Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Запис щоденника

logo
Запис щоденника
UA  |  FR  |  RU

Рожевий сайт сучасної поезії

Бібліотека
України
| Поети
Кл. Поезії
| Інші поет.
сайти, канали
| СЛОВНИКИ ПОЕТАМ| Сайти вчителям| ДО ВУС синоніми| Оголошення| Літературні премії| Спілкування| Контакти
Кл. Поезії

 x
>> ВХІД ДО КЛУБУ <<


e-mail
пароль
забули пароль?
< реєстрaція >
Зараз на сайті - 1
Немає нікого ;(...
Пошук

Перевірка розміру




 Щоденники Авторів | Щоденник Юлія Димка | на сторінку автора Юлія Димка
(30.01.2008 )
Юлія Димка - Мистецтво втрат...

Колись я впустила 50 копійок і не помітила... Це була здача з хліба... Ми були небагаті тоді... папа довго кричав, як можна бути такою неуважною... Здавалося, що ті 50 копійок змінять? Але цей випадок сидить у мене в пам"яті і до сьогодні... Я не знаю, чому я його пам"ятаю, не знаю.. Можливо тато намагався виховати в мені уважність, економність... А можливо він був злий, бо на ті гроші тоді можна було купити ще одну таку хлібину...

Наступною моєю втратою була скляна іграшка. Її подарували моїй сестрі, а я, граючись, розбила...

На мене дуже ображалася сестра, а тато знову кричав... Далі я губила крейду в дитсадку, парасольки в автобусах, гроші з дирякуватих кишень, губила спогади, втрачала прихильність і дружбу багатьох людей, в дорозі життя губила кохання і помирали рідні і знайомі...

Я від цього страждала і не розуміла: для чого люди втрачають...?

А виходить - це мистецтво і йому, мабуть треба вчитися... Зрозуміла це із віршика Олексія Андрєєва:

Всем искусствам искусство – Искусство Терять.

Начинаешь, как в школе, с простейших вещей:

бросил взгляд на цыганский подол октября,

не успел и моргнуть – а уже два часа

пролетели зазря. Или связка ключей

где-то запропастилась. Потом адреса,

телефоны друзей – это всё уплывёт,

если в лужу случайно уронишь блокнот…



Дальше – больше, быстрее… Искусство Терять –

это просто способность сказать «не беда».

Города, где бывал, где мечтал побывать –

оставляй их легко, как окурки. Смотри:

я оставил пять стран, где осел «навсегда»,

и «единственных» женщин – как минимум три…



Но и это ещё не предел мастерства.

Вот когда позабудешь даже слова,

вот тогда и найдёшь, ничего не ища,

шляпку жёлудя в рваной подкладке плаща,

да примеришь на пальцы

и глянь, подошла

безымянному,

словно его и ждала

эта улица в прошлое,

круглая дверь

в день, где ты начал

курс Искусства Потерь…



Додати коментар можна тільки після реєстрації
Зареєструватися може будь-який відвідувач сайта.
Нові твори