( авторка про саму себе,з усмішкою,гортаючи світлини )
Валя зайві кілограми хоче десь подіти
Дума,як же ту фігуру хоч трохи змінити,
Прочитала про будову фізичного тіла,
-Ой,як трішечки я схудну,то виростуть крила.
Філософію вивчає антропоморфізму,
Щоби дати тую раду свому організму.
А через будову тіла світ щоб прочитати,
Тіло ж –Всесвіту частина,треба цеє знати.
Довгий час перебувала у тихій константі,
А тепер вона щоранку на низькому старті,
Ходить-ходить чи біжить в парк на тренажери,
Мабуть хоче щось змінити чи стать піонером?:)
Кожен зайвий кілограм – та то ж як заноза!
Будем діяти й чекати ту метаморфозу.
Кишківник,печінка,шлунок раді перемінам,
М»язи теж стають пружними- зваба це мужчинам.
Точиться її фігура,кращає обличчя,
Ой,як та метаморфоза для Валюші личить.
Прорізаються вже крила в неї за спиною.
Ачи пройде якийсь красень мимо стороною?
Не впізнати нашу Валю,все-усе змінилось,
Ця реалія,ця правда,навіть їй не снилась!
*Метаморфоза (від грец. μεταμόρφωσις — «перетворення») — перетворення будь-чого. Найбільш загальне поняття для процесів, що відбуваються у всесвіті.
1. (у літературознавстві) перетворення однієї форми образу на іншу, видозмінення тропа. Основа М. — є придієслівний орудний відмінок, що виконує додаткову семантичну роль при предикаті, коли суб'єкт мовлення зазнає постійних перевтілень.
Архетип метаморфози базується на філософії антропоморфізму, головне завдання якого пояснити світобудову через будову людського тіла як складової Всесвіту; життєвий шлях людини ділиться на послідовну низку мікросвітів, відокремлених лімінальними зонами, перехід через які прирівнюється до тілесної смерті; після переходу міжсвіття настає переміна образу; таким чином, структурний код метаморфози має охоплювати немов би два світи і міжсвіття: світ до переміни, межу між світами (перехід якої прирівнюється до акту переміни) і світ після переміни;
об'єктом метаморфози може бути все, що є у межах людської свідомості;
суб'єктом метаморфози є сили, які існують на межі пізнання людською свідомістю, або поза нею, i сприймаються як таємничі, незвичайні, незбагненні, чарівні (для оцінки їхніх дій та вчинків у людській свідомості виробилась особлива міфологічна аксіологічна константа, чинна лише у часових межах рецепції тексту);
суб'єкти метаморфози диференціюються на сили Добра i сили Зла;
метаморфоза є художнім засобом i має свою логіку застосування;
метаморфоза тісно пов'язана з елементами сюжету, які зумовлюють її появу;
/ВІКІПЕДІЯ/
18.10.2017р.