|
. . . Бачите, як . . . Невже даремно Матінка природа старалася.
Людина - вінець еволюції. Найкраща та найдосконаліша істота, що була створена природою на нашій Планеті. Уявіть лиш на мить: у Землі було 4'000'000'000 років. Саме так - 4 мільярди років тому на Планеті зародилося життя. Починалося все досить просто і примітивно. Але на протязі всіх цих років Матінка природа невблаганно перекроювала ландшафт Планети, переміщувала материки, створювала гори та рівнини, глибоководні впадини тощо. Зміна географії позначалася і на кліматі Землі. Все це, прямо чи опосередковано, впливало на живих істот. Їх кількість та різноманіття постійно змінювалися. Одні види вимирали, поступаючись ареалами свого існування іншим, більш пристосованим видам. Але всі ці зміни і еволюція відбувалися у воді. Аж раптом, в кінці Палеозойської ери, істоти, яких вчені назвали псилофітами, "вирішили", так би мовити, вийти із водяного середовища на сушу. Це сталося лише 395'000'000 років тому. Це, без перебільшення, один із найпереломніших періодів в історії Землі. Адже з цього моменту почалася принципово нова сторінка в розвитку життя. Це дало початок ланцюжку подій, які, з рештою, призвели до того, що приблизно 1,8 мільйонів років тому на Планеті з'явився вид Homo erectus - наш прямий попередник. Змінювалися часи, вид "Людина прямоходяча" невпинно еволюціонувала . . . еволюціонувала у нас з вами. Кожен, з понад семи мільярдів людей на планеті, є прямим потомком історії. Історії людства...
Що ж ми маємо? Виходить, що всі назви сходинок зоологічної класифікації, в тому числі і свою власну, придумали ми. Один лише вид Homo sapiens зміг кардинально змінити Планету у рекордно короткі терміни.
***********************
А тепер давайте спробуємо поглянути на це під дещо іншим кутом. Теперішній час, сучасні люди... Люди розумні. Кожен з нас народжується та помирає. Період часу від народження до біологічної смерті - це і є життя. Але який сенс воно має.
Задля чого ми всі живемо. Змалку ми ходимо до дитячого садка, щоб отримати початкову базу знань для подальшого навчання у школі. У школу ми ходимо, щоб отримати знання для подальшого навчання в коледжі чи університеті. В коледж чи університет ми ходимо, щоб здобути професію, для того, щоб у майбутньому мати можливість якомога дорожче продавати себе і свій вільний час на робочому місці. І так до старості. Тобто, все людське життя обертається навколо грошей?! Так влаштований світ - говоримо ми. Ні, так влаштовані ми самі. Людина з грошима має доступ до всіх благ людства. Вона користується підтримкою та беззаперечною популярністю в оточуючих ... І, як наслідок, навпаки. Без грошей, ти - ніхто, і хай би які таланти, мрії та бажання ти мав, чи не так? А як же життя. Життя у його
початковому значенні... Як же всі ті природні емоції, почуття, рефлекси, що ми набули еволюційно. Всі ті ознаки, за якими ми люди і відрізняємося від, скажімо огірка чи банана. Як же любов, щирі почуття і все таке? Чи вона також є наслідком грошей і того, що вони дають. Це ж лише сукупність біохімічних реакцій у корі великих півкуль головного мозку. . . . . Чи існують справжні, людські емоції?
***********************
Ми придумали визначення і характеристику для всього, що нас оточує. Ми поділяємо людей на хороших і поганих, слабких і сильних, бідних і багатих. От тільки трактування цих визначень не рідко може дуже відрізнятися в людей, що пояснюється їхнім сприйняттям реальності.
Тому, коли наприклад людина хоче здійснити самогубство, чи правильно вона чинить. І люди, що вдаються до цього є слабкими та нездарними? Можливо ми не все розуміємо,
можливо вся річ в емоціях? Адже це може бути одним із шляхів природного відбору - виживає найбільш пристосований; а інші відсіюються в процесі еволюції.
Навіщо забруднювати генофонд людства нікому непотрібними та "непідходящими" людьми. Чи був взагалі сенс у таких стараннях природи протягом мільярдів років? . . .
ID:
622926
Рубрика: Проза
дата надходження: 21.11.2015 22:18:49
© дата внесення змiн: 21.11.2015 22:18:49
автор: D.A.R.
Вкажіть причину вашої скарги
|