Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Ulcus: нехай насниться - ВІРШ |
UA | FR | RU Рожевий сайт сучасної поезії |
|
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
КОМЕНТАРІ Дмитро Кiбич, 02.04.2019 - 20:18
Ну, що Мiледi - пiдлючка, то тут повнiстю погоджуюся - так воно i е. Але то ж вже не темпераменту риса, а характеру, швидше за все. Темперамент - тож вроджена властивiсть людини, а негативних якостей таких вона, мабуть, поступово набула. Можливо, що у середовищi пiдлих людей якихось виховувалася.
Ulcus відповів на коментар Дмитро Кiбич, 02.04.2019 - 21:09
можливо я погано розбираюсь у темпераментах, та й підлість не одразу розпізнаю. чомусь вірю, що люди кращі, добріші, ніж є насправді. боляче і прикро розчаровуватися
Дмитро Кiбич відповів на коментар Ulcus, 02.04.2019 - 23:20
То такi особливостi життя, мабуть. Що час вiд часу доводиться розчаровуватися у своiх очiкуваннях. Але i остаточно впадати у вiдчай теж не можна нi в якому разi. Вiдома приказка: "Свiт не без добрих людей" - то, явно, не порожнiй звук. Просто, як у життi вiдбуваеться чергування темноi i свiтлоi смуг - так i люди рiзнi на життевому шляху зустрiчаються - коли з домiнувнням темних людських якостей, а коли - з домiнувнням свiтлих.Як ще звучать рядки в пiснi з фiльму "Зефiр у шоколадi" у приспiвi. Ну, якщо мовою оригiналу: Встреча - боль, любовь. Боль, любовь, коварство. Счастье - призрак, деньги - вздор. Я знаю, знаю, знаю: Время - лучшее, лучшее лекарство. Совесть - лучший контролер. Дмитро Кiбич, 01.04.2019 - 12:12
Ну, будемо вважати, що то у вас iскорка в очах так по-особливому блищить - у схожому стилi з тiею мексиканською сценаристкою. Бо недарма ж у вас у обох до тiеi героiнi Есенii такий великий iнтерес простежуеться. А, якщо брати ваш образ в цiлому, то, можливо, що з росiйською спiвачкою Свiтланою Владимирською е у вас деяка схожiсть. Ось, погляньте: Ulcus відповів на коментар Дмитро Кiбич, 01.04.2019 - 12:55
з чого ви взяли, що в мене великий інтерес до Єсенії? якщо я навіть фільму від початку до кінця не бачила? ім‘я пригадала ви праві, деяка схожість є. я ж теж жінка, зрештою. тому з усіма представницями жіночої частини людства у мене є. і з тими, хто міг би бути мені бабусею, і з тими, хто онучкою
Дмитро Кiбич відповів на коментар Ulcus, 01.04.2019 - 17:31
Нi, так, ви ж не просто пригадали iм'я Есенii, а сказали, що воно гарне. Могли б же i сказати щось у стилi: "А е i таке ось ще iм'я. Ну, е - та i е. I грець з ним!" А так - у вашiй фразi можна помiтити симпатiю - ну, можливо не до самоi Есенii, а до ii iменi". Такi ось своерiднi деталi тут.
Ulcus відповів на коментар Дмитро Кiбич, 01.04.2019 - 17:37
мені Горпинка більше подобається, якщо що
Дмитро Кiбич відповів на коментар Ulcus, 01.04.2019 - 18:35
Мовляв, беззаперечним фаворитом у вас е це iм'я. А то ще е така кiноактриса - Алiка Смехова. I я завжди думав - що ж то за iм'я дивне - Алiка. То, зазвичай, хто до спиртнiв напоiв, ну, дуже небайдужий, то на нього кажуть - алiк i раптом - iм'я таке Алiка, а виявляеться, що ii насправдi звати Алла, а то батьки ii у дитинствi називали саме так - Алiка, ну, а потiм вона i як псевдонiм такий своерiдний взяла. Ну, вона бiльше вiдома за росiйською версiею серiалу "Секс у великому мiстi" - "Бальзакiвськiй вiк, або всi чоловiки сво...". Але якось оцей фiльм за ii участю, явно, цiкавiшим е - "Жiнка дня". Ось, погляньте, уривки якраз тут: Ulcus відповів на коментар Дмитро Кiбич, 01.04.2019 - 18:46
ааааа.... це донька благородного Атоса... пам‘ятаю таку мені дуже подобається його пісня з фільму «Д‘Артаньян і три мушкетери» про чорний ставок у графському парку Дмитро Кiбич відповів на коментар Ulcus, 01.04.2019 - 22:22
Cправдi, гарна i ця пiсня. То у них, мабуть, генетика даеться взнаки, на генетичному рiвнi закладено - що i акторськi здiбностi, ще й спiвають час вiд часу. Хоча ту пiсню "Я зову вчерашний дождь" - то спiвае не вона, це iнша спiвачка виконуе. Але i вона час вiд часу пiснi теж виконуе. Як вам, наприклад, пiсня "Не перебивай, меня, не перебивай":Дмитро Кiбич відповів на коментар Ulcus, 01.04.2019 - 23:40
Ну так, середненько. Зовсiм низькопробним продуктом це теж не можна назвати. А не подобаеться через те, що залiзний характер героiня демонструе, диктаторськi прояви чи не дуже мелодiйне звучання пiснi на ваш погляд? Ulcus відповів на коментар Дмитро Кiбич, 01.04.2019 - 23:44
та нічого щось у тій пісні мені не подобається
Дмитро Кiбич відповів на коментар Ulcus, 01.04.2019 - 23:59
То хоч i кажуть, що у суперечцi народжуеться iстина, але е деякi речi, про якi не посперечаешся i музичнi вподобання - якраз однi з таких. Та воно не музичний шедевр, безумовно, але слухати можна. А вiдносно Трьох мушкетерiв - як Олександр Дюма психологiчну складову у цьому творi добре прорахував. Що у нього в мушкетерах представленi усi чотири види темпераменту. Причому не так - приблизно лише, а у кожного мушкетера чiтко виражений конкретний вид темпераменту: Д'Артаньян - холерик, Арамiс - сангвiнiк, Портос - флегматик, а Атос - меланхолiк. А вам з цiеi четвiрки Атос бiльше подобаеться чи хто? Ulcus відповів на коментар Дмитро Кiбич, 02.04.2019 - 05:31
Атос - меланхолік? хм... то щось нове. давненько я читала книгу, певне, але мені видавалось, що Портос - сангвінік, Араміс - меланхолік, а Атос - флегматик.
Дмитро Кiбич відповів на коментар Ulcus, 02.04.2019 - 13:36
Ну, тут, можливо ще пов'язано з тим, що мушкетери у рiзних життевих епiзодах дiяли неоднозначно i демонстрували поведiнку, властиву тому чи iншому типу темпераменту. I якось у рiзних джерелах рiзнi данi про них.Ось тут, дивiться, таким чином описанi темпераменти мушкетерiв: http://www.kmrc.org/RUS/lib_advices_psychologist.html А тут - вже зовсiм iнакше: https://moi-sekrety.ru/temperament/ Дмитро Кiбич відповів на коментар Ulcus, 02.04.2019 - 19:54
Та все-таки у поведiнцi Атоса можна i риси меланхолiчного темпераменту угледiти. А ким тодi, на вашу думку, за темпераментом е Мiледi?
Дмитро Кiбич, 30.03.2019 - 18:38
Гарнi, доцiльнi роздуми про життя, Ulcus. Дiйсно, хоч життя - рiч досить таки непередбачувана i складатися може по-рiзному. Бувае, що й добре тiльки в мрiях, а в реальностi - усе йде за протилежним сценарiем. Але настанову собi треба давати лише на успiх, бо життя е строкатим i на змiну темним кольорам обов'язково приходять свiтлi. А усякi невдачi тiльки загартовують нас.Тiльки от у вас у 11 рядку - може тут краще слово "з" додати. Бо як це - "ковтаеш лате м'ятним чаем"? Хоч, кажуть, частiше його готують з кави "еспресо" i молока, але бувае його рiзновид i з чаем i молоком. Ось, погляньте: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B0%D1%82%D0%B5 Так може тодi зробити: Коли ковтаеш лате з м'ятним чаем. Ulcus відповів на коментар Дмитро Кiбич, 30.03.2019 - 18:44
дякую, Дмитрику. щодо зауваження - зміниться суть того, що я хотіла написати. я не про два напої одночасно хотіла написати, а про один замість іншого. типу, п‘єш лате, а відчуваєш, ніби м‘ятний чай. так буває уві сні. хочеш іти, а летиш, їсиш оселедець, а він має смак морозива. ось така чудасія
Дмитро Кiбич відповів на коментар Ulcus, 30.03.2019 - 18:56
Та якось тут зi словом "ковтаеш" - взаемозв'язок мiж цими двома напоями не зовсiм прослiдковуеться. Може тодi вжити слово "сприймаеш", а те, що це вiдбуваеться пiд час ковтання, то тут i так можна здогадатися. Може зробити:Коли сприймаеш лате м'ятним чаем. Ulcus відповів на коментар Дмитро Кiбич, 31.03.2019 - 09:19
так, Дмитрику, оце вже ліпший варіант. дякую!)
Дмитро Кiбич відповів на коментар Ulcus, 31.03.2019 - 12:49
А, до речi, гудок - так i третiй варiант для нього е, ще одне поняття пiд цим словом можна розумiти. Ще росiйська газета е про залiзничний транспорт з такою ж назвою - "Гудок". Ну, вона ще i при Радянському Союзi виходила. Ось, погляньте:Ще вона добре тим запам'ятался, що у мультику про домовичка Кузьку, де перший господар, у якого цей домовичок жив - так вiн полюбляв читати якраз газету "Гудок": Ulcus відповів на коментар Дмитро Кiбич, 31.03.2019 - 12:57
дякую, дуже любила цей мультик в дитинстві!!! та й зараз люблю: «Нафаняааааа!». до речі, у нас тепер Московський патріархат в області очолює Нафанаїл. а я все думала, що то за ім‘я таке - Нафаня?
Дмитро Кiбич відповів на коментар Ulcus, 31.03.2019 - 17:32
Та, iмена бувають такi закрученi, що важко й вимовити одразу. Оце ще, наприклад, таке i чоловiчоi i жiночоi форми е - Евсевiй i Евсевiя:https://www.slovnyk.ua/index.php?swrd=%D0%84%D0%B2%D1%81%D0%B5%D0%B2%D1%96%D1%8F То якось бiльш розповсюджене - Овсiй, а якщо росiйською, то - Евсей. Вiд них ще i прiзвища часто зустрiчаються - Овсiенко або Евсеев. А це вже звучить iнакше - Евсевiй, Евсевiя. Ulcus відповів на коментар Дмитро Кiбич, 31.03.2019 - 21:00
згадала фільм про Єсенію... теж гарне ім‘я
|
|
|