Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Ярослав К.: Парадигма - ВІРШ |
UA | FR | RU Рожевий сайт сучасної поезії |
|
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
КОМЕНТАРІ Ярослав К. відповів на коментар Любов Іванова, 31.12.2019 - 21:06
Ну, не тієї, так цієї весни вже точно
YarSlav 2018, 21.10.2019 - 15:38
в " Сердитий філософ" детальніше.http://www.poetryclub.com.ua/author.php?id=1002607 Евгений Познанский, 20.10.2019 - 14:59
"З усіх ток-шоу, радіо щосили Зомбують далі наш безмізкий натовп," У тім то і біда наша, що люди у значній мірі ще зазомбовані. Зазамбовані ставлениками тих самих НАТО ЄС МВФ і прочою нечісті,я кім Україна іне побтрібна, але які дуже хочуть щоб у нас постійноточилася війна. Тисну твою мужню руку і підтримую кожне слово твого вірша. Ярослав К. відповів на коментар Евгений Познанский, 20.10.2019 - 15:10
Дякую, Євгене, приємно бачити однодумця. Хоча, думки, як бачиш, є діаметрально протилежні. Радий тобі
Евгений Познанский відповів на коментар Ярослав К., 20.10.2019 - 15:25
Той, хто пише не на емоціях, а вміє аналізувати тебе зрозуміє вірно. А щодо участників АТО так казав же один замміністрів мінздраву, що дев'яноста відсоткам зних потрібна психологічна реабілітація. І в усіх країнах це розуміють щодо своїх вояків, які пройшли через бойові дії. Бу навіть термін у США "іракський синдром". А от у нас чомусь такі очивидні речи сприймаються сам бачиш як. ТРимайся, друже! Правда переможе!
Ярослав К. відповів на коментар Евгений Познанский, 22.10.2019 - 09:57
У тому-то і справа, що вірш є критичним до влади, а мені починають закидати, ніби я її представник цікаво, що в день після публікації відбувся гучний арешт відомої особи, та й суд на днях відбувся над одним екс-міністром, наче хтось почув мене хоча, як показує практика, це ще нічого не означає. Ну, за справедливість
Ольга Калина, 19.10.2019 - 22:10
Уважно прочитала вірш і коментарі.. Ярославе, мені не сподобалось ваші висловлення в сторону АТОшників. Ще раз посмієте так з презирством про них хоч слово сказати, я вас тут " порву" як Тузік газету.. Я вас попередила..
Ярослав К. відповів на коментар Ольга Калина, 19.10.2019 - 22:53
Думаю, прочитали ви недостатньо уважно. Закон для всіх один, і участь у АТО не дає право його порушувати, я навів конкретний випадок. Не подобається - ваше право, але погрози залиште при собі, в клубі поезії вони недоречні.
Ольга Калина відповів на коментар Ярослав К., 20.10.2019 - 06:45
Я бачу, що ви дуже далекі від АТО, від війни і ви, як бачу, не пішли б захищати українські землі, бо вони вам до одного місця, як і Україна. В 14 році, коли брали в АТО всіх кого зловили, то можливо там і були ті, як ви висловились, що не хочуть працювати, ( їм також потрібно вклонитись до землі за те, що саме завдяки їм спинили ворога і ви спокійно зараз живете) а зараз, до вашого відома, там високо освідчені спеціалісти, патріоти своєї країни, справжні "Мужчини" і до них потрібно відноситись з повагою.. І не потрібно наводити поодинокі і конкретні ті випадки тих людей, які були в АТО.. Ми всі виросли і не знали, що таке війна і ніколи не думали, що російські ідіоти почнуть нас вбивати.. і коли в 14 році хватали всіх підряд ( адже в 14 році в нас вже майже не було ні армії, ні техніки) і як " живе мясо" кидали під гради і військову техніку Росії, то у багатьох нервова система не видержувала..( вас би послати збирати по полі в пакети киші і кінцівки тих людей, з якими ви вчора ще спілкувались і ділили кусок хліба. У кого від цього почилась рвота, у кого їхав дах) .. Не всі це можуть без підготовки витримати.. А що роблять власті для їх реабілітації? А нічого... Так, ці центри є, але хто займається такими людьми, які повертаються звідти?! Ніхто..І правильно зробили, що взяли на поруки того стрілка. Йому потрібна допомога тих центрів, йому потрібна підтримка людей.. Там він був він захищав свою країну, своїх людей, кожен день ризикуючи своїм життям і місячи ногами багнюку і клацаючи зубами від холоду ( да і голоду також).. а вночі по тобі бігать миші, коли ти в бліндажі тихенько заснув.. І коли повертаються звідти і бачать, як тут спокіно всі ходять по барах, гуляють, веселяться, а його з презирством( так як ви ось) стороняться і в очі кидають: " А чого ти *** туди пішов? Чого ти там був?" То вони ще дуже лояльно і дуже мягко до цього відносяться..
Ольга Калина відповів на коментар Ярослав К., 20.10.2019 - 07:05
І чим Ви не задоволені?! Ваш Зеленський що обіцяв, то те і робить. Скасував депутатську недоторканість, зменшив ім зарплати, порозгонив всіх чиновників, які сиділи по кріслах раніше, поставив нових.. Не посадив корупціонерів?! А ви спробуйте їх виявити і половити.. До вашого відома, то для цього робиться дуже велика робота. Я не буду цього озвучувати.. Це все робиться без відома загалу.. Скажу он на днях вийшов закон " Павки Морозова", коли кожен може писати доноси на корупціонерів, а йому за це винагорода - десята частина від тієї суми, що той вкрав.. Бо це ще потрібно доказати, бо то не так просто .. Адже десятиліттями приймались закони і розроблялись схеми викачки з державного бюджету грошей в свої кишені, а тут спробуй докажи, що це незаконо.. Долучайтесь до цієї акції, допоможіть своєму Зеленському посадити корупціонерів. Заодно і винагороду одержите.. А те що він ще не здав нас Росії, то не потрібно вам розчаровуватись.. Він цього не зробить, він не переступить через тисячі людей, які загинули в цій війні...
Ярослав К. відповів на коментар Наташа Марос, 19.10.2019 - 20:45
Ну, значить таки лірик, прада ваша, Наташа
Фотиния, 17.10.2019 - 15:49
А я от не відчуваю розчарування, бо пан Зе цілком виправдав мої найгірші очікування Ну і бонусом - прес-марафон Там, до речі, і про методи, якими будуть проводитись "посадки": "выйдем на улицу и спросим у 100 человек: "такой-то преступник?" и если скажут: "конечно!", то надо сажать!!! Это даже не охлократия, которой опасались, а чёрт знает что! И это говорит гарант конституционных прав и человек с юридическим образованием! Давайте еще подождем, пока "неопытный мальчик войдет в разум"! Боже, бережи Україну! Єдиний, з ким я повністю поділяю думки, це Дмитро Кибіч Славко мені друг, але істина... Думай-ТЕ! Альтернатива ЄС та НАТО - імперське стойло; війну закінчити дуже легко, але її треба не закінчити, а виграти. За це люди зараз виходять на Майдан, а не за шоколадки, як вважає наш слуга
Ярослав К. відповів на коментар Фотиния, 17.10.2019 - 16:21
Свєто, мова не про альтернативу, а про реальність нинішнього "курсу". Бо на мою думку, нам дурять голови, а справжніх кроків у тому напрямку країна не робить, і європейці нас навіть не обнадіюють. А говорити про правильність і перспективність цього напрямку можна скільки завгодно. Про це успішно тріпалися три попередніх президенти, тепер естафету взяв і чинний. Марафон не дивився - відчуваю, що втратив небагато Фотиния відповів на коментар Ярослав К., 18.10.2019 - 10:57
Твої узагальнення просто прекрасні! Кучма весь час, як хлопчисько, бігав до дяді Пу за порадами, Янек будував кримінальну вертикаль, дозволяючи росіянам прибрати до рук ласі підприємства, банки, запустив ФСБ в СБУ і крізь, де тільки можна. Пороху вдалося створити міжнародну антипутінську коаліцію, ввести санкції. Думаєш, це було легко? Думаєш, західні бізнесмени були в захваті втратити ринки збуту? Це була колосальна дипломатична робота! А безвіз? Не буду тут багато говорити, ми зараз, на жаль, втрачаємо всі ці здобутки: Рашка знову в ПАРЄ, міжнародні лідери, які раніше перед перемовинами телефонували Порошенку, щоб повідомити, які питання будуть обговорювати щодо України, тепер Зелю ставлять перед фактом вже після перемовин, 7 міжнародних інвесторів збираються покидати Україну після "законотворчості" нової команди. Зокрема, з Харкова йде Філіп Морріс, а це минус кілька млрд податків з бюджету міста. Якщо "формула швайнмаєра" пройде, амністують тисячі бойвиків, які розбредуться по нашим містам, отримають біометричні паспорти... Як думаєш, довго Європа витерпить цей безвіз? Так що оце "нічого не робилося" ти згадаєш, коли втратиш.
Ярослав К. відповів на коментар Фотиния, 18.10.2019 - 23:14
Ти перескочила через Ющенка,а саме його прозахідні потуги я мав на увазі. А ще ти забула, що саме Янукович три роки нам товмачив про євроасоціацію, поки Путін не переманив його своїми пряниками(чи кнутом). І основна робота по безвізу була зроблена ще за нього.На мою думку, коаліцію намагалися створити США, це їхня одвічна мета - зруйнувати конкурента Росію, і Україна для них не більше, ніж інструмент для цього. Тому, звісно, західні інвестори були не в захваті, бо їм байдуже, де наш Крим, всіх цікавлять лише свої інтереси і це природньо. Ну, а хто там кому телефонував і відзвітовувався, то про це годі й казати. За відсутності боротьби з корупцією на тлі відповідних скандалів повага до Пороха у європейців зникла, як до того ж Кучми наприкінці його президентства після касетного скандалу. Тиждень назад на виставці зброї засвітилися його військові вантажівки Богдани з фарами, на яких чітко написано "сделано в России". Чи ти думаєш, європейці дурні і не знають, звідки в нас вугілля чи газ... По амністії теж цікаво. З одного боку нам кажуть, що це україно-російська війна, і нехай путін виведе війська і там нікому буде войувати. А з іншого - а кого ж тоді амністувати? Росіян? То вони самі повтікають. Та росіяни ж їхніх відомих керманичів та польових командирів вже й так поприбирали. Насправді, якби нормально працювала поліція, то не було чого б і боятися. Бо мене, наприклад, так само турбує безнаказаність окремих "активістів" чи колишніх атовців, в яких ніби є індульгенція на злочини, у т.ч. і на вбивства.Взяти хоча б випадок місячної давнини, коли один такий озброєний "герой" явно під наркотою перекрив рух на одному з київських мостів, спричинивши грандіозний транспортний колапс у місті.І що?Сам міністр взяв на поруки людину, яка не має ні роботи, ні постійного місця проживання.Оце реально страшно.І чи не поїдуть такі, як він, потім на ті території "порядки наводити",гадаю, донеччани теж остерігаються, бо для них вони ж "каратєлі". Тому це палка о двох кінцях. Ярослав К. відповів на коментар Фотиния, 18.10.2019 - 23:25
Можливо я помиляюся, але в переконаннях багатьох читачів мені відчувається вплив телебачення. Так от, на мій погляд, першим кроком до повернення територій має бути домовленність між рф, нами та "днр-лнр" про спільну інформаційну політику на держканалах. Люди мають бути підготовлені до об'єднання, бо саме з розпалювання ворожнечі в ЗМІ це починалося чи принаймні набуло такого масштабу. І поки в головах людей лишається неприязнь, жага помсти і т.п., проблеми навіть механічним об'єднанням так просто не вирішаться.
Фотиния відповів на коментар Ярослав К., 19.10.2019 - 10:01
А хто буде визначати цю "спільну інформаційну політику"? "Старший брат"? І кому воно потрібне те "братання" з окупантом? Ну і В.Зозуля дуже вчасно з'явився! Як аргумент! З лексиконом і манерами свого тезки Соловйова і таким же совково-імперським мисленням. Хіба може інтелігентна людина сперечатися з такими? Отож!Наївний ти, Славко! "Я буду тебе читати", але виключно в якості лірика Ярослав К. відповів на коментар Фотиния, 19.10.2019 - 11:37
Визначати потрібно разом шляхом домовленостей та компромісів. Братання мається на увазі з власним народом, а не з сусіднім. Чи ми цього не хочемо? Тоді навіщо нам ті землі? Відвели війська та й забули? Чи напалмом випалити, як дехто казав? Гаразд, питання риторичні.Світлано, я намагаюся з повагою ставитися до різних, у т.ч. протилежних думок. І вважаю логічним свою незгоду з думкою конкретного опонента виказувати напряму, а не опосередковано. Тим більше, якщо це протест у емоційній чи неввічливій формі. Сам дивуюся, що тобі цікава політика, адже на твої твори з відповідною тематикою не натрапляв, а от пародії - то вєщь. тому до нових зустрічей Дмитро Кiбич відповів на коментар Фотиния, 17.10.2019 - 17:58
Свiтлано, це може у нас тому така одностастайнiсть в громадсько-полiтичних питаннях проглядаеться, що я тут недалеко вiд вашоi Харкiвщини i живу якраз - у мiстi Краматорську, на пiвночi Донецькоi областi. Тому нам, мабуть, таке своерiдне слобожанське мислення властиве або слобiдське. Адже пiвнiчна частина Донеччини - вона ж iсторично до Слобожанщини, Слобiдськоi Украiни належить. Цi землi, де наш Краматорськ розташований колись входили до складу Iзюмського слобiдського козацького полку, Пiвденна Слобожанщина так звана.
Фотиния відповів на коментар Дмитро Кiбич, 18.10.2019 - 11:14
Ох, Дмитре, на жаль, Харків здебільшого "ватне" місто Послухаєш балачки в транспорті - і відчай охоплює, дивом у нас тут ХНР не відбулась. "Одностайників" тут важко знайти, але вони є!!! Вчора Гепі пікет влаштували "Ні - капітуляції!" бо то такий перевертень, що запросто путіну короваї напече. Дякую, Дмитре, за коментарі! Читаю і головою киваю Потім просто пишу: "Згодна з Дмитром!" і заощаджую час! До речі, згодна і щодо якості "гумору" А цей прес-марафон - просто катастрофа для "фахівця разгаворнога жанру"
Дмитро Кiбич відповів на коментар Фотиния, 18.10.2019 - 13:04
Та i у нас в цьому планi приблизно така ж ситуацiя. "Ватникiв" тут дуже велика кiлькiсть е. У вас Гепа з Допою, а у нас Вiктор Пшонка звiдси родом, колись прокурором нашого мiста був, а потiм у Донецьк i в Киiв почергово перебрався. I скандально вiдома Райка Богатирьова з нашого мiста - колись тут в однiй з лiкарень була заступником головного лiкаря, а потiм в депутати i мiнiстри пролiзла. П'ять рокiв чи то у Москвi, чи то в Криму ховалася через те, що пiд час Майдану в Киевi телефонувала головним лiкарям киiвських лiкарень i примушувала iх видавати поранених мiтингувальникiв у руки спiвробiтникiв "Беркуту". А тепер ось повернулася в Украiну, все гаразд, усi звинувачення з неi зняли. Теж таких прихильникiв Путiна тут чимало знайдеться. А прес-марафон, дiйсно, ще те видовище. Ну, яка прес-секретарка у Президента Юлiя Мендель, то i прес-марафон вiдповiдний. Почувши не зовсiм зручнi питання вiд одного з журналiстiв, вона його починае штовхати одразу. Як ця видатна прес-секретарка ще на "фенi бандитськiй", на "фенечцi" не почала з журналiстами спiлкуватися. Щось у стилi: "Ти чо, в натурi? Собака лаяла на дядю фраера!"
Дантес, 17.10.2019 - 13:49
Я би навіть написав, що твір сподобався, але насторожив рядок "Той самий "курс". "ЄеС, Європа, НАТО..." і ще з обговореняя: "народ якраз і проголосував за зміни, за альтернативу всім попередникам". Який курс, альтернативний ЕС і НАТО? Нейтральний статус? Так ми вже втратили завдяки йому Крим і Донбас. Тайожний союз? Втратимо всю країну, що майже сталося при Януковичі. Леонід Луговий відповів на коментар Дантес, 17.10.2019 - 14:01
Палко підтримую вас! Нейтрального курсу немає. Такі обставини...
Ярослав К. відповів на коментар Леонід Луговий, 17.10.2019 - 15:10
Льоня, я не знаю, чи є той нейтральний курс в теорії, але реально ні до якихЄС чи НАТО ми не рухаємося, ні за своїми стандартами, ні за бажанням нас туди приймати. Ми влаштовуємо Захід як буферна зона, тому все в наших руках, і ніхто нам реально не допоможе, хіба що "занепокоєнням та стурбованістю", як ми вже неодноразово це бачили.
Ярослав К. відповів на коментар Дантес, 17.10.2019 - 14:56
Я недарма взяв у лапки слово 'курс'. Європейські можновладці неодноразово прямо заявляли про примарність наших перспектив, і це ще на дипломатичній мові. Сам Зеленський до виборів казав, що нас ніде не чекають, а курс на Захід є по суті профанацією. Воно-то може й кортіло б бути під захистом більш сильного сусіда, але і вони ж не дурні, навіщо їм слабка та економічно відстала країна. До того ж, не будуть вони із-за нас псувати стосунки з іншим нашим сусідом, що наразі ними і демонструється. Тому мова йде про те, що нам майже не кажуть цієї сумної правди, а знов дурять казочкою про гостинну Європу. Щодо альтернатви, Романе, то на мою думку, треба просто жити і будувати країну, а не розкрадати, як було завжди, і не оглядуватися на сусідів і не стояти з простягнутою рукою, чи як ота "німецька ...актриса". А тоді самим диктувати умови входження до якого б не було союзу, якщо тоді буде відчуватися в цьому потреба. Люди проголосували за Зе, бо відчули розуміння проблем країни, а зараз починають розчаровуватися. |
|
|