Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Ярослав К.: "Читайте Біблію" - ВІРШ |
UA | FR | RU Рожевий сайт сучасної поезії |
|
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
КОМЕНТАРІ YarSlav 2018, 12.01.2019 - 16:22
Релігії - створюють самі Люди як створюють казки для своїх дітей. в усіх казках - є так зване "Пекло" та " Рай". є свій "Бабай" та добрі феї . якщо дитина робить "каку" - вона потрапляє обов'язково у " погане місце" . і навпаки - за хороші (соціально - моральні вчинки ) - діти (потім , колись ) - потрапляють туди де солодощі ,феї , єдинороги.. Книги - пишуть самі люди . і колись Замість Релігій - міфів (Християнство , мусульманство ...) на основі фантастичних творів письменників - Виникнуть нові "релігії" Віра і Релігія - це Різні речі. як Світло і відблиск цього світла Де Віра - це Світло Душі а Релігія - це просто - блиск , відзеркалення . Ярослав К. відповів на коментар YarSlav 2018, 14.01.2019 - 23:04
Не з усім погоджуся, тезко, але раціональне зерно, як на мене, у Ваших думках є
Любов Іванова, 12.09.2017 - 10:48
Вірш написаний ну дуже майстерно... Читається, як струмочок жебонить... Та чи гріх, якщо людина пішла у так звану "секту" - напевно судити не нам... бо не суди, то й судимим не будеш... Мені здається гірше, якщо людина взагалі відвернулася від віри...Ярослав К. відповів на коментар Любов Іванова, 12.09.2017 - 11:20
Дякую, Любо. Звичайно, судити не варто, самі у гріхах . Але й мовчати не можна, коли очевидно, що когось тягнуть до пастки . Десь я тут відповідав комусь, напишу ще й Вам. Мудрі люди кажуть, що коли ми опинимося на тому світі, то побачимо в Раю тих, кого не очикували, і не буде там тих, у кому були впевнені, що вони гідні. В одного Оптинського старця запитали, чи можливий порятунок для католиків? Він відповів, що не знає, але якщо особисто він перейде із Правослвія до Католицизму, то точно духовно загине. Тож вибір за нами .
Відочка Вансель відповів на коментар Ярослав К., 02.11.2017 - 13:58
Але ж... Це якось неправильно. Відповідь Оптинського старця...
Відочка Вансель відповів на коментар Ярослав К., 02.11.2017 - 15:24
Якщо перейде від Православ'я до Католицизму...
Ярослав К. відповів на коментар Відочка Вансель, 02.11.2017 - 15:30
Я православний, тому теж так вважаю, Відочко .
Відочка Вансель відповів на коментар Ярослав К., 02.11.2017 - 15:32
Я теж православна. Та це не мішає мені в неділю ходити в греко - католицьку церкву. І... Здається... Справа не в цьому.
Ярослав К. відповів на коментар Відочка Вансель, 02.11.2017 - 15:36
Я знаю, що так не можна. Можливо, на цю тему теж колись щось напишеться...
Відочка Вансель відповів на коментар Ярослав К., 02.11.2017 - 15:53
Можливо Ви більш, ніж праві.Ця греко - католицька церква 1777 року. В ній особлива аура. І не завжди потрібно робити так, як правильно, чи просто можна. Це я така. Просто це я така... Евгений Познанский, 10.07.2017 - 20:39
Чудовий вірш! і як я міг його пропустити! згоден із кожним словом! Взагалі ж Православне християнство і дало найповніше і найточніше розумінння тих істин, що дарував нам Господь у Святому письмі. Усі секти, по суті, стоять на перекручуванні окремих цитат зі Святого письма, або просто вихоплюють х з контексту. Вклоняюся вам за цей вірш і додаю його у обране. Нехай береже вас Господь!
Ярослав К. відповів на коментар Евгений Познанский, 11.07.2017 - 22:03
Дякую Вам, Євгене. Не вистачало тут, як бачите, Вашої підтримки, в якій я, чесно кажучі, сумнівів не мав. Немає нічого страшного у тому, що Ви щось пропустили. Я наприклад, навіть радий, що у Вас ще багато є не прочитаних мною віршів. Найсмачніше залишаю наостанок та куштую потрохи.
Радченко, 17.06.2017 - 23:19
Пыдтримую майже всі слова Ярослава. Чому майже? Без сумнівів не буває думок і відповідей.
Владимир Зозуля, 16.06.2017 - 18:54
невозможно согласиться с Вами, Ярослав. в мире четыре (и это по минимуму) мировых религии, так какая же из них церковь Божья? и жрец - авдокат пред Богом? Вы это серьезно? в это трудно поверить, ну, разве что римского кесаря Константина и его маму считать еще одной ипостасью Всевышнего, или, в крайнем случае оперуполномоченными в делах божьих. знаете, вся эта религиозная казуистика такая, сугубо человеческая хрень, причем, шитая нитками глупости, властолюбия и корысти, что реки крови пролитые на алтари самой гуманнейшей и человеколюбивой христианской, могли бы ужаснуть даже видавших виды служителей кровавых культов ацтеков и майя. хороши, адвокаты пред Богом! в том то и суть, что адвокаты наши - это дела наши земные, и никто не отмажет преступившего законы вселенского равновесия, так же как бесполезно ждать кассации на законы физики, так же бесполезно подавать апелляции и к закону Кармы, и какие тут адвокаты? нет их, да и быть не может.
Ярослав К. відповів на коментар Владимир Зозуля, 17.06.2017 - 00:10
Спасибо за отзыв. Для меня, Владимир, как и для подавляющего числа украинцев, единственной истинной Верой является Православие. Соответственно, под понятием адвоката здесь следует подразумевать исключительно православного священника. Христос чётко указывает направление, в котором нужно двигаться человеку, чтобы чувствовать себя счастливым, и множество людей прошли или нынче идут этим путём. Другое дело, что во все времена это самое "множество" старались использовать в своих целях власть имущие, прикрываясь религиозными лозунгами. И небезуспешно. Но суть Веры от этого не меняется. Это так, как если бы в каком-то ВУЗе научный руководитель приходил бы пьяный на работу, но сама программа обучения от этого не пострадает. В любом случае, именно он будет ходатайствовать перед деканом за дипломную работу своего подопечного студента. Конечно, преподаватель не отмажет ленивого студента, прогулявшего все пары и палец о палец не ударившего ради своего будущего.
Ярослав К. відповів на коментар меланья, 16.06.2017 - 03:08
Принято за комментарий. А я вот, осмелился порассуждать... Вам тоже, я смотрю, не спится... Наверное, муза пришла... Давайте, уже выкладывайте что-то новенькое.
Ярослав К. відповів на коментар меланья, 16.06.2017 - 03:45
Ну, хоть стихи можно почитать да отзывы пописать. Кстати, комментарий по Вашим "Колокольным звонам". Святые, чьи лики изображены на иконах, действительно незримо присутствуют, особенно, когда мы их о чём-то просим. Вообще, очень понравилась идея стиха. Надеюсь всё-таки когда-то его снова увидеть.
Олена Жежук, 16.06.2017 - 00:33
А читати треба... І ще - не судімо інших. Добре, що про це пишете, та ще й так дотепно.
Ярослав К. відповів на коментар Олена Жежук, 16.06.2017 - 03:13
Звичайно, що треба, Олено. Дякую за зауваження. Надихнули трохи підкорегувати кінцівку. Приємно, що подобається.
Ведомая любовью, 15.06.2017 - 23:35
дивлюся я на світ з позиції Творця, і вірю любить Він своє творіння, тільки Йому відкриті всі наші серця: лукаві в них, чи в них святі коріння... виконують вони чию насправді волю, якщо Творця, тоді щаслива їхня доля! з повагою Ярослав К. відповів на коментар Ведомая любовью, 16.06.2017 - 04:22
Дякую, експромт чудовий. По вірі Вашій нехай буде Вам. Анатолій Волинський, 15.06.2017 - 16:06
Боюсь, що не знайдете такого,хто... Віру неушкоджену несе... Вони і там: куплять Рай. Якраз попи і розкажуть до кого потрібно звернутись. Творча людина розуміє,що Біблія - Книга,теж написана,придумана розумними людьми.Не обманюйтесь
Ярослав К. відповів на коментар Анатолій Волинський, 16.06.2017 - 04:18
В художній літературі неодноразово були спроби створити образ ідеальної людини, наприклад, Сервантесом чи Достоєвським, та виходили все то Дон Кіхоти, то Ідіоти... У біблейскі часи було достатньо "розумних людей", але, як відомо, Новий Заповіт написаний зі слів апостолів -- простих неграмотних рибарів. При цьому, стилістика висвітлення подій подекуди нагадує сучасні протокольні свідчення, де зовсім не до творчості. Так, нажаль, можливо, живих носіїв неушкодженої Віри не так вже й багато, особливо, якщо шукати їх серед усіляких "самосвятів". Але, зазвичай, ми здатні бачити в людях, насамперед, ті гріхи, на які хворі самі. Господь казав, що в кого серце чисте, той і навколо все сприймає саме таким. Тож, маємо працювати у цьому напрямку. Дякую Вам за відгук. Світлая (Світлана Пирогова), 15.06.2017 - 05:03
Все так і є. Сект розвелося дуже багато, і вони ще й добре фінансуються. Їхні члени розносять певну літературу ( тобто своє тлумачення Біблії), до речі надруковані статті на гарному папері з кольоровими картинками. Правдивий вірш.
Ярослав К. відповів на коментар Світлая (Світлана Пирогова), 16.06.2017 - 03:52
Так, явно це один з пунктів плану розвалу країни, розсварити людей зсередини. І він, як бачимо, нажаль, діє. Вже не кажучі про духовні наслідки цього... Тримаймося, дякую Вам.
|
|
|