Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Олекса Удайко: ТАТАРИ: ГАЛИЧАНИ МУСУЛЬМАН - ВІРШ |
UA | FR | RU Рожевий сайт сучасної поезії |
|
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
КОМЕНТАРІ О. Хвечір., 27.06.2024 - 10:12
Вони є галичанами мусульман, бо це нація, яка є абсолютно унікальним прикладом боротьби за своє право на існування, на повернення на батьківщину, прикладом подвигу і національної єдності у світовому масштабі. Пережити депортацію і виграти боротьбу з Радянським Союзом за повернення було прецедентом. Жоден депортований народ не пережив таких репресій, але саме ця крихітна група вийшла переможцем у боротьбі з радянським монстром.
YarSlav 2018, 10.08.2019 - 08:28
Монголо - татари відбувають свою Карму - за Горе і міліони Жертв , за работоргівлю на Крові. це логіка без Емоцій .це не зловтішання чи побажання лиха... Коли " запас" лихої Карми вичерпається - та Громада ( нація) - житиме у мирі.... Олекса Удайко відповів на коментар YarSlav 2018, 10.08.2019 - 09:44
Дай то, Боже! Та хозарам ще довго мучитись прийдеться,бо синдром царизму, монархізму у кожного в крові! Без демократизації вони свою карму і далі понесуть1 Але нам своє робить, Ярослава! Для чого нам оті дикуни?
Янош Бусел, 31.03.2014 - 11:47
Дивно ... Особисто я відносно Криму спокійний,- хай беруть... Все рівно він повернеться до нас... Розорений, опустілий,- але повернеться...А от татар жалко... Скільки мук та боротьби попереду...
Олекса Удайко відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Татари повинні мати свою землю... Це нація.Але російська автономія в російській федерації - нонсенс! Любов Ігнатова, 24.03.2014 - 20:06
я щиро співчуваю кримським татарам ...і щиро ïм бажаю кращоï долі ...
Олекса Удайко відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Але не в царстві Путлера!
Олекса Удайко відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Нашкодив нам цей *** син! Непыдготовлены були до агресії, та ще й свої "майдануті" справи не вирішили... Татари - це наш біль, не використать таку можливість створити для них національну автономію - головотяпство! Farida Hanum, 18.03.2014 - 16:41
Просто Ваші слова "І відступили зганьблені татари… Розпалась підла Золота орда…" і "Коней впряжуть у пеклові повозки Татари – «галичани» мусульман!" Ви символічно рівняєте тих татар і нинішніх. Так не можна! Будь який загарбник, що прийшов з мечем проти мирного населення - це зло і у мусульман. Нинішні, справжні, мусульмани України - це справжні лицарі. Хоча Ви можете зі мною і не погодитись, це Ваше право. Олекса Удайко відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Я вдячний Вам, Фарідо, за увагу до мого вірша! Може, Ви щось не зрозуміли, або я недостатньо чітко доніс свою ідею! Якраз Ваша остання фраза і є рефреном мого вірша: ті, древні були загарбниками - і отримали своє по заслузі... Кримські ж зараз - навпаки, жертви, та можуть зробити такі ж гарну справи щодо поневолювачів - московитів! Недарма ж їх за місією своєю я порівнюю з галичанами (на Майдані, певно), а я ще ризикнув копнути і в давнину - дзеркало: те ж зображення, але дзеркальне! Я дивився Вашу сторіночку, вразило сучасне розуміння процесів, що відбуваються... Перенесемо дискусію на чат, якщо хочете щось сказати, мила Фарідо!
Салтан Николай, 18.03.2014 - 02:13
Дивно якось виходить - росіяни стверджують, що в Україні принижують права росіян, а от в Криму про татарів якось забули - ніби пусте місце ... якщо вже зараз до них таке відношення, точніше відсутність відношення, то страшно уявити, що може бути далі ...
Олекса Удайко відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Далі може бути лише... потоп!Недарма ж я пригадав про Захара! Любов Вишневецька, 18.03.2014 - 02:00
Уклін татарам, що не віддали свій голос!!!!!!!!І що тримаються сім'єю......... Олекса Удайко відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Голос тут ні до чого! Бо - фарс!Спасибі, що підтримують правду й нас! Vita V-D, 17.03.2014 - 22:54
Шкода кожного, кого позбавляють рідного краю, чи домівки і зовсім не важливо, що це за нація і яке у неї історичне минуле, кожен народ має і хороших людей і відморозків. Мені завжди здавалося, що в цивілізованому світі такі зазіхання не можуть існувати, я помилялась - орду цивілізація не виправить ніколи, бо підлість і жадоба у них в крові.
Олекса Удайко відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Дякую за розуміння, Віто!
Олена Іськова-Миклащук, 17.03.2014 - 21:07
Жаль мені кримських татар, яким на власній землі вже мало місця
Олекса Удайко відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
І мені теж! Як себе! Та ще не вечір!
Крилата (Любов Пікас), 17.03.2014 - 20:56
Я осуджую Кремлівську верхівку, що розпочала боротьбу з Україною і простягаю руку підтримки кримським татарам!
Наталя Данилюк, 17.03.2014 - 19:59
Болить душа за кримських татар, яких кремлівські байстрюки намагаються вигнати з рідної землі... Чому цей народ повинен поневірятися світом, якщо в Росії і свої території пустують? Навіщо їй ще й Крим? Не дарма кажуть, що подерту торбу ніхто не нагодує.
Олекса Удайко відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Дякую за розуміння, Наталочко! У пігмея від безсиля розум вкрай затьмарився!
Farida Hanum, 17.03.2014 - 18:54
Доречі, мушу уточнити, що події, змальовані Франком відбувались раніше моменту, коли татари стали мусульманами, це були монголо-татарські завойовники, конгломерат язичницьких кочових племен. Безперечно, частково могли бути пращурами кримських татар, але не можна ставити знак "дорівнює" між ними. Тема, яку Ви зачепили, набагато складніша, ніж ми можемо уявити, і не справедливо розкривати її у вірші, адже тут забагато символізму, часто не зовсім історично вивіреного. Будьте обережні зі словом, особливо віршованим. Дякую за розуміння.
Олекса Удайко відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Так, все вірно... А я десь про неязичництво монголо-татар, фарідо, писав? Не треба звинувачувати в тому, чого нема! Я погоджуюсь лише в тому що, історичні аспекти у вірші можна опустити... Та від сюгодення нам нікуди дітись!
Олекса Удайко відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
А що робити? Татари - ізгої у цьому світі!
Perelubnik, 17.03.2014 - 17:45
От-от, про то я й кажу, і Farida Hanum мене опосередковано підтримує. Національність, віра чи світогляд не мають першого значення, - головне - залишатися людьми.
Олекса Удайко відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Так, про це й мова... Кримські татари залишаються у повітрі... Хіба можна бути байдужими... Спочатку була Чечня, потім - Дагестан, потім - Осетія, а зараз Крим... Це ж історичка батьківщина кримських татар! То й апелюйте до Путіна... Заки КТ не апелювали до ісламського світу. А це - світова! Чи я не правий?
Farida Hanum, 17.03.2014 - 17:29
Чесно кажучи, можливо, ви і маєте рацію, але мені, як мусульманці Ваш вірш залишив неприємний осад, вибачте.
|
|
|