.10.2022 08:28:52
автор: Сумирний

Мені подобається 2 голоса(ів)

Вкажіть причину вашої скарги



back Попередній твір     Наступний твір forward
author   Перейти на сторінку автора
edit   Редагувати trash   Видалити    print Роздрукувати


 

В Обране додали:
Прочитаний усіма відвідувачами (1053)
В тому числі авторами сайту (25) показати авторів
Середня оцінка поета: 0 Середня оцінка читача: 0
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
Сторінки (2):    назад [ 1 ] [ 2 ] вперед




КОМЕНТАРІ

Сніг_на_голову, 06.10.2022 - 14:46
Ого, яка активність в коментарях!
Пане Сумирний, бачте, як ви збадьорили це сонне графоманське царство.
Хоцу се wink
Тільки п.Юхницю вже не хваліть, або хваліть, але не персоналізовано)))
 
Сумирний відповів на коментар Сніг_на_голову, 07.10.2022 - 08:14
give_rose
 
Alis, 03.10.2022 - 23:17
Хочу відповісти Горбункову СС.
Тарас Григорович жив в інші часи, і відтоді минуло вже багато. Мова розвивається, інструменти також розвиваються. І те, що було ок за часи Григоровича, вже не ок для сучасності.
Сучасне суспільство вимагає сучасної поезії.
А то так і будете застиглі в пушкіних та ямбах)
 
Горбунков С,С,, 03.10.2022 - 19:47
Доброго вечора, ШАНОВНЕ ПАНСТВО. Дозвольте приеднатись до дискусії. Читаю і диву даюся, що такі автори намагаються ще когось критикувати, таке враження, ніби сам Тарас Григорович в них в учнях побував, а в самих почитати нічого.
Моя вам, порада: перед тим, як шукати тріску в чужому оці вийміть колоду зі свого ока.
А вірш дуже сподобався. Дякую, автору.
ГАНЬБА бездарним критикам!!!!!!!!!!!!! tonguelo:
 
Цікава дискусія. Дозвольте і мені долучитись. Я вважаю боротися з дієслівними римами не варто. Це ж треба такі генії зібрались. Хто ж тоді для Вас: Шевченко, Тичина, Павличко, Ліна Костенко. Я думаю головне, щоб було грамотно, красиво та чуттєво донесено до читача. А критика повинна бути обгрунтована, доречна та яка б не принижувала авторів.
Є таке поняття, як етика, тож критикам це треба взяти до уваги і задуматись над сввоїми діями.
Дякую, Олесі Пославській, твір гарний та чуттєвий. give_rose
 
Master-capt, 30.09.2022 - 15:03
Якщо боротись з дієсловами в нашій мові, то потрібно винищувати коротке дієслово... базарну гуторку, східняцке мовлення. Дуже ріже слух такі слова... співа, мовля, спійма, трепета, верта. зверта, приверта, ступа, зарина, віта, зрива, кульга і тп. give_rose friends
 
Alis, 28.09.2022 - 15:44
Хоча,наведений твір дійсно кринжовий.
Мало того, що неграмотна мова. Автор використовує нарізку з усталених виразів, що не несуть абсолютно ніякої виразності.
И "жечь глаголом" - а як інакше, якщо не вистачає слів?)
Речення не узгоджені ні логічно, ні синтаксично. Тож розумію роздуми і обурення пана Сумирного, але не підтримую його соціальні упередження.
 
Alis, 28.09.2022 - 15:36
Шо за гендерний шовінізм? smile
 
Хельґі Йогансен, 28.09.2022 - 14:54
Щиро прошу вибачення! Лайк поставив автоматом. Жаль, що забрати не можна. Надто грубо критикуєте. Так негарно
 
Master-capt, 28.09.2022 - 12:57
П. Сумирный, в рус. литературе давно идет борьба с глагольными рифмами, сразу после смерти Пушкина. Вот он грешил глаголами, и как грешил. Дай Бог нам так грешить, хоть бы кому! Не переносите эту войну на нашу стезю. Вырастим похожего... и начнём. friends give_rose
 
Н-А-Д-І-Я, 28.09.2022 - 11:43
П. Сумирний! Підтримую думку поетеси Это- я -Алечка. Мені цей твір дуже сподобався. Душевний твір! Скільки ніжності і теплоти. Правильно сказала тут поетеса, що цей твір не вам присвячений, тому ви його і не розумієте. Я обов"язково візьму у білий список цю авторку і буду читати її твори. Це - талановита поетеса.
Чому ви її принижуєте і пишетье, що вона повинна
залишити цю справу "навіки"? Ваші думки, ті, що ви пишете, підтримала лише одна людина із сайту. Бачу, що ви маєте наміри "розігнати" поетів цього сайту. Чи вдасться це вам ?
Якщо ви взялися нас вчити писати вірші, то не треба вживати оті"порівння", які принижують людську гідність.

Дуже вдячна пану Юхниці, що зробив вам зауваження в коректній формі.Прислухайтеся до порад розумних людей.
 
Катерина Собова, 28.09.2022 - 11:34
А що, вийшов закон на державному рівні про заборону дієслівного римування, чи я щось пропустила? В рядках Олесі Паславської я не побачила таких страшних недоліків, він гідний уваги читача. За вашою теорією, п. Сумирний, суцільним жахом є поезія Т. Шевченка:
Реве та стогне Дніпр широкий,
Сердитий вітер завива,
Додолу верби гне високі,
Горами хвилі підійма.
І блідий місяць на ту пору
Із хмари де-де виглядав,
Неначе човен в синім морі,
То виринав, то потопав,
Ще треті півні не співали,
Ніхто ніде не гомонів,
Сичі в гаю перекликались,
Та ясен раз у раз скрипів.
Ця пісня стала народною, її співають у нас і за межами країни, то виходить, всі такі недолугі, не помітили дієслів? Може досить вишукувати помилки в інших авторів, а краще переглянути свої? 100% підтримую попередні коментарі, аплодую Є. Юхниці!
 
Это_я_Алечка, 28.09.2022 - 10:51
П.Сумирний, а з чого Ви взяли, що авторка має наміри "рушити з місця", якщо їй добре на цьому самому місці. Людина відкриває комусь своє серце (певна річ, що не Вам), кому треба, той побачить та зрозуміє що до чого.
Пишіть свої правильні з усіх боків та талановиті вірші. Радуйте нас, прихильників своєї творчості!
Всеціло підтримую точку зору п.Юхниці в цьому питанні.
Дякую за увагу hi
 
Яніта Владович, 28.09.2022 - 10:47
...
(відредаговано: моя помилка, ви нічого не видаляли, то я випадково відкрила сусідній твір з тотожною назвою. Перепрошую.)


І взагалі, станьте прикладом для інших, почуйте критику. Скільки людей вас просило, аби писали ім'я автора, а ви наче й не чуєте. Можливо, тому й ваші прохання не використовувати дієслівні рими не чують?
 
Юхниця Євген, 28.09.2022 - 09:32
Поезія в пані,чи пана, яку Ви критикуєте - насправді - поезія, п.Сумирний. Так, з дієсловами. Так, їх можна уникати. Але не можна давати від себе висновок, як від Бога, що Автору слід перестати писати. Ц е його особиста справа. Такими речами можна довести людину і до самогубства. По друге - Ви не вказали ім'я Автора, рядки якого і прокоментували і якому порадили те, що нікого не стосується, крім Автора - писати йому, чи ні. А використання рядків митця без вказівки його імені, взагалі то - кримінальна справа. 42 39
 
Сумирний відповів на коментар Юхниця Євген, 28.09.2022 - 11:03
Он як... Тоді пардон. Припиняю. Авторку легко знайшли б, коли захотіли. Слід просто набрати рядок її шедевру. автор: Олеся Паславська. apple
 
Яніта Владович відповів на коментар Юхниця Євген, 28.09.2022 - 14:04
Пане Юхниця, ви помиляєтеся. Кримінальної відповідальності не буде. За статтєю 178 ККУ - має бути певна матеріальна шкода, якої тут не спостерігається. Можливо - адміністративна відповідальність (за статтею 51-2.КУпАП).

І взагалі, дозволяється цитувати твір, не запитуючи дозволу автора, - але обов'язкове зазначення імені та джерела (ст. 21 ЗУ Про авторські та суміжні права).
 
Н-А-Д-І-Я відповів на коментар Яніта Владович, 28.09.2022 - 15:16
Яніта! Прочитала ваш другий коментар..Отут я з вами не згодна. Для чого чернити людей, чиї вірші комусь не подобаються, та ще підбирати такі порівняння? Ще ставити людину на осуд на весь світ? Отут я з вами не згодна. Хто має на це право? Тоді виходить, що треба всіх повиганяти із сайту, хто вживає у віршає дієслівні форми? Чи захоче ще писати тоді щось така людина? Небагато тут поетів, що дотримуються цих правил.
 
Яніта Владович відповів на коментар Н-А-Д-І-Я, 28.09.2022 - 15:27
Пані Надія, певно, ви не зрозуміли мій другий коментар. Я писала про фразу "А використання рядків митця без вказівки його імені, взагалі то - кримінальна справа". І за законодавством, до кримінальної відповідальності ця дія не дотягує.

Інша річ, що ще написане, окрім цитати. І тут я з вами погоджуюсь. Критикувати треба вміти.
 
Сніг_на_голову відповів на коментар Н-А-Д-І-Я, 28.09.2022 - 15:31
Вступлю-но і я в дискусію smile
Бачте, пані Надіє, критикувати має право будь-хто, як і хвалити, у той спосіб, в який хоче і вміє (як і хвалити!). Тим паче, це не приватний блог, це публічна платформа, на якій публікуються твори для публічного огляду, а, отже, автори наперед свідомі того, що їхні твори можуть обговорюватися.
Мені, наприклад, прикро, що на цьому сайті немає жодного літературознавчого дискурсу, жодного зросту і Клуб поезії нагадує радше групу у фейсбуці, де один одному взаємно пишуть лестощі і лайкають твори.

Ще одне, усі чомусь хочуть бути поетами й так називають одне одного, але стандартів поетики дотримуватися не хочуть, більш того нехтують ними, пихато стверджуючи, мовляв, зате я пишу від душі.

Але! Так склалося, що є поети і писаки і їх треба розрізняти. Не всі, хто вміють римувати є поетами.

Цей спіч прошу ніяким чином не пов'язувати ні з автором, ні з авторкою, це виключно мої рефлексії на тему.
Так би мовити, до слова smile
 
Н-А-Д-І-Я відповів на коментар Сніг_на_голову, 28.09.2022 - 16:01
Згодна з вами, але чи всі мають право критикувати? Я думаю тільки ті, хто сам пише правильно, дотримуючись всіх вимог поезії. Ще. Думаю, що треба обережно підбирати слова для критики і не принижувати людську гідність.. І робити це не для того, щоб відбити охоту писати . Я тут є свідком того, скільки людей приходили на сайт, не вміючи писати вірші так, як слід. Проходив час, то вони такі твори писали, на заздість багатьом. Треба людям вселяти хороше, щоб вони вірили в себе, а не казати їм, щоб вони ішли із сайтУ, бо не можуть писати без дієслівних рим.
 
Сніг_на_голову відповів на коментар Н-А-Д-І-Я, 28.09.2022 - 16:15
Ну, пан Сумирний, можливо, гадає, що він гусак і має гостре перо))) То нехай собі. Зерна істини в його заувагах є, хоча звісно такту йому бракує.
Впевнена, що літературний критик може бути чудовим критиком і нікудишнім автором, хороший мистецтвознавець - поганим художником, і т. д.
З власного досвіду скажу, що мені інколи казали про якийсь текст, що це повна фігня, були й добріші терплячі критики, які вказували на хиби. Вдячна усім, бо допомогли однаково, з роками тексти покращились, хоча й досі я ними не задоволена.
А оце, до прикладу, стаття про віршування. Тут і про дієслівні рими є, і про Шевченка)
http://litforum.com.ua/?a=6192&print
 
Н-А-Д-І-Я відповів на коментар Сніг_на_голову, 28.09.2022 - 17:04
Згодна з вами, що хороша підтримка одноклубців допомагає удосконалювати написання творів. Це - правда.
Зараз почитаю вашу статтю. А я теж знайшла непогану статтю з чудовою думкою автора.
Ось адреса: http://www.kulturamovy.univ.kiev.ua/KM/pdfs/Magazine29-19.pdf
 
Сніг_на_голову відповів на коментар Н-А-Д-І-Я, 28.09.2022 - 21:20
Зі статті виокремили для себе оце: "Отже, римувати дієслова виявляється найлегше. Тож, прямуючи шляхом шукання нових форм, сучасна українська поезія іде від більш простого до складнішого. "

То, можливо, пан Сумирний і закликає авторів не спрощуватись аж занадто ghmm hi
Дякую за розмову 23
 
Яніта Владович відповів на коментар Сніг_на_голову, 28.09.2022 - 19:35
Сніг_на_голову, дозволю собі не погодитися з вами.
"критикувати має право будь-хто, як і хвалити, у той спосіб, в який хоче і вміє (як і хвалити!)"
Незважаючи на значення слова "свобода" - вона не є необмеженою. Межею у даному випадку є права та свободи інших людей (з огляду на принцип рівності).
Тому, критикуючи чийсь твір, не можна казати, аби автор взагалі перестав творити, бо то буде обмеження його права творити.
Не можна ображати автора, бо існує "право на людську гідність" тощо.

І звісно, не треба забувати про "золоте правило моралі": Як хочете, щоб люди вчиняли відносно вас, так і ви чиніть відносно них.
 
Сніг_на_голову відповів на коментар Яніта Владович, 30.09.2022 - 14:24
О, куди Ви закрутили.
ОК. Тоді давайте поговорімо про право читача не читати усякий непотріб.
Ось до прикладу, автор вирішив сотворити "геніальне творіння - літературний порно-горор". Він ж має право творити. І якщо я скажу йому, що це, перепрошую, лайно і попрошу його не писати взагалі або писати щось інше, або ж у іншій формі, котре з його фундаментальних прав я порушу?))))

Пані Яніто, пригадайте, як освистують театральні чи кіно прем'єри. Гадаю, усе по-чесному: один створив, оприлюднив - інший висловився щодо smile

Узагалі, справді творчі люди самокритичні і здатні відрізнити тролінг від слушних порад, тому що й до критики ставляться трішки з гумором. Принаймі, на мою думку, так би мало бути.

23 23 23
 
Яніта Владович відповів на коментар Сніг_на_голову, 30.09.2022 - 20:38
"право читача не читати усякий непотріб" реалізується дуже просто - хай не читає. Комусь непотріб - а комусь сподобається.
Наприклад, мені "50 відтінків..." не зайшли. А скільки захопливих відгуків.

Якщо ви як читач скажете у коментарях "не писати", вам скажуть: "не читайте". Ви будете квити. Але якщо вдавати із себе критика, то треба зважено обирати слова.

На мою непрофесійну думку, існує різниця між реакцією глядача/читача та реакцією людини, яке позиціонує себе як критика (професіонала своєї справа).

Багато що мало б бути інакше ніж є насправді. Але люди не роботи, аби реагувати так, як треба. І критику літературного твору як нікому має бути відомо, що слово - гостра шабля, нею треба розмахувати з обережністю.

Це моя думка. Звісно, кожен має право на іншу.
 
Сніг_на_голову відповів на коментар Яніта Владович, 03.10.2022 - 14:23
Пан Сумирний так і каже, що пробує писати літературні огляди)
Відвертий сексизм в цьому огляді авжеж, засуджую.

Зваженість - передумова порозуміння smile
 
Яніта Владович відповів на коментар Сніг_на_голову, 03.10.2022 - 16:30
Я знаю, що то лише спроби. Але він сам не хоче сприймати поради - скільки людей радило вказувати автора, але у кожному наступному творі те ж саме.

А щодо сексизму - так він присутній у всіх "роздумах" які я читала. Окрім того, який присвячений твору пана Юхниці. Там один мед і патока.
 
Сніг_на_голову, 28.09.2022 - 09:28
Існує в обігу поетів такий вислів "Якщо можеш - не пиши". На жаль, може не багато))
 

Сторінки (2):    назад [ 1 ] [ 2 ] вперед
ДО ВУС синоніми
Синонім до слова:  Новий
Enol: - неопалимий
Синонім до слова:  Новий
Под Сукно: - нетронутый
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Пантелій Любченко: - Замашна.
Синонім до слова:  Бутылка
ixeldino: - Пляхан, СкляЖка
Синонім до слова:  говорити
Svitlana_Belyakova: - базiкати
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ти
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ви
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ти
Синонім до слова:  аврора
Ти: - "древній грек")
Синонім до слова:  візаві
Leskiv: - Пречудово :12:
Синонім до слова:  візаві
Enol: - віч-на-віч на вічність
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Enol: -
Синонім до слова:  говорити
dashavsky: - патякати
Синонім до слова:  говорити
Пантелій Любченко: - вербалити
Синонім до слова:  аврора
Маргіз: - Мигавиця, кольорова мигавиця
Синонім до слова:  аврора
Юхниця Євген: - смолоскиподення
Синонім до слова:  аврора
Ніжинський: - пробудниця-зоряниця
Синонім до слова:  метал
Enol: - ну що - нічого?
Знайти несловникові синоніми до слова:  метал
Enol: - той, що музичний жанр
Знайти несловникові синоніми до слова:  аврора
Enol: - та, що іонізоване сяйво
x
Нові твори
Обрати твори за період: