Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Олекса Удайко: КАПЗДЕЦЬ або ДЕНЬ СМІХУ - ВІРШ |
UA | FR | RU Рожевий сайт сучасної поезії |
|
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
КОМЕНТАРІ Дмитро Кiбич, 02.04.2019 - 20:47
Олексо, а оце ще, погляньте, спiвачка Лолiта Мiлявська дае iнтерв'ю однiй росiйськiй журналiстцi i, зокрема, розказуе - як iй неймовiрно подобаеться Володимир Зеленський i "Вечiрнiй квартал". Як ще кажуть: "Рибалка рибалку бачить здалеку":Олекса Удайко відповів на коментар Дмитро Кiбич, 02.04.2019 - 21:14
Так, але й вона не бачить Зєню президентом! Мені сподобався термін "могильний бізнес". Я б додав "Могильний шоубізнес" - це те, що електорат Зєні знайшов у свого кумира і не жуючи проковтнув не! Дякую за ідею! Якось розкручу...
Дмитро Кiбич, 02.04.2019 - 01:21
Гарнi рядки, Олексо. Дiйсно передчуття не дуже веселi - гумор у стилi "вiдiрви та викинь" проти цукерок "Рошен" i торта "Киiвького" того самого.А як цей комiк ще глузуе над мультиками про козакiв. Режисер Володимир Дахно не для того знiмав такi гарнi, якiснi мультики, щоб якийсь блазень над ними знущався, витирав об них ноги. Ось порiвняйте - оце ось: А Зеленський взяв цей сюжет про козакiв, переробив його i вийшла в нього ось така маячня, жах просто: Олекса Удайко відповів на коментар Дмитро Кiбич, 02.04.2019 - 10:23
Зловонна компаша "Зєня і Бєня" всім відома, і вона робить свою справу - паплюжить козацьку добу і нищить пам'ять про неї. І вже є результат. Пан Корчинський сказав: "мені не страшний Зеня, страшні ті, хто підняв за нього руку" (мій переспів його вислову)... Це тільки початок!
Дмитро Кiбич відповів на коментар Олекса Удайко, 02.04.2019 - 12:14
Та отож, постiйне глузування над Украiною у цього комiка звучить. А у тому мюзиклi ви чули - iдуть вони на возi i спiвають: "Попереду Сагайдачний, попереду Сагайдачний". Навiть украiнську народну пiсню перекрутили - взагалi-то Сагайдачний там був позаду, а не попереду, а попереду був - Дорошенко. Та, то, мабуть, кварталiвцi про Дорошенка i не чули навiть. А, якщо iм повiдомити, що в Украiнi аж два було гетьмани з таким прiзвищем - спочатку Михайло Дорошенко, а вже пiзнiше - ще i його онук Петро Дорошенко, то така iнформацiя даних "жартiвникiв", взагалi, у ступор введе.
Олекса Удайко відповів на коментар Дмитро Кiбич, 02.04.2019 - 13:17
ЖД-вокзал, словом! На зорі незалежності було видано плакат, де всі гетьмани були як гордість нації! Кварталівці в той час "гралися а КВН" у Маслякова! Манкуртизм - це шлях в нікуди! Хай би й далі грались... Так ні - в саме серце не їхньої (нашої) держави вдарили! А як Вам, Дмитре, отой тезка Гор(н)дон? Той до конфлікту з нашою історією визвольного руху докотився... Дивилися ролики?
Redivivus et ultor відповів на коментар Олекса Удайко, 02.04.2019 - 13:57
Оооо... Хто не їсть "Рошен" - манкурт, рука кремля, розгойдує човен і т.д.Ви можете не погоджуватись із поглядами та вподобаннями інших, але особисті образи Гор(н)дон , "Зєня і Бєня" при чім?Ви додайте ще, що вони всі - євреї! Від них - все зло. Христа розіп'яли, покидьки!!! Дихати щирому українцю не дають", "младенцев" у жертву приносять на требах своїх сатанинських. "Уууу!!! Бий ж...ів, рятуй Вкраїну!" Вам не здається, що все це вже десь було? Олекса Удайко відповів на коментар Redivivus et ultor, 02.04.2019 - 14:04
Дякую за коментар... Кожен має право на свою думку!
Redivivus et ultor відповів на коментар Олекса Удайко, 02.04.2019 - 14:11
Так отож! То не треба тих, хто має думку, відмінну від Вашої вважати меншовартісними ідіотами, позбавленими глузду!
Олекса Удайко відповів на коментар Redivivus et ultor, 02.04.2019 - 14:30
Я цього не казав, шановний! У моєму лексконі це "згуртована більшість" і це вірно! Я б радив Вам подивитись у театрі Лесі Українки " Враг народа"... Звідти язапозичив цей термін!
Redivivus et ultor відповів на коментар Олекса Удайко, 02.04.2019 - 14:42
А я б радив Вам бути толерантнішим до "инакомыслящих", бо саме з такого і починалася боротьба з "ворогами народу"
Ярослав К. відповів на коментар Redivivus et ultor, 03.04.2019 - 22:52
http://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=763046&pg=1#commentsНе те, щоб прихильник Зе, але за нього проголосувала третина виборців. Тому не розумію, звідки стільки критики, коли нема з чого робити висновки на відміну від каденції чергового попередника. Невже людям не хочеться змін, чи краще мовчки дивитися, як грабують армію, бавляться з вірою і мовним питанням граються, ніби з сірниками, а потім видають це за досягнення зубожілому населенню. Воістину справа Гебельса живе Дмитро Кiбич відповів на коментар Олекса Удайко, 02.04.2019 - 13:59
Та, такi ж ото тезки, що просто жах. Соромлять iм'я тiльки. Для мене серед представникiв цього iменi авторитетом е украiнський письменник Дмитро Бiлоус. А цей журналiстишко Гордон - то самозакоханий нарцис, чомусь вiн вирiшив, що його газета "Бульвар" - це найкраща газета Украiни, там на першiй сторiнцi такий напис у нього був. А звiдки вiн взяв такi показники якостi - незрозумiло:Ну, недарма ж Павло Глазовий про нього гумореску написав ще у 2003 роцi. Ось, погляньте - тiльки, дивiться, там у одному з рядкiв помилково написано "Ава", а то, насправдi слово "Два". http://www.ukrcenter.com/%D0%9B%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0/%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%BE-%D0%93%D0%BB%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9/24857-15/%D0%90%D1%80%D1%85%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BF%D0%B8 Олекса Удайко відповів на коментар Дмитро Кiбич, 02.04.2019 - 14:17
Дякую! Не читав цю гумореску! Вражає. Особливо розв'язка:Завершились іменини Гаслом: - Мать ядрьона! Назовйом бульвар Шевченкі Бульваром Гордона! Redivivus et ultor відповів на коментар Дмитро Кiбич, 02.04.2019 - 13:51
О, а як ще дізнаються, що був наказний гетьман Андрій Дорофійович Дорошенко, то і, взагалі, ласти склеять А над гетьманами жартувати - ні, ніззя - непатріотично, святе! А "Рошен" - ще святіше! " Ибо облобызАнный самим царём-амператором", патріотом з патріотів, якому нема альтернативи ні "нині, ні прісно, во віки віків! Амінь" Дмитро Кiбич відповів на коментар Redivivus et ultor, 02.04.2019 - 14:12
Але Порошенко хоча б у кондитерську промисловiсть Украiни якийсь внесок робить. Цукерки Рошен - високоi якостi, смачнi. Хотiлося б це комусь чи нi - але це так i е. А Зеленський приносить Украiнi тiльки шкоду, користi вiд нього нема жодноi. Те, що вiн у своiх передачах нам демонструе - це не жарти i не гумор. То лише жалюгiдна пародiя на гумористичне мистецтво. Я, чесно кажучи, i не такий щоб великий шанувальник творчостi Сергiя Притули з Олександром Педаном, але, у порiвняннi з творчiстю Володимира Зеленського, iхнi жарти - це Вища лiга гумору.
Олекса Удайко відповів на коментар Дмитро Кiбич, 02.04.2019 - 14:24
Це вірно! Коли включається квартал чи "Лігу сміХУ" я виключаю ТВ! Зараз "Воно" у мене відпочиває!
Redivivus et ultor відповів на коментар Дмитро Кiбич, 02.04.2019 - 14:38
Не подобається - не дивіться. Не подобається - не голосуйте. Вибір інших просто треба поважати.(Я, до речі, не є прихильником Зеленського) Щодо внесків Порошенка... Куди внески? У власну кишеню? В мою чи Вашу він, явно, нічого не вніс. Я навіть не казатиму вже нічого про офшори та інші "милі дрібнички". Він створює робочі місця? Поцікавтесь, скільки цукрових заводів на Вінниччині було скуплено Вашим любим гарантом за безцінь за останні п'ять років та порізано на брухт. І, взагалі, не хочу встрягати в полеміку з людьми, які вважають себе компетентними геть у всьому Олекса Удайко відповів на коментар Redivivus et ultor, 02.04.2019 - 15:14
По-перше, я не ввжаю себе таким, по-друге, я не рошеновичь, як Вам показалось... Але Україна вкотре - в дупі! Амінь!
Redivivus et ultor відповів на коментар Олекса Удайко, 02.04.2019 - 15:39
То була репліка до пана Дмитра. Місцезнаходження України не мені локалізувати. І... "Кожен народ має таку владу, на яку заслуговує"
Дмитро Кiбич відповів на коментар Redivivus et ultor, 02.04.2019 - 17:37
А коли це я таке заявляв, що я компетентий геть в усьому? То ви самi такий висновок для себе зробили i намагаетесь серед iнших поширювати подiбнi фейки. Так i я не е прихильником Порошенка - просто, якщо обирати з цих двох кандидатiв, вiн викликае хоча б незначну повагу.А не бажаете розповiсти - що зробив олiгарх, який фiнансуе Зеленського з футбольним клубом ФК "Днiпро"? Клуб, який займав почесне мiсце серед лiдерiв украiнського футболу завдяки фiнансовим махiнацiям Коломойського зараз грае навiть не у Другiй лiзi Украiни, а в Чемпiонатi Украiни серед аматорських команд. Як це можна трактувати: http://www.aafu.org.ua/championship/group_3 Олекса Удайко відповів на коментар Дмитро Кiбич, 02.04.2019 - 17:45
Киньте, Дмитре! Людина, певно, не в ладах самаз собою! Моська тявкає, а караван іде!
Redivivus et ultor відповів на коментар Олекса Удайко, 04.04.2019 - 11:52
Пане Удайко, ради в би Вам почитати правила користування сайтом. Ви так ратуєте за побудову нової України, але з ким будуватимете і, з ким житимете в ній, коли всі, не згодні з Вами - "моськи, які тявкають" і "люди, які не в ладах із собою".Що ж... Не здивований Аргумент "сам дурак" найчастіше вживаний, коли сказати, власне, нічого. Redivivus et ultor відповів на коментар Дмитро Кiбич, 03.04.2019 - 08:48
Докази фінансування маєте? Чи "одна баба сказала"?
Дмитро Кiбич відповів на коментар Redivivus et ultor, 03.04.2019 - 17:14
Докази фiнансування Коломойським кого вас цiкавлять - Зеленського чи футбольного клубу "ФК Днiпро"? I про яку це одну бабу у вашому повiдомленнi йде мова. Ота косата тiтонька, землячка власника "Приватбанку"?
Redivivus et ultor відповів на коментар Дмитро Кiбич, 04.04.2019 - 11:54
Так, в моєму запитанні йшлося саме про фінансування І. Коломойським В. Зеленського. Маєте докази - оприлюдніть.
|
|
|