Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Володимир Кухарчук: НОВИЙ ГІМН УКРАЇНИ - МИ ДІТИ ТВОЇ УКРАЇНО - ВІРШ |
UA | FR | RU Рожевий сайт сучасної поезії |
|
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
КОМЕНТАРІ Володимир Кухарчук відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Спасибі за підтримку.Віктор, 29.11.2010 - 18:05
Гімн в перекладі з грецької - означає Славень. (Це для тих хто не розуміє сенсу слова "Гімн".)І якось в Гімні недоречно писати про жалі, плани, надії, бажання і т. п. Гімн є Славень! І славлять конкретно за те що... та величаво,.. все остальне від лукавого... Так що цей гімн правильний по суті та змісту. А кінцевий варіант прекрасний! З чим і вітаю автора. А "Борода" в корені неправий (примітивне хуторянське бачення проблеми). Прекрасний Гімн! кращого ніде не чув і не бачив. Слава Україні!!! Володимир Кухарчук відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Спасибі, Віктор за розуміння. Я зрозумів, що Ви читали всі три варіанти які тут знаходяться.Ваш коментарій дуже незвичний та цікавий. Ще раз Вам велике спасибі. Заходьте на сторіночку, завжди буду Вам радий. jaryj, 23.11.2010 - 15:02
Це словник каже Залишмо цю тему. Не треба дискутувати щодо дрібниць саме в той час, коли Україні потрібен порятунок
jaryj, 23.11.2010 - 14:47
"воріженьки" - різн. "вороженьки", діалект., здрібн. від слова "ворог". Зустрічається переважно в центральній і східній Україні.
Володимир Кухарчук відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Та не треба притягнути слова за "вуха". Інакше вуха відірвуться і сам опинишся, мимо волі, в таборі "лжепатріотів". Та й залишим цю тему... jaryj, 23.11.2010 - 14:42
Цілком згоден, але потрібно забезпечитися від них, треба йти у владу не для того, щоб грабастати, а служити нашій державі. Думаю, треба збирати команду порядних людей і йти на наступні вибори. Інакше діла не буде
Володимир Кухарчук відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Похвально! Організовуй партію " Чесних Патріотів"
jaryj, 23.11.2010 - 14:10
Взагалі-то в гімн вносилися вже правки "Вже не вмерла України". Проте я згоден з Бородою. Існуючий гімн досі актуальний, бо є все ще загроза втратити якщо не незалежність, то суверенність точно. Слова гарні, проте зміни треба відкласти доти, доки не "згинуть наші воріженьки". Нажаль така правда. Патріотично написано!
Володимир Кухарчук відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Завершальний варіант гімну знаходиться тут:http://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=207609 НЕ ТРЕБА бути "сліпим" і жити Сьогоднішнім, а то вчорашнім днем... А то ми вічно наступаєм на одні і тіж самі граблі... Будьмо передбачливі та дивімся в завтрішний день - А вожді й пророки з бородою завжди заводили в тупик... До слова - хто такі "воріженьки"? В укр. мові такого слова нема. Є вороженьки... Але як треба любити своїх ворогів, щоб так їх ласкаво називати?.. Ну, це так до слова. Борода, 23.08.2010 - 19:26
Щирі патріотичні рядки, хоча я вже говорив, що сам проти зміни гімну. Допоки існує загроза незалежності, допоки свої чергові помилки ми стараємось звірити з помилками попередників, допоки історія України не відкрила правдиво всі свої сторінки і ми заслужено не вшанували всіх учасників національно-визвольного руху - слова старого гімну, як ніколи, актуальні, а сам гімн - це і є той шматочок нашої історії. З повагою Борода.
Володимир Кухарчук відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Ігор! Щиро вдячний за оцінку моєї праці. Хоча не розумію чому ти проти зміни Гімну. Цей Гімн був і буде нашою історією (від цього нікуди не дінешся). Ми вже мали свою державу в 1918 р. і Гімн був цей же. І що?.. СЛОВО має велику силу, слово має велику вагу (див. БІБЛІЮ). Гімн не може мати двоякого тлумачення. Він мусить бути чіткий, як математична формула, в ньому мусить бути відображений наш український менталітет... Сьогодні, в честь свята Неньки-України, надрукую виправлений варіант. Творчих успіхів тобі! СЛАВА УКРАЇНІ!!! Груздева(Кузнецова) Ирина, 10.08.2010 - 07:29
Мені здається - чудово!Насправді недоречні слова в існуючому гімні "Ще не вмерла Україна" - бо наводить на думку, що повинна таки... У Вас, Володимире, чудові слова і ніякого натяку на трагічні ноти. Навіть навпаки, усе говорить про те, що все буде добре, треба лише об"єднатися нам самим. Мені сподобався новий гімн. Другий варіант приспіву здається кращим, але було б непогано, якби і перший і другий виконувалися по черзі (після першого куплету, наприклад - один, після другого - інший) Володимир Кухарчук відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Спасибі п. Ірино за теплі слова.(Головне, що людей хвилює проблема нашого Гімну.) Ви висловили інтересну думку. Слова логічно поєднувались би. Але в музикальному виконанні, це напевне було б важко виконати. Так поки що сушу собі голову над цією ситуацією... Спасибі ще раз Вам Макієвська Наталія Є., 07.08.2010 - 00:07
дуже часто повторюється " в віках" . Може слушно колективно допрацювати?
Володимир Кухарчук відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Ви вірно підмітили п. Наталю.Мабуть вічно їй жити разом з нами в віках... Будем думати... Володимир Кухарчук відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Спасибі за уважне читання тексту.Інтересно, що думають інші?.. Володимир Кухарчук відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
А звідки Ви це взяли? У Вас є готова мелодія?... Тоді прошу до співпраці. А ідея написання гімну виникла до 2000р. В 2002р. він уже був написаний. В 2004р. він був надрукований в газеті"Аргумент". З 2006р. гімн знаходиться в Верховній Раді і адміністрації Призидента. В 2009р. він надрукований на цому сайті, на моїй сторінці. Так що Ваші підозріння, що цей гімн написаний під впливом ажіотажу піднятого в пресі та в інтернеті, не мають під собою ніякого грунту...
Володимир Кухарчук відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Це Ваша позиція. Але чому Ви її не обгунтували?Слова "Ще не вмерла..." чи "Ще не вмерли..." звучать проблематично. Хочеться, щоб було більше оптимізму. Ви читали Біблію?.. Памятаєте творення Землі - "Спочатку було СЛОВО..." Слово, як код Буття... А Гімн - це код Держави, як генокод людини. Володимир Кухарчук відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Спасибі за державну позицію.
|
|
|