ЗАГАДКИ ПРО КАБІНЕТИ У ЗАГАЛЬНОНАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
1.Тут пісня, музика звучить,
Тече, немов вода у крані.
Урок минає, наче мить,
Тут голос – пан, а нота – пані
(Кабінет музики)
2. Живуть тут голки, нитки та тканини,
Ще ножиці, папір усякий, клей.
Тут вироби святкують уродини.
Їх мама – руки, тато – банк ідей.
(Кабінет трудового навчання)
3. Тут містяться всілякі карти –
Півкуль, країн, материків.
Тут компаси кладуть на парти,
Готують тут мандрівників.
(Кабінет географії)
4. Співають числа тут сонети.
Тут логіка іде тур.
Затягують в свої тенета,
Площі й периметри фігур.
(Кабінет математики)
5. Мов житом повнять голий лан,
Так словом шир тут наповняють.
Читають байку вірш, роман,
Ідею твору визначають.
(Кабінет літератури)
5. Тут мови рідної навчають,
Писати назви рік та гір.
Частини мови визначають,
Складають речення і твір.
(Кабінет рідної мови)
6. Читають вірші тут, поеми –
Гіркі й солодкі, наче джем.
Всі твори тут – на різні теми,
Написані за рубежем.
(Кабінет зарубіжної літератури)
7. Ту завжди рух – стрибки, пробіжки.
Тут м’яч летить у сітку, ціль.
Драбини, трос тут є, доріжки.
Тут кріпне м’яз і никне біль.
(Спортзал)
8. Комп’ютери тут, ноутбуки.
Із ШІ тут вчать зв'язок тримати,
із файлом працювать без муки
Та інформацію шукати.
(Кабінет інформатики)
9. Тут роблять досліди всілякі.
Вивчають речовин будову.
Тут змішують усе без ляків.
Прозоре роблять кольоровим.
(Кабінет хімії)
10. Вивчають тут, чому буває дощ,
Чому гримить, вкриває снігом віти,
Що в собі має кисень, брук із площ,
Чому вода кипить і світло світить.
(Кабінет фізики)
11. Вивчають тут живих істот,
Щоб дати їм роки в дарунок,
Для чого очі, вуха, рот,
Для чого мозок, серце, шлунок.
Рослини теж вивчають тут,
Для чого їм насіння, корінь,
Із чого листя, гілка, ґрунт,
Як утворились ріки, гори.
(Кабінет біології)
12. Тут розглядають склад їди,
Яку вживають часто люди,
Застерігають від біди,
Звільняють очі від полуди.
Тут кажуть, що таке робить,
Щоби було здоровим тіло.
Щоби моглося довго жить
І щоб нічого не боліло.
(Кабінет охорони здоров’я)
Любо,дуже сподобалася Ваша ідея розглядать загадки шкільних кабінетів. Та все ж,вибачте,мушу написати Вам свої зауваження,які стосуються кабінетів математики і фізики,(я математик).
Рахувать предмети діти навчились в дитсадку,
Щоб розв"язати всі проблеми є логарифми,синуси і інтеграли,й похідні... Те що ви вклали в кабінет фізики,стосується кабінетів біології і хімії. А в кабінетах фізики серйозніші завдання це закони: електрики,оптики,атомів...Будь-ласка не оброжайтесь за зауваження,якщо вони вам не сподобалися, можете мій коментар видалити,я не ображуся...
Зараз спробую вам пояснити, чому загадки саме такі. Вони для учнів першого класу. У розділі "Я школяр" є екскурсія кабінетами школи. Дітям треба загадувати якомога доступнішою мовою. А я теж математик, до речі. На математиці вчать рахувати предмети, це ж не обов'язковий по порядку, а в задачі будь-якій.