Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Ярослав К.: Ще не вмерла Україна - ВІРШ

logo
Ярослав К.: Ще не вмерла Україна - ВІРШ
UA  |  FR  |  RU

Рожевий сайт сучасної поезії

Бібліотека
України
| Поети
Кл. Поезії
| Інші поет.
сайти, канали
| СЛОВНИКИ ПОЕТАМ| Сайти вчителям| ДО ВУС синоніми| Оголошення| Літературні премії| Спілкування| Контакти
Кл. Поезії

  x
>> ВХІД ДО КЛУБУ <<


e-mail
пароль
забули пароль?
< реєстрaція >
Зараз на сайті - 2
Пошук

Перевірка розміру



honeypot

Ще не вмерла Україна

Ярослав К. :: Ще не вмерла Україна
Ще не вмерла Україна,
Та хіба тут довго?
Он, обличчя стало синє,
Наче від зашморга.

Все "докажем" та "покажем",
Все колись та потім...
Медом може хтось намаже
Нам від цього в роті?

Довела вже до абсурду
Наша "показуха",
З-за кордону бачать люди
Й крутять біля вуха.

Дурень думкою радіє,
А розумний - фактом.
Бо не втілиться надія
Просто так от - раптом.

"Щира праця" десь зникає -
Хоче вкрасти кожен.
Як до влади потрапляє -
На свинюку схожий.

"Згинуть вороги прокляті,
Все навколо згине..."
З ким же буде торгувати
Наша Україна?

Згинуть наші всі проблеми -
Хата стане скраю,
От тоді і заживемо
Наче біля раю?

З ворогами кращий спосіб
Боротьби - не вбити,
Навпаки їх треба просто
Друзями зробити.

"Ще не вмерла, ще воскресне,
Ще ми запануєм..."
Самотренінг цей, ну, чесно,
Трохи вже дратує.

І чому у нас так в моді
Співи депресивні?
Як на мене, вони шкодять
Розвитку країни.

Нарікаємо в минуле,
Ледь уникли страти...
А про те, що досягнули,
Чом не заспівати?

Де приємне, позитивне,
Хай і небагато?
Перемоги... хоч спортивні,
Теж, принаймні, свято.

В тому й справа - особливих
В нас звитяг не видно.
От і гімн у нас плаксивий...
Вибачте. Огидно.

Може, буде чим пишатись,
Жити станем гідно -
Схоче серце заспівати
Про Вкраїну рідну

Без печалі та тривоги
Пафосу й надриву
Про сучасні перемоги,
Про життя щасливе.

Ще не вмерла Україна,
І мені здається,
Хоч ногою в домовині,
Але ж серце б'ється!

ID:  797388
ТИП: Поезія
СТИЛЬОВІ ЖАНРИ: Ліричний
ВИД ТВОРУ: Поема
ТЕМАТИКА: Філософська лірика
дата надходження: 28.06.2018 16:27:29
© дата внесення змiн: 30.11.2020 09:19:23
автор: Ярослав К.

Мені подобається 12 голоса(ів)

Вкажіть причину вашої скарги



back Попередній твір     Наступний твір forward
author   Перейти на сторінку автора
edit   Редагувати trash   Видалити    print Роздрукувати


 

В Обране додали: YarSlav 2018
Прочитаний усіма відвідувачами (2372)
В тому числі авторами сайту (46) показати авторів
Середня оцінка поета: 5.00 Середня оцінка читача: 5.00
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
Сторінки (3):    назад [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] вперед




КОМЕНТАРІ

Дмитро Кiбич, 02.07.2018 - 18:23
Це щось ви, Ярославе, у своему трактуваннi подiй, що вiдбуваються, як кажуть - "дали маху". frown Розчаровуете ви людей такими рядками. nono Особливо ось цими:
Згинуть вороги проклятi
Все навколо згине.
З ким же буде торгувати
Наша Украiна?
Значить, на вашу думку нинiшнiй Президент i ще з десяток олiгархiв - це i е "Наша Украiна?" Адже саме вони збираються торгувати з ворогами. А насправдi "Наша Украiна" - це не Порошенко, Кононенко, Березенко, Коломойський i iм подiбнi, а це простi громадяни Украiни, простий народ. А простi люди з ворогами за будь-яких обставин торгувати не збираються - хоч згинуть вони, хоч не згинуть.
Ярославе, а хто взагалi для вас е авторитетом? Володимир Зеленський з "Вечiрнього кварталу", який сказав: "Украiна, якщо чесно, мiж нами, то Украiна нагадуе менi актрису з нiмецьких порнофiльмiв".
Чи Василь Зiнкевич, який у пiснi спiвав про Украiну зовсiм iншi рядки, що "Украiна - це лагiдна мати":
Це Моя Украiна
День новий зустрiчае.
Моя лагiдна мати
Усмiхаеться всiм.
Треба зауважити - i один, i iнший вели мову саме про Украiну. Так чиi слова ви бiльше пiдтримуете?
Ось одного виступ. З початку можна не дивитись, а одразу натискайте на 5 хвилину 5:00.



А ось виступ iншого:

 
Ярослав К. відповів на коментар Дмитро Кiбич, 10.07.2018 - 13:54
Дивився колись цей виступ Зеленського повністю, вважаю його дуже вдалим, хоч і прикро й соромно визнавати, що по суті - то близько правди. А як порівняти його зі співаком - не знаю, то ж різний жанр. Хотілося б, щоб нам думалося лише про те, про що співається, але ж реальність багатогранніша.
Щодо торгівлі, то ось посилання:
https://delo.ua/econonomyandpoliticsinukraine/tovarooborot-ukrainy-s-rossiej-vyros-bolshe-chem-s-es-337540/
Гадаю, торгують не лише олігархи. Втім, зараз і це відносно. Взяти хоча б той "словацький" газ. А лопасті для наших вертольотів, що купуються в лондонської фірми, що належить українцю, звісно ж, російського виробництва, бо вертольоти ж там колись купували.
Вони тому й війну не об'явили офіційно, щоб торгувати самі могли, то для нас вони кажуть, "не літайте туди, не співайте там, бо війна, агресор", а в них АТО-ООС... friends
 
Фотиния, 30.06.2018 - 22:00
Добре, Ярославе, що розмістили текст гімну - так легше Вас притягнути до відповідальності за пересмикування та перекручування, які починаються буквально з першого рядка: не Україна не вмерла, а слава і воля УкраїнИ, про сині обличчя - не знаю звідкіля у Вас такий образний ряд - може, сусіди попались питущі, в своїй масі українці - симпатичні привітні люди smile І ніхто з-за кордону не крутить біля вуха, навпаки, ще ніколи ми не мали такої міжнародної підтримки. І щира праця нікуди не зникла - у нас працьовиті, толкові люди. "Хоче вкрасти кожен" - демагогія чистої води! Я, наприклад, не хочу вкрасти - отже, вже не кожний wink
"Згинуть вороги прокляті,
Все навколо згине..." - Ви подаєте як цитату, але у Чубинського мова лише про ворогів, на не про тотальне знищення довкілля.
З ворогами кращій спосіб
Боротьби - не вбити,
Навпаки їх треба просто
Друзями зробити.

Після Іловайського "зеленого коридору" ця строфа звучить особливо цинічно.
...щодо патріотизму... справжні патріоти, шановні коментатори-попередники, зараз зі зброєю в руках захищають землю від зайд (яким закортіло "попанувати в нашім ріднім краї"), а не складають віршики про "одну ногу в домовині" та братання з вбивцями.
"Вибачте, огидно"... 15
 
Ярослав К. відповів на коментар Фотиния, 02.07.2018 - 17:15
А Ви, Світлано, не хотіли б притягнути до відповідальності тих, хто допустив ту саму Іловайську трагедію? Щось я не чув, щоб покарання понесли ті, кого звинуватила ТСК ВРУ. Ах, ну так, розслідування ще ж триває...А може тіх, хто наказав здати Крим, дозволив відійти колоні сепаратистів зі Слов'янська? Мені цей Ваш месидж нагадав незабутни часи, "доложим, куда надо, пускай разберутся". До речі, в лапках я подавав не зовсім, як Ви зрозуміли, цитати, а власне вільне трактування окремих уривків з тексту, проте, певний сарказм, справді, присутній. Але він стосується безпосередньо цих, на мій погляд, безглуздих гасел, що нагадують футбольні кричалки.
І щодо патріотів, хоча я не торкався цієї теми. Мені здається, що більшість з них була знищена ще на Майдані та на першому році війни, можливо й невипадково (в тому ж Іловаську, наприклад). А зараз, принаймні, за тією інформацією, яка доходить до мене ( не з телебачення, зрозуміло), там іде по суті відмивання грошей. Як охарактеризував мені один полковник з передової нинішній стан справ, то у двох словах це "смерть та бруд".
Про міжнародну підтримку мені стало смішно. Хто підтримує, США? Так Росія теж кричить, що підтримує певну частину нашої країни. Це все одно, що стверджувати, наче Росія чи США Сирію якусь підтримують чи Ірак. Вони нас просто використовують, Світлано, в своїх цілях. Ви краще гляньте в ютубі дебати з ПАСЄ, бо на тв лише тіх, хто "за" показують. Європа чудово розуміє, що має справу з найкорумпованішою країною, але це для них менше зло, ніж Україна під впливом Росії, от і весь секрет "підтримки". Але це не заважає їм будувати "Північний потік-2".
Щодо синіх облич, то придивіться краще до сусідів-пенсіонерів. Вони вимирають тихенько, всупереч згаданим Вами рядкам гімна... і далеко не завжди від старості...
Мені жаль, що ви не відчули основну думку твору, а аналізуєте другорядне. Можливо, недосконало подав, в будь-якому разі завжди радий критиці, оскільки це теж прояв небайдужості. Дякую Вам hi
 
Фотиния відповів на коментар Ярослав К., 02.07.2018 - 20:45
Після того, як Ви урівняли відповідальність між Путіним та Порошенко за цю війну, стало зрозуміло, що сперечатися з Вами нема про що. "Волкодав прав, а людоед - нет!" (с)
Розкажіть хлопцям на передовій, як їм галантніше зробити друзями бурятів, які прийшли на нашу землю, щоб вбивати. Ще в березні 2014 року (до війни на Донбасі) О. Соломонов написав ці болючі рядки про "мишебраттів", з якими Ви пропонуєте торгувати:
http://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=483352
Про дієвість міжнародних санкцій як фаховий економічний аналітик могла б багато чого розповісти, але Вам апріорі смішно, тож не марнуватиму час...
 
Ярослав К. відповів на коментар Фотиния, 03.07.2018 - 16:04
Проросійський електорат Криму та Донбасу навряд чи цікавий нинішній владі. От і виникає підозра, чи не навмисно це все було "спущено на тормозах".
Вірш Соломонова гарний, сильний, актуальний. Але ми ж намагаємося мислити стратегічно. Там теж говориться, що солдати лише виконують наказ. Так було і сто років назад, це не перша братовбивча війна. І що, ми з німцями не торгуємо, чи з поляками? Щодо санкцій, то цікава була б думка неупередженого аналітика з приводу транзиту газа (я вже мовчу про купівлю реверсного чи пряму-раніше) агресора. Чи транзитував би СРСР газ з Німеччини до якоїсь Монголії під час війни та чи репетував би, якщо Гітлер надумав би побудувати трубу в обхід? Чому санкції не торкнулися Газпрома? А я тим часом висловлю свою думку. Бо європейці, як і наші можновладці, не хочуть наступати на горло власній пісні та обмежують торгівлю вибірково, з тими, хто не зміг домовитися, або від кого дуже залежать. Такі собі напів-заходи, як у нас, потягом до Росії можна, а літаком - ні... Я не вважаю обмін думками марнуванням часу, мені цікава Ваша позиція, але на відповіді не наполягаю friends .
 
Фотиния відповів на коментар Ярослав К., 03.07.2018 - 21:39
Постараюся відповісти тезисно. Про успіхи:
1) Макроекономічна стабілізація (це висновки іноземних екпертів, не мої), але ефект від цього, на жаль, наступає не відразу (М.Тетчер кілька років проклинали, поки не відчули покращення);
2) Децентралізація влади: податки тепер ідуть в місцеві бюджети, і навіть наш Гепа тепер менше краде, а піклуєтья про громаду;
3) Банківський сектор почистили добряче від кишенькових банків з мафіозними структурами-саттелітами та російським капіталом, який би тримав нашу економіку на гачку:
4) Нафтогаз забезпечив де-факто незалежність від рос.поставок газу, і тепер ми маємо ринкову ціну на газ, а не політичну. Зникли всі ці фірмочки-посередники, які гріли руки на газу. Щодо Вашого зауваження по транзиту - існують міжнародні договори поставки, порушення яких тягне за собою великі штрафи. В реалізацію Північного потоку не вірю, після фортелів з щорічним новорічним урочистим перекриттям вентелів інвестори добряче замислились в доцільності, хоча підмазаних газпромом лоббістів хватає; до речі, персональні міжнародні санкції введені проти топ-менеджменту Газпрому;
5) Адміністрування ПДВ з автоматичним відшкодуванням - якби Ви знали, яку корупційну лавочку прикрили!
6) Система "ПРОЗОРРО" тендерних закупівель, не все тут ще прозоро, як хотілося б, але в порівнянні з тим, що було.
7) Можна не сприймати мед.реформу (бо нас лякають нововведення), але вже перші кроки дозволили скоротити вартість закупівель ліків на 40%. Звісно, фармацевтична мафія буде чинити опір і поливати лайном реформаторів.
8. Армія 2014 и теперішня. Ви пам'ятаєте призначення Головнокомандуючого флотом, який на другий день присягнув фюреру? А склад СБУ? Філіал Лубянкі... Хіба могли ми втримати Крим? В Госдумі вже дали добро на введення військ на прохання "легитимного". Це на дивані легко вирішувати світові проблеми, а взяти відповідальність за масові жертви важче...
Список можна продовжити, але вже немає місця apple biggrin
 
Ярослав К. відповів на коментар Фотиния, 10.07.2018 - 13:10
Не хотілося знову занурюватися у цю політику, далеко не завжди є відповідний настрій. Але мушу відповісти. Ваши тезиси наче взяті з передвиборчої кампанії президента scenic . Я не фахівець з економіки, тому можу лише ділитися спостереженнями, враженнями та відчуттями. Чув раніше про грандіозні махінації з ПДВ, якщо закон про автоматичне відшкодування реально позбавив цей процес корупційної складової, то буду вважати це найбільшим успіхом.
Щодо інших пунктів.
Мене мало цікавлять висновки експертів, тим більше, іноземних, які робляться за даними держстата. Очевидно, що показники можна написати будь-які, аби нам лише під них нові кредити давали. Мені достатньо знати, як виживають люди на периферії, погляньте, скільки українців за кордоном мусять працювати, в тій самій Москві, зокрема. А термін "покращення" в цьому контексті, як на мене, краще взагалі не вживати, бо щось попєрєдніків нагадує wink .
2. "Децентралізацію" сприймаю поки що лише як перерозподіл потоків по інших кишенях, якщо схочуть вкрасти, то без проблем, мені вже розповідали, як це робиться. Щодо Вашого мера, то попри критику змі, я не пам'ятаю, щоб зустрічав харків'ян, не задоволених Адольфовичем. Завжди за його керівництва всі пишаються чистим та охайним містом. Сам не бував - порівняти не можу.
3. Банівський сектор, на мою думку, почистили від банків-конкурентів, а вкладникам - одні клопоти. Тим часом албфа та сбербанк чудово себе почувають, бо, певно, мають "кришу".
4. Мені байдуже, яка ціна на газ: ринкова чи політична, аби вона була лише прийнятною, а термінологія ця явно для "електорату". І в Словаччині його явно не видобувають, а купляють той самий російський з євронацінкою. От і ринкова ціна. Чи все ж, політична?
Я не розумію, про які міжнародні домовленості з агресором по транзиту може йти мова, якщо в нас війна. Бо коли заробляють в Росії на гастролях артисти чи просто заробітчани, то їх цькують, бо війна, а коли заробляють ті, хто сидить на газовій трубі, то тут війна кінчаєт
 
Ярослав К. відповів на коментар Фотиния, 10.07.2018 - 13:28
...кінчається і починається АТО чи як там зараз це перейменували. Щодо північного потоку, то Європа хоче стабільних поставок, а Росія їм видається надійнішим партнером, ніж наше євроСомалі під боком.
6-7. Є маса схем по обходу "Прозорро", і знову постає питання, куди йдуть і хто контролює "зекономлені" кошти.
8. Не знаю, чи втримали б ми Крим, але знешкодити 70 зелених чоловічків у ВР можна було б без проблем. Я чув від солдатів,що після видачі зброї її наказали здати на другій день, а армія була готова впоратися з порівняно невеликою кількістю дислокованих там росіян. Та якби навіть і не втримали, а відійшли з боями, то на тому все б і закінчилося. Бо, як кажуть донеччани, вони думали, що їх теж забере Росія без єдиного постріла, приклад Криму їх надихнув на підтримку ідеї сепаратизму.
Щодо складу наших спецслужб - не знаю, але довіри в мене до них не більше, ніж до НКВС-КДБ.
Я згоден, що добре тут на кухні балакати, але ж нас женуть потім на вибори, то маємо хоч щось намагатися зрозуміти. Втім, мені подобається Ваш оптимізм, він надихає та не дає згаснути надіям, попри сувору реальність friends .
 
Фотиния відповів на коментар Ярослав К., 11.07.2018 - 12:25
Не люблю писати отакі "реферати", але коли іде предметна дискусія, легше розвінчувати міфи і упередженість пересічних громадян biggrin
Мене мало цікавлять висновки експертів, тим більше, іноземних, які робляться за даними держстата. Очевидно, що показники можна написати будь-які, аби нам лише під них нові кредити давали

Оце Ваше "очевидно" добиває мене своєю безапеляційністю. Невже Ви вважаєте, що іноземні експерти керуються показниками держстата? Суспільно значимі підприємства і великі банки проходять таку перевірку міжнародних аудиторських компаній, що "мама, не горюй". І це вселяє обережну надію, що захід притягне нас (хоча б "за шкірку" спочатку) до цивілізаційних економічних моделей. Совєцькі люди - вони ж як той дядя, який працює на гуталіновій фабриці, "у него этого гуталина - хоть завались, вот он и шлет его кому попало". В этой мультяшной фразе - вся суть плановой экономики: нафиг не нужно столько гуталина, но план есть план, ну и работники-несуны. Всё это культивировалось столько лет, а теперь Порошенко виноват, что воруют. На таможне, в полиции, в налоговой и т.д. работают обычные люди, которые прикидывают, как бы им поиметь с должности. Так что можно долго говорить "взагалі", но лучше начать с себя: я не езжу ни в Крым, ни в Россию, не покупаю росс.товары, не даю взяток, не ворую... И да, я оптимистка, дорогу осилит идущий smile
2) Вважайте, що вже зустріли харків'ян, які, м'яко кажучи, не поважають Гєпу, і навіть доклали неабияких зусиль, щоб в Харків не зайшла "руська весна", бо ці покидьки Гєпа з Допой вже хліб-сіль приготували окупантам
4)
Мені байдуже, яка ціна на газ: ринкова чи політична, аби вона була лише прийнятною, а термінологія ця явно для "електорату"

От через таких, як Ви, до влади приходять популісти, які обіцяють "прийнятні" ціни, а потім відновлюють газові схеми, коли за держ.контрактом ціна вища, ніж потім її пропонують посередники. Як таке може бути? Значить, хтось здав нац.інтереси
 
Ярослав К. відповів на коментар Фотиния, 16.07.2018 - 00:12
Задля притягнення нас до своєї цивілізації, у Захода має бути зацікавленість, політична й економічна. З першою зрозуміло, звісно, їм потрібна Україна як буфер між Росією. А от вкладати сюди гроші в той час, коли сам президент виводить капітали до офшорів, мабуть, було б легковажно. Тому політична доцільність тут, як на мене, основна причина того, що європейці бачать успіхи, яких не видно "упередженим пересічним" громадянам. Так само й зі свободою слова... Та що там казати, подвійні стандарти - звичайний інструмент міжнародної політики.
Я б не хотів показувати пальцем, завдяки кому до влади приходять популісти, але в мене й справді, склалося враження, що Ви посилаєтеся саме на їхні заяви. Втім, інколи і я їх слухаю, аби настрій підняти, вони дійсно, можуть додати оптимізму, а то і насмішити, а це - теж настрій. А взагалі, непопулістів в нашій владі я ще не бачив, мабуть не можуть потрапити чи система ламає. Дякую за цікаву дискусію friends .
 
Фотиния відповів на коментар Ярослав К., 16.07.2018 - 12:22
Вибачте, Ярославе, мені важко з Вами дискутувати. Відчувається, що Ви активний глядач "Інтера": всі ці байки про офшори (із серії "справжнє прізвище Порошенка - Вальцман" і "Порошенко-алкоголік"). Зареєстрував президент фірму, щоб юридично грамотно передати активи в трастове управління (як і обіцяв), але спробуй поясни "пересічним", які почули слово "офшор"! и т.д.
Знаєте, я б і не затівала цю дискусію, і проводити економічний лікбез теж нема бажання, але така зневага у Ваших віршах до своєї країни, таке кепкування з міжнародної підтримки... що мимоволі порівнюєш Вас з мужніми хорватами і порівняння не на Вашу користь. На цьому - алес! З Вашого тону зрозуміло, що маєте мене за дурнувату білявку, тож не буду Вас розчаровувати, що за фахом я незалежний аудитор і маю стійкий імунітет і до популістських промов, і до політтехнологій, і до інформаційних вкидань, чого і Вам бажаю! friends
 
Ярослав К. відповів на коментар Фотиния, 16.07.2018 - 18:48
Ні, Світлано, я якраз вважаю як себе, так і Вас, достатньо розумними людьми, аби не сваритися з-за брудної політики. Всі ми хочемо жити в нормальній країні, тільки бачення цього відрізняється. Радий можливості обмінюватися поглядами, плюралізм думок - це добрий знак, то ж, справді, не все так погано. friends
 
Akimova відповів на коментар Фотиния, 03.07.2018 - 15:33
Света, согласна с каждым твоим словом! Если мы начнём символы державы паплюжити - грош нам цена.

Вселенский опыт говорит,
что погибают царства
не оттого, что тяжек быт
или страшны мытарства.
А погибают оттого
(и тем больней, чем дольше),
что люди царства своего
не уважают больше.


Булат Окуджава
 
Ярослав К. відповів на коментар Akimova, 03.07.2018 - 16:10
Одно дело - уважать страну и свой народ, а другое - отношение к стиху, который когда-то посчитали актуальным и сделали символом государства. Я считаю этот вариант не самым удачным, и что сегодняшнюю действительность он не отражает.
 
Akimova відповів на коментар Ярослав К., 03.07.2018 - 16:23
Почему же это не отражает? Очень даже отражает - это наша цель, наша молитва, мантра, вера и т.д.
Не знаю... у меня всегда слёзы на глазах, когда его слышу.
 
Ярослав К. відповів на коментар Akimova, 03.07.2018 - 17:36
У меня тоже был такой период, Галя, во времена первого майдана, например, когда ещё наивно верилось... А сейчас вот это "докаже-покажем" раздражает. У нас принято только и делать, что перед иностранцами стелиться, одни наши полицейские-клоуны, встречающие иностранных футболистов месяц назад чего стоили. Ну, может, я просто так это вижу, видно очки у меня другого цвета... cool
 
Дмитро Кiбич відповів на коментар Ярослав К., 03.07.2018 - 16:24
Ярославе, ну, як ви пропонуете зробити ворогiв друзями, якщо вони для появи дружби висувають едину вимогу - територiальнi поступки з нашого боку, вiдмовитися вiд власних територiй. Щоб ми на Крим сказали, що це - iсконнно росiйська земля, а на Донецьк i Луганськ - що це Новоросiя. Про дружбу будь-яким iншим шляхом Путiн i чути не хоче. Ви що пропонуете пiти на такi умови? Ну, абсурд же повний у ваших рядках.
 
Ярослав К. відповів на коментар Дмитро Кiбич, 03.07.2018 - 16:31
Цей вислів приписують французькому королю Генріху 4. Мабуть, він практикував... Я з Путіним не спілкувався, а до тв довіри немає. На те й обираємо політиків, аби мудро домовлялися. А так... ну не відмовилися ми формально, а реально? Якби там був провладний електорат, може ще й пішли б у наступ. А "ватники" владі, мабуть, непотрібні...
Там вже, я чув, і Трамп визнав десь Крим за Росією...
 
Дмитро Кiбич відповів на коментар Ярослав К., 03.07.2018 - 17:26
Так, а що для громадян Украiни слова Трампа - це iстина в усiх iнстанцiях? Та нехай визнае усе, що завгодно. Може вiн i Аляску назад до складу Росii передасть, нам то що з того. Наш гiмн базуеться ж не на реакцiях на ситуацiю iноземних полiтикiв, а на баченнi ситуацii безпосередньо нами - громадянами Украiни.
А "ватникiв" - це не тiльки там можна зустрiти. Вони в будь-якому регiонi iснують. Он, яскравий приклад - депутат Евген Мураев вiд партii "За життя", Цей готовий хоч сьогоднi вiддати Путiну усю Украiну "з потрохами" - пiд "icконно Росiйськi землi". Його слова про дiяльнiсть Олега Сенцова тому пiдтвердження.
 
Ярослав К. відповів на коментар Дмитро Кiбич, 03.07.2018 - 17:31
Не знаю, Дмитро, я бачу нинішню ситуацію не так, як описано в гімні. Втім, скільки людей - стільки думок... friends
 
Фотиния відповів на коментар Akimova, 03.07.2018 - 20:14
Спасибо, Галочка! 16 Вот ей-богу, вспоминала эти Булатовы слова, но пыталась соблюсти регламент scenic smile give_rose friends
 
ЮНата, 30.06.2018 - 14:10
12 12 12 Кажуть, що справжній друг той, хто має мужність і силу сказати правду, навіть якщо вона гірка, а не облесливу брехню. Так само і справжній патріот... Хоч як боляче, але правдиво, Ярослав! Віри нам усім і надії! 16
 
Ярослав К. відповів на коментар ЮНата, 02.07.2018 - 18:02
Один Бог знає, Наталю, ту правду, а ми лише тут думками обмінюємося. Але хочеться, звичайно, бути якнайближче до істини, якою б гіркою вона не була. Дякую Вам 16 .
 
friends 12 12 12 Вжко не погодиться. Сильно, друже! І у цих рядках є і громадчнська мужність і справжній патріотизм.
 
Ярослав К. відповів на коментар Евгений Познанский, 02.07.2018 - 18:04
smile Дякую, друже. Є, як бачиш, різні думки на цю тему, але на те й обговорення, аби їми обмінюватися. Будьмо friends
 
Ганна Верес, 29.06.2018 - 14:59
Поділяю Ваші думки, Ярославе. Важко це визнавати, боляче, та не безнадійно:
Але ж серце б'ється!
12 12
 
Ярослав К. відповів на коментар Ганна Верес, 29.06.2018 - 22:43
Сподіваємося, Ганно, все ж сподіваємося... girl_sigh Дякую.
 
геометрія, 29.06.2018 - 12:55
На жаль Правда у Ваших,Ярославе,словах...Та у душах у народу жевріє Надія! 12 smile flirt 17 flo31 flo36 06
 
Ярослав К. відповів на коментар геометрія, 29.06.2018 - 21:17
Так, Валентино, вона тримається до останнього... girl_sigh
 

Сторінки (3):    назад [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] вперед
ДО ВУС синоніми
Синонім до слова:  Новий
Enol: - неопалимий
Синонім до слова:  Новий
Под Сукно: - нетронутый
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Пантелій Любченко: - Замашна.
Синонім до слова:  Бутылка
ixeldino: - Пляхан, СкляЖка
Синонім до слова:  говорити
Svitlana_Belyakova: - базiкати
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ти
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ви
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ти
Синонім до слова:  аврора
Ти: - "древній грек")
Синонім до слова:  візаві
Leskiv: - Пречудово :12:
Синонім до слова:  візаві
Enol: - віч-на-віч на вічність
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Enol: -
Синонім до слова:  говорити
dashavsky: - патякати
Синонім до слова:  говорити
Пантелій Любченко: - вербалити
Синонім до слова:  аврора
Маргіз: - Мигавиця, кольорова мигавиця
Синонім до слова:  аврора
Юхниця Євген: - смолоскиподення
Синонім до слова:  аврора
Ніжинський: - пробудниця-зоряниця
Синонім до слова:  метал
Enol: - ну що - нічого?
Знайти несловникові синоніми до слова:  метал
Enol: - той, що музичний жанр
Знайти несловникові синоніми до слова:  аврора
Enol: - та, що іонізоване сяйво
x
Нові твори
Обрати твори за період: