Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Світлая (Світлана Пирогова): Графоману (сатира) - ВІРШ |
UA | FR | RU Рожевий сайт сучасної поезії |
|
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
КОМЕНТАРІ Valentyna_S, 06.02.2021 - 19:52
Ви смілива жінка, Світлано. Моє Вам шанування. Каюся, я лише сьогодні натрапила на цей твір, правдивий, актуальний і доречний
Світлая (Світлана Пирогова) відповів на коментар Valentyna_S, 12.02.2021 - 19:10
Дуже дякую, Валечко! Імен та прізвищ не написано, але дехто чомусь зрозумів, що це про нього, не чекала такої реакції.
Капелька, 01.02.2021 - 20:05
Цікава, сильна лірика, Світлано! Дісталося ж комусь за такі кепські справи!!! Світлая (Світлана Пирогова) відповів на коментар Капелька, 01.02.2021 - 22:19
Щиро дякую. Імен і прізвищ не вказано, але, як кажуть, кішка знає, чиє сало з*їла.
Любов Іванова, 30.01.2021 - 09:31
А будемо сподіватися, що час підкорегує огріхи і з простих графоманів вийдуть майстри пера!!!
Світлая (Світлана Пирогова) відповів на коментар Любов Іванова, 30.01.2021 - 11:09
Щиро дякую. Можливо вийдуть, якщо будуть працювати зі словом якісно, а не для кількості щодня строчити одне і теж без рим, ритму, до того ж ще беззмістовно.
Любов Іванова відповів на коментар Світлая (Світлана Пирогова), 30.01.2021 - 11:25
Якось, не називаючи прізвищ, Вам вдалося зачепити тих, кому це адресовано!!! Загули, як рій бджіл у вулику... І пішов знову литися бруд в коментарях і у чаті... Як усе це набридло.. Але людина як не розуміла, так і не розуміє, якщо вважає себе талановитою. Напрриклад я себе такою не вважаю, бо мені до талановитих, як до неба рачки...
Світлая (Світлана Пирогова) відповів на коментар Любов Іванова, 30.01.2021 - 11:58
Я - теж. І превселюдні конфлікти не люблю.
Світлая (Світлана Пирогова) відповів на коментар Валентина Рубан, 29.01.2021 - 23:34
Дякую, Валентино!
C.GREY, 29.01.2021 - 16:08
Якось у одній з моїх публікацій АНАГРАМ, наша одноклубниця ULCUS зауважила, що це графоманія, але у переносному значенні, тобто вона - позитивна. А от моя думка - графоман, як наркоман - не може не писати щось повсякденно. І багато славетних письменників та поетів в цьому сенсі, також - графомани. Доречі - більшість з нас - не виключення. Але, оскільки слово ГРАФОМАН має досить негативний відтінок, то, наприклад - Я, скільки б чого не творив, ніколи не дозволю собі більше однієї публікації на добу... саме тому, щоб мене не вважали графоманом. Те, що я на основі чужих віршів пишу коментарі-експромти, - зовсім не підходить під визначення "графоманія", як дехто вважає, а тим більш, це - не є плагіат, про який у вірші йдеться також. Так от, щодо публікацій в нашому клубі: я ще можу зрозуміти, коли 2-3, або й більше творів одного автора на день - шедеври (честь і хвала таким графоманам), але коли вірш не дружить з семантикою, римою та вкінець - з ритмом (не зважаючи на розмір), ну це вже, вибачте, - нахабна графоманія, мета якої - витиснути зі списку нових творів якомога більше конкурентів. А тепер... (звернення до спільноти) можете закидати мене камінням, бо саме завдяки моїй пропозиції адміністрації клубу, ще в 2007 році, для авторів введено обмеження: Не більше двох творів на добу! Хоч я і наполягав на одному. До того поети завантажували по 10-15-20 творів за декілька хвилин, витісняючи зі списку усіх! Зараз, як я бачу у своєму акаунті, це обмеження зберігається, але в нас є, виявляється, і ЗАСЛУЖЕНІ ГРАФОМАНИ, які сумлінно обходять обмеження, не зважаючи на те, що - читають їх, чи - ні. Та може серед них є і справжні таланти? Як про це дізнатися, коли через спілкування з іншими авторами, важко встигнути за таким швидкоплинним списком? А може наш клуб вважати простим архівом, в якому достатньо відкрити якийсь вірш, не читаючи вставити смайлика і далі... щоб відповідні дії автора зробили статистику нам? От і робіть висновки, шановні колеги... Світлая (Світлана Пирогова) відповів на коментар C.GREY, 29.01.2021 - 21:02
Щиро дякую. В Академічному тлумачному словнику написано: "ГРАФОМА́Н, а, чол. Той, хто має потяг до писання, письменництва". Але ж цей потяг у деяких авторів на кількість творів, але не на якість. У своєму вірші я наголосила на тому, що необхідно удосконалювати свої вірші, тобто правильно підбирати рими, логічно висловлювати свою думку, не забувати про ритм, частіше заглядати у словник, щоб знати лексичне значення слова, а не бездумно його вживати. Недарма кажуть, що на помилках вчаться, але дехто вчитися не бажає. А ті, хто таких авторів підтримує, роблять ведмежу послугу. Крім того, нас читають люди, який естетичний смак можна сформувати таким "мистецтвом". Вашу думку щодо кількості творів підтримую.
C.GREY відповів на коментар Світлая (Світлана Пирогова), 29.01.2021 - 21:29
Я бачу, Світлано, що мислимо ми параллельно - в одному напрямку. За підтримку дякую, але ж хіба від цього щось покращиться? Адміністрація клубу вже не та. Не реагують на звернення, як колись. Так-так, я до них звертався перед новим роком з низкою зауважень... і от маємо те, що маємо... Світлая (Світлана Пирогова) відповів на коментар C.GREY, 29.01.2021 - 21:47
Всі готувались до Нового року. Може, не встигли прочитати. Не втрачаймо надії.
C.GREY відповів на коментар Світлая (Світлана Пирогова), 29.01.2021 - 22:40
Особливо готувалася "JulieJulie". Якщо зараз глянути праворуч в колонку нових творів, то можна побачити те, про що йде мова: 8 (вісім) публікацій! І хіба це не графоманія?...
Світлая (Світлана Пирогова) відповів на коментар C.GREY, 29.01.2021 - 22:44
Автор не усвідомлює, що робить. Якби ж то було розуміння...
Redivivus et ultor відповів на коментар C.GREY, 29.01.2021 - 22:56
Якщо твори - порожні, позбавлені сенсу, то - так, графоманія, в протилежному ж випадку - ні. Графоманство визначається не кількістю написаного, а якістю. Інакше, під ваше визначення потрапляють і Дюма(батько й син), і Франко і ще багато інших)
C.GREY відповів на коментар Redivivus et ultor, 29.01.2021 - 23:17
Перед тим як висловлювати свою думку, треба уважно прочитати основний коментар, а не тільки те що пишеться під ним (на білому фоні) Стаття з вікіпедії: "людина, що має сильний, часто хворобливий, потяг до письменництва, але не має відповідних здібностей. Межа між графоманом і письменником вельми нечітка, оскільки розрізняють їх здібності, які втілені у творах, що вони написали." Так от саме потяг до письменницва і є манією. Тож, я не повірю що Дюма без цієї манії написали близько 500 романів. Таким чином манія присутня в їх творчості, але їх талант невілює негативність цього вислову. По вашим же міркуванням можна провести таку аналогію: Якщо наркоман щоденно вживає лише якісні наркотики, завдяки чому виглядає нормальною адекватною людиною, тоді - що? Називати його наркоманом - гріх?
Redivivus et ultor відповів на коментар C.GREY, 29.01.2021 - 23:27
Я прочитав І мені не здалось, що моя думка свідчить про протилежне А ще мені не здалось, що ви маєте право звертатися до мене отаким повчально-менторським тоном
C.GREY відповів на коментар Redivivus et ultor, 30.01.2021 - 00:07
Якщо я Вас образив своїм тоном, то вибачте... Але зауважте що я до Вас не звертався. Я лише дав відповідь на Ваше звернення до мене, та якщо занадто емоційно, то зауважте, що в дискусіях трапляється ще й не таке...
Redivivus et ultor відповів на коментар C.GREY, 30.01.2021 - 00:15
Так, трапляється, ви праві. Але, певне, ті історії не про нас
Redivivus et ultor відповів на коментар C.GREY, 30.01.2021 - 00:23
Все ж таки дозволю собі частково не погодитись із вами. Манія - це хвороблива залежність, а є ще й трудоголізм, плодовитість, якщо хочете) Ну, таке) Принципових розбіжностей між нами немає, правда? Твори мають бути якісними, ви згодні? А щодо кількості - мені байдуже, вам - не зовсім. Та то вже - другорядне.P.S. Повірте, наркоман завжди виглядає наркоманом, що б він там не вживав))) C.GREY відповів на коментар Redivivus et ultor, 30.01.2021 - 00:45
Добре, на "маніях" можна поставити крапку, але зазначу ще деяку розбіжність у наших поглядах. Вважається, що при письмовому зверненні до людини на "Ви", це означає повагу до неї, а на "ви" - навпаки. Але я на цю норму поведінки маю також власний погляд: Якщо я звертаюся до людини, навіть у відповідь на хамство, я все одно буду звертатися до неї на "Ви", як до окремої особи. А от на "ви" я буду звертатися виключно при зверненні до якоїсь спільноти, або навіть до групи друзів... Простіше кажучи, "Ви" - одна людина, "ви" - від двох до нескінченності.
Redivivus et ultor відповів на коментар C.GREY, 30.01.2021 - 01:03
Олександр Авраменко мовознавець З великої літери «Ви» пишеться лише за шанобливого звертання до однієї особи. І не будь-де, а тільки у ділових документах або вітальних листівках, запрошеннях чи ділових листах. Свою шанобливість до вас я висловив звертанням на "ви", а не "ти". Однак, якщо для вас це так принципово, то напишу Ви З мене не убуде, а чи Вам прибуде - не знаю |
|
|