Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Михайло Плосковітов: Дідові крила… - ВІРШ |
![]() |
![]() UA | FR | RU Рожевий сайт сучасної поезії |
![]()
|
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
КОМЕНТАРІ Михайло Плосковітов відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
..тому варто так не чинити... ![]() Михайло Плосковітов відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
...я чомусь уявив себе на місці героя... ![]() ![]() Лілія Ніколаєнко, 14.10.2011 - 16:22
Я так не думаю, бо ці два коментарі були продумані ще до того, як ти встиг щось відписати. Це тактичний хід. ![]() метою якого було наголосити, що не завжди ті, хто хвалить, роблять це "для галочки", за відчепись... І не всі ті, хто критикує - говорить це об"єктивно, з метою допомогти автору. У нас зараз панує така тенденція - чим більше ти будеш чогось вартий, тим більше тобі будуть закидати, що ти бездарність, і навпаки. Біле - це чорне, а чорне - це біле. Тому думай, кого тобі слухати. Ми "відчуваємо" поезію майже однаково. А я впевнена, що відчуваю правильно. Я хочу, щоб ти був зі мною. ![]() ![]() Михайло Плосковітов відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
...дякую за слова , ми разом, тільки ти - поетеса, а я - ні.. ![]() ![]() Інна Серьогіна, 14.10.2011 - 16:13
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Михайло Плосковітов відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
..шкода таких людей просто, адже вони ростили дітей, вчили, врешті допомогли у житті, чому так...це все людської сутності і залежить ![]() Лілія Ніколаєнко, 14.10.2011 - 16:08
Це, Михайле, називається "чіплятися" - те, що роблять більшість критиків. Бач, і я так вмію. ![]() Хоча мені насправді дуже сподобався цей вірш, і я в його ідеї побачила не лише цього діда чи когось ще із людей, а долю всієї України, в якій зараз не потрібні ніхто - ні старі, ні молоді! І в мене ледве повернувся після цього язик щось сказати... А ціль "критиків" - саме те і є, не похвалити, а зачепитися за техніку чи ще щось, обійшовши при цьому зміст твору. Але чи варто? Бо в поезії найважливіше - її дух. А твій вірш - сповнений експресії, викликає емоції і змушує задуматись. І саме це залишає видтиск в душах читачів. Тай в літерурі вцілому, мабуть... Так що, все нормально. Дала тобі грунт для філософських роздумів. Подумаєш "на досуге". ![]() ![]() Михайло Плосковітов відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
..ти не подумай що я ображаюся..на добру критику - ніколи, тому і погодився з тобою, збоку ж видніше, бо коли сам читаєш, то можна механічно не бачити всього...якби я не сприймав написаних слів, то нічого не змінював би, а так бачу доцільність тому і виправляю... ![]() Лілія Ніколаєнко, 14.10.2011 - 15:29
Не хочеш, щоб тебе хвалити - не буду. Буду критикувати.)) Слово "коло" - здається, суржик.По-укр. - "біля". "аж у столиці" - трохи важкувато читається. Рима "небо - треба" - заїжена, проте можна виправдати ідеєю, образами - це вже за смаком. "ЗрідкА" - наголос зміщений. Можна пропустити, але здається, трохи не природньо. Ну, і розділові знаки там є, а там немає. То вже, мабуть, краще розставити кругом. Михайло Плосковітов відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
..погоджуся з тобою в слові "коло" хоч і не втому значенні воно, а розділових знаків я на мене тут вистачає, може навіть де і зайві, як на мене. ЗрідкА не буду міняти, тому і виділив наголос, а небо - треба (під небо не знайшлося кращого) так що вибачай якщо тебе не вдовольнив ![]() Тарас Слобода, 14.10.2011 - 15:25
старіння необоротний процес у нашому житті, ситуація, котра описана досить спірна: дід сам відмовився від опіки дітей, коли ті запрошували його пожити з ними. Ми не можемо і не маємо напевно права вимагати від інших жити своїм життям, мало хто хоче жити разом із батьками, хоча це звісно і не виправдовує поведінку дітей (при похороні) ![]() Михайло Плосковітов відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
...а ти б на місці діда пішов би у квартиру де місця три на два? я б мабуть теж не пішов би. хто хоче старого доглядати тепер? одиниці. А дідові простору мало у місті, його життя тут, де він народився і виріс... ![]() Svetok, 14.10.2011 - 15:08
Люди найжорстокіші істоти.Батьки відмовляються від дітей.. Діти не хочуть знати батьків. Це страшно ![]() Михайло Плосковітов відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
...така сутність деяких людей ![]() Михайло Плосковітов відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
..відносно правдивості то погоджуюсь ![]() |
|
![]()
|