З днем знань і весни!

Весни  духовної,  бо  без  неї  не  утворюється  любов,
любові  хочуть  всі,  і  прагнуть  любові,  це  ж    знання  без  любові  —
не  до  добра.
(Далі  з  «Тривання  заповіту»  книги    «Деміург»)

49.
Дітей  несвідомо  вбивають  минулі  за  нестерпну  чистоту.

Стадні  руки  автохвилевих  процесів  вдушуючі,  але  короткі.  
Відкинь  їх  —  і  воля.
Відкинути  вдушуючу  хворобу  дорослих  від  дітей  
вірно  настроюванням  дітей  на  вищі  енергоінформації,
вільні  знання  духу.
Мало  кому  можна  торкатись  дітей.
Єсть  тільки  вищі  (обдаровані,  світлі,  легкі)  
і  нижчі  (тяжкі,  бездарні)  —  вони  єсть  
тільки  взаємовідповідності  рівнів  енергоінформацій  світу,—  
єсть  боротьба  тільки  між  обдарованими  і  нездарними,  
а  кожного  підтримує  і  гріє  тільки  близьке  його  душі  і  розуму.
Тому  не  підходьте  до  дітей.
Не  калічте  далі  дітей,  я  сказав.  
Серця  —  не  власність.
Заберу  у  вас  дітей.
При  мені  живому  і  при  несучих  співзнання  ви  говорите  «ізми»,  не  освоївши  і  школу  поета.

12.

   ...  Гнучкість  і  творче  самоуправління  у  вихованні  –  головне,  тобто,  чутливе  взаємовиховання.
         Рівень  більшості  людства  –  це  зіпсоване  дитинство  мозку  і  душі;  
це  найбільше  підлягання  процесам  реверберації  автохвиль  страху  –  з  найменшим  перериванням  їх  вищими  діапазонами.
         Я  заберу  у  вас  дітей.  Не  руками.
         Неправильні  теорії  абсолютів,  демократії,  «рівної  рівності»  –  нема  знань  природи  людини  і  світу,  виховання;  
без  знань  і  організації  рівнів  втрачають  покоління,  
чередуються  тупості  виправляння  світу,  а  не  себе;  
«люди»  не  ломають  жорсткі  свої  колії  мізків  для  самовдосконалення,  
для  знань  духу  і  
п  р  а  в  и  л  ь  н  о  г  о    с  в  і  т  о  г  л  я  д  у.

         Діти  найменш  схильні  підлягати  забабонам;  вбивають  душі  дітей  
в  усьому  світі,  роботизують  їм  мізки  за  своєю  подобою  люди-роботи,  
що  не  можуть  знати,  як  позбавити  себе  від  своїх  колій  в  голові,  
що  не  стираються  в  реальній  природі  –  
від  розкручених  грубоматеріально-психічних  
пошкоджених  машин  всього  втягнутого;  
нема  гіршого  виховання,  ніж  машинне  пошкоджене.

         Дитинство  мозку  в  дорослого  влаштовано  так,  
що  людина  найменш  розуміє  просте.–  
Що  чуже  забобонам,  закладеним  в  мозок  в  дитинстві  
й  поглибленим  папугами  пропаганди,  установами,  
засобами  масової  інформації.
         Короткі  тривання  на  високому  не  часті  у  «вищих»  керівників,  «начальників»,  «суспільних  діячів»,  а  природно  частіше  бувають  в  тих,  кого  вони  називають  «простими»  –  
при  розривах  стереотипних  зв’язків  мозку  
при  потрясіннях;  
потім  повертається  тюрма-машина  низького  автоматичного  гіпнозу-сну.  
(1987  р.)

адреса: https://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=923892
Рубрика: Лірика кохання
дата надходження 01.09.2021
автор: Шевчук Ігор Степанович