Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Анно Доміні: "Будьте досконалі…" - ВІРШ |
UA | FR | RU Рожевий сайт сучасної поезії |
|
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
КОМЕНТАРІ Ніна Незламна, 25.01.2022 - 11:39
Нам ще багато в ньому э дечого повчитись...Хоча ми різні... Просить прощення і молитись...
Валя Савелюк, 22.01.2022 - 18:19
Він любить нас - отже всі ми станемо досконалими, може не скоро, але що таке скоро чи повільно для Нього, та й для нас - вічних
Анно Доміні відповів на коментар Валя Савелюк, 23.01.2022 - 23:15
Дякую, пані Валічко, дорога моя, світла людино!
Redivivus et ultor, 22.01.2022 - 13:33
любить нас, таких... ніяких, таких примітивних А чого то ви за всіх розписуєтесь? Чи, мо' вас наділено повноваженнями міру "ніякості" та "примітивності" визначати?)
Анно Доміні відповів на коментар Redivivus et ultor, 23.01.2022 - 23:14
Ну гаразд, любить нас, примітивних, і Редівівуса й ультора досконалого.
Redivivus et ultor відповів на коментар Анно Доміні, 24.01.2022 - 00:43
Нє, не так) Я зовсім не вважаю себе досконалим Але, й "ніяким та примітивним" - теж. Я от міг би написати "любить Він Анно Доміні ніяку й примітивну і всіх нас, таких різних", але...По-перше, я не вважаю вас ні ніякою, ні примітивною, а по-друге... "По-друге" складніше, ніж "по-перше" Підозрюю, що вести з вами теологічні диспути - справа марна (чомусь уявилася мені якась релігійна війна на кшталт Гуситської, і ви, із блиском в очах трощите мого черепа бойовим ціпом "в ім'я Господнє", бо "Його є Царство, і сила, і слава на віки") Диспути вести марно, та думку свою висловити можу, правда ж? Я зовсім не атеїст, як ви ото собі думаєте (атеїзм, до речі, теж свого роду релігія, основним постулатом якої є заперечення існування бога) Чого ж то ми так ревно увірували в чужого семітського Ягве, так легко витравивши з генетичної пам'яті своїх Перунів та Мокошів? Риторичне... ХЗ, мо' юдеї таким чином ще раз потвердили свою "богообраність" та й правлять світом, нав'язавши двом його третинам свого бога (бо юдаїзм, християнство, іслам - суть "релігії Авраамові). А, мо', й не так... Мо', й справді вони відкрили очі світу, щоб уздрів той Істинного Бога? Не суть, Анничко, не суть Він (елоаг) чи вони (елогім) є. Ну, от є і все тут. І чхати глибоко Йому як на ваш пієтет релігійний та трепет, так і на мою іронію. Він є незалежно від чиєїсь віри чи зневір'я. А з чого ви взяли, що Він є добрий, люблячий et cetera? Бо нам так хочеться? Нам хочеться, щоб Він був саме таким?) Чи істота (субстанція, вселенський розум, тощо), яка створює і руйнує всесвіти буде мислити такими примітивними категоріями, як добро і зло? Є Він і все. Як Сонце, яке зігріває замерзлого і вбиває спраглого в пустелі... коротше... P.S. Кажуть, що найбільше людей загинуло "в ім'я Господа" Анно Доміні відповів на коментар Redivivus et ultor, 24.01.2022 - 10:16
Ну, теологічні диспути із вами вести - справа дійсно марна... і не тому, що я на вас кидатимуся із ціпом (хоча - хтозна? ), а тому, що в такому форматі це досить складно. Писати - це все-таки не розмовляти.Не буду чіплятися до різних слів (як ви то любите робити), скажу просто: 1. Ділити богів на "своїх" і "чужих" - це не примітивно? 2. Різні-то ми різні, менше з тим, якби не були примітивні - то не мали б отого усього, що коїться у світі (і одвіку коїлося), жили б у гармонії і зі світом, і самі із собою. 3. А з чого ви взяли, що Він - не люблячий тощо? Бо так хочеться вам? 4. А те, що "найбільше людей загинуло в ім"я Господа" - це хіба не доказ людської примітивності? В ім"я Його треба творити і любити, а не гинути (тобто, можна жертвувати своїм життям заради когось, але не нищити людей із Його Ім"ям на устах). 5. А чхати Йому чи ні - то це Він вам у цьому звіт складав? Мда, просто не вийшло... ну, Бог із вами, лишайтеся при своєму. Redivivus et ultor відповів на коментар Анно Доміні, 24.01.2022 - 20:23
Ви подобаєтесь мені (шкода, що це не взаємно )Я цілком спокійно сприймаю вашу віру, нехай би вона й була на межі фанатизму (фанатиків не люблю, і, не лише релігійних). Аз єсьм віротерпимий . Моя ж іронічність вас явно... піддратовує, принаймні Що ж... Такоє 1. Ви ж розумієте, що "ділив" я образно) Примітивні причини рухали Володимиром у зміні релігії (от і чим світоглядна призма слов'янського язичництва гірша у світосприйнятті?). Та й не лише Володимиром, а всіма тими, хто християнізував свої народи (ну, чи намагався) 2. Гармонія?) ХЗ, можливо, саме та "дисгармонія" робить нас істотами, які мають право вибору. Де була гармонія? В Едемі? Щастя у обмеженому просторі? Щастя нічогоневідання? Свобода без свободи. Свобода в тиснута в рамки забаганок свобододавця. 3. Я не стверджував, що Він нелюблячий, я припускав, що Він - ніякий, якщо ви зауважили). Хіба абсолют може мати "+" чи "-"?). Тіко нейтральне, нуль. . Річ не в моїх "хотілках". Мені, за великим рахунком, байдуже. 4. А творити і любити просто в ім'я творіння та ім'я любові - нє, не катіт?) 5. Мені не звітував, так і вам, сумніваюсь, що скрижалі якісь дав Анно Доміні відповів на коментар Redivivus et ultor, 25.01.2022 - 11:38
Що там спонукало Володимира й інших - це діло житейське, і воно зовсім не впливає на велич постаті Спасителя.Щодо іншого - гармонії і свободи... не мала на увазі гармонію БЕЗ свободи вибору, навпаки. Однак про це писати довго... незручно тут це все викладати, може, якось іншим разом... Redivivus et ultor відповів на коментар Анно Доміні, 25.01.2022 - 19:55
Я вже давно зрозумів, що є лише дві думки: ваша і неправильна Рідко яка релігія залишає людині свободу вибору. І це зовсім не християнство, в якому все підпорядковано Божій волі. Ну, таке Gott ist tot! - вигукую я вслід за Ніцше. І вціліє моє чоло, позбавлене биття поклонів, не загрубішають мої коліна від щоденного та щонощного повзання, не стікатиме цівочка слини моїм підборіддям від релігійного екстазу) Я вибрав це, ви - інше. І я приймаю ваш вибір, він не викликає в мені ні почуття зверхності, ні ненависті, ні навіть байдужості до ІНАКШИХ, ніж мої, переконань, на відміну від вас Анно Доміні відповів на коментар Redivivus et ultor, 26.01.2022 - 02:50
Якось дивно ви все сприймаєте. Я вам - одне, ви мені - інше. Складається враження, що ви бачите й чуєте лише себе, і в написаному вичитуєте те, що вам самому хочеться, а не те, що туди намагався закласти співрозмовник. (Скажете, погано намагався?) Тому-то й нема сенсу вести тут теологічні диспути. Все перетворюється на безтолкову полеміку. Я ж вас ні в чому не переконую (когось переконати в чімсь складно навіть у особистій розмові...) - а ви все одно тиснетеся із дурницями про слину й повзання. Якщо любити для вас - це слинитись і бити поклони - ну то що я скажу?? Redivivus et ultor відповів на коментар Анно Доміні, 26.01.2022 - 22:21
В мене є знайомий священник. Любимо ми з ним, іноді, побесідувати (в мирській обстановці) про теологію та навколо неї. То в мене з ним більше точок дотику та конструктиву, ніж з вами Вірю, що ви щиро любите Бога)Ви любите Бога в собі, тому-то й наділяєте себе від Його імені правом складати характеристики та оціночні судження щодо інших Якби ви уважно читали мої коментарі, то зауважили б, що в них немає жодної особистісно-аннодомінішно зорієнтованої образи та презирливо відкопиленої губи, але - таке... Ви праві - диспут не вийшов, та і, навряд чи вийде Диспут - це змагання аргументів. ХЗ, мо', ви й вважаєте ксенофобію аргументом. Я - ні Успіхів у майбутньому! Щиро ваш "ніякий там Редівівус" P.S. У своєму творі ви ставили запитання - Як Йому спостерігати? Я відповів - Йому - начхати. Анно Доміні відповів на коментар Redivivus et ultor, 24.01.2022 - 10:23
Що Він добрий, люблячий... і любить мене, таку примітивну - я взяла багато із чого; зовсім не тому, що мені так хочеться. Одначе такі скептики, як ви, все одно сприймуть і розтлумачать усе по-своєму - тож нема сенсу щось розказувати і доводити. Все одно людину найкраще переконує власний досвід (та й той - не завше).
Redivivus et ultor відповів на коментар Анно Доміні, 24.01.2022 - 20:25
Не припускали, що я свої висновки теж можу робити не лише на досужих домислах?
Анно Доміні відповів на коментар Redivivus et ultor, 25.01.2022 - 11:32
А я про що? Вас переконує ваш досвід, мене - мій.
|
|
|