Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Сергій Ранковий: **** Объятья. Выбор **** (18+) - ВІРШ |
UA | FR | RU Рожевий сайт сучасної поезії |
|
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
КОМЕНТАРІ Ірина Лівобережна, 30.12.2013 - 22:51
Вас удивит мой ответ. Я хочу, чтобы меня просто обнимали сильные руки. Не скользили, не гладили, не мяли. Просто обнимали. Всю ночь. У телевизора. У порога. У плиты. Всю жизнь. Тепло. Защищенность. Покой. Нега. Умиротворённость. Объятия - это всё. Секс - это временно.
Сергій Ранковий відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Ну, так вы выбрали "Объятия Любви", Ирина. Просто вы этого не осознаете.Я специально не утрировал стих о любви, а изобразил в нем также телесные отношения. Поскольку без них вы бы не смогли родить сына, и вообще не смогли бы полноценно жить (особенно в начале семейной жизни). А секс, это вы уже сейчас отделили Просто объятия от секса. И почему вы думаете, что ваш ответ меня удивил. Удивляет глупость, а разумность воспринимается как должное. malinka, 15.12.2013 - 16:40
...Ах..Сергей, вы прекрасно постарались!Браво!Но я не выбирала бы из двух "обьятий", взяла бы оба ...- Страстные обьятия любви.Вот! Сергій Ранковий відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
...Ах...К сожалению это не возможно. Не возможно взять свет и тьму, ибо свет и тьма не приемлет друг друга. Нельзя быть добрым и злым одновременно. Наша жизнь и есть выбор. Поэтому в нашей жизни можно испытать страсть и любовь, добро и зло..., но оставить в душе можно лишь одно. Но не думайте - буду всю жизнь любить страсть, а перед смертью выберу любовь. Так не выйдет. Когда чистый легко испачкаться, и сложно снова очиститься. Поэтому думайте и выбирайте.
Санчо (В Міхєєв), 12.12.2013 - 20:32
Гарний і цікавий. Влучне протиставлення, двох варіантів обійм та відповідних наслідків. Останній вірш "Вибір" спонукає замислитись. адже ніч має приблизно 7 годин. І ці сім годин можуть або зіпсувати ціле життя або наповнити щирим коханням!
Сергій Ранковий відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Так, друже. Радий, що ви зрозуміли.
Сергій Ранковий відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Спасибо, Галина. Рад, что вам понравилась любовь.
Ірина Кохан, 10.12.2013 - 09:00
Так,Сергійку,мені дуже сподобався вірш-точніше сказати підбірка віршів! Молодець!
Лія***, 09.12.2013 - 23:46
Цікаво... Ваш погляд на пристрасть і кохання (та ще і поділ їх, хоч, безсувнівно, таке не виключається) асоціюється в мене, з визначенням психологів типів темпераменту людей але ж "чистого" не існує... І на мою думку, кожному періоду - свій час!
Сергій Ранковий відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Так, ваша правда у цьому світі чистого не існує. Але я відокремив світло від темряви не тому, що це є, а для того, щоб читач міг побачити різницю. Не можна побачити різниці між темрявою і світлом у сутінках.Для чого Бог дав Біблію? Для чого дав завіти, які ніхто на землі не може виконати, бо Господь сказав "Не кажіть, що не маєте грехів перед Богом". Для того, щоб ми бачили куди рухатись, чого прагнути. А наше життя - це бородьба з своїми гріхами. Хто виграв - переможець, хто програв - переможений. Отже самедля цього я і розділив одне від одного. Дякую, Лія. Радий, що вірш вас зацікавив. Ірина Кохан, 09.12.2013 - 22:54
Друже,я підтримую Любочкин варіант вибору! Це було б найправильніше!
Сергій Ранковий відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
А, змова, двоє на одного. Мабуть так хотілось би, а чи так можливо? Доречи у "Любові" також є тілесні відношення, але в них інший присмак. Можливо я не зумів це передати, чи ви відчути. Дякую, Іринка, сподіваюсь тобі сподобався вірш. Валерія Грі, 09.12.2013 - 21:35
можу погодитись з паном Салтаном у тому,що третя частина була неочікованою.Вже налаштувалися на подальші описи того,що відбувається Але вірш сподобався
Сергій Ранковий відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Дякую, але я не збирався продовжувати. Я намагався описати почуття, а не процес. Не хотів бути вульгарним. Нажаль інакше я не можу пояснити різницю. Що до третьої частини..., а може це і добре що вона відрізняється. Це вибиває читача із ритму еротичних фантазій і закликає замислитись над написаним.Дякую, Валерія. Дуже радий, що ви прочитали мій вірш. Дякую. Салтан Николай, 09.12.2013 - 21:12
Задум я таки зрозумів, як би це точніше пояснити .... тут навіть більше мабуть технічний момент реалізації третього вірша (ритм, мелодійність ....і тд.), до суті вірша питань немає ... ну це звичайно лише моя думка, а може причина в тому, що я не послухав Вашої поради - відпочити пару хвилин але в любому випадку, мені сподобалась така собі трилогія віршів
Сергій Ранковий відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Дякую,Микола. Справді, я дуже радий, що ви читаєте мої вірші і висловлюєте своє бачення і думку. Це справжнє спілкування. Дякую.
Любов Вакуленко, 09.12.2013 - 20:36
Страсть - это "услада до утра", а любовь - на всю жизнь. Каждый выбирает для себя сам.
Сергій Ранковий відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Спасибо вам за понимание. Надеюсь вы сделаете правильный выбор в своей жизни. Спасибо.
Салтан Николай, 09.12.2013 - 20:20
Мені задум сподобався, але я зумів вловити лише перших два, ну в принципі і третій вловив, але він ніби на іншій хвилі від попередніх. Чесно кажучи коли почитав вже другий вірш, то від третього очікував іншого - я не кажу, що він поганий ч и хороший просто неочікуваний поворот і не на тій хвилі
Сергій Ранковий відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Авжеш, бо третя частина наче обговорення фільму, який нещодавно бачив. Не цікаво, так аби щось сказати і т.д.... Але саме третя частина є найголовнішою. Не цікавою, не яскравою, але саме у ній той аналіз і ті висновки за ради яких треба було йти до зали. Дуже шкода, ви анче прочитали книжку, але так і не зрозуміли задуму і того, що хотів сказати автор. Мабуть то моя провина, пробачте, друже. Сергій Ранковий відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Чому людина так боїться втратити пристрасть, мабуть тому, що б не втратити відчуття, з яким пов"язують своє життя. Але життя не залежить від пристрасті, а от без любові життя не буде.Що до твого варіанта, Любавушка, безумовно так тоже може бути. Коли перше помре, а чоловік і жінка знайдуть у собі сили йти далі, то з"явиться друге. Але це, теж саме як бути здоровим після хвороби (хвороба цетакож відчуття), але можна бути здоровим відразу і не хворіти. Та ми ж хочемо все пізнати, і нам цікава, якто хворіти... Дякую, Любавушка. Сергій Ранковий відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Ну,если спросили, значит не на столько, на сколько хотите знать причины Если можно, то просто "вас", а не "Вас". Мне так легче. Мотивом написания этого стиха стал не отдельно взятый человек, а общее непонимание чувств, которые мы часто испытываем, и которые и приводят нас к конечному результату. Я хотел помочь женщине, (впрочем как и мужчине) ощутить в коротком отрезки два разных чувства, что бы была понятна разница. Стих "выбор" является итогом, моей подсказкой результата выбора. Я только не могу понять с чем связана такая молчаливая реакция? Надеюсь стих не слишком вульгарен, но, к сожаления, я не мог иначе описать эти чувства. Так что скажете, мой замысел понятен, или можно выкинуть стих на свалку? Да, не стесняйтесь в оценках, я абсолютно адекватный человек, пишите как чувствуете. Спасибо, что не молчали. |
|
|