Доброго часу!
Виявляється, я помилявся, коли в своїй голові мав власні сталі уявлення про читацьку аудиторію.
- Перше, що мене здивувало це те, що багато покупців не розуміють, що таке літературний жанр.
Дехто навіть не зміг назвати останню прочитану книгу. Виникало питання: для чого їм чергова порція, якщо вони попередню невідомо як усилили?!
- Другі - особливі покупці, які обирають книги по формату, обкладинці, корінцю.
Наприклад:
- Дайте мені велику книгу! У пошуках книги з такою назвою виявилось, що мова йде лише про формат. Найбільша книга, яка є в магазині не підходила, і це не дивно.
Ой, а ще є жіночки-філософи за 40, які обирають жіночі романи, проте говорять, що їх цікавить психологія.
А скільки було диваків, які перекручувати назви.
Моєю улюбленою категорією є таки подарункові книги. Тут зазвичай купляється велика й гарна.
Безмежно тішила група людей, яка просто дивиться і не читає, навіть анотацію. Мої друзі автори дуже помиляються, коли думають, що більшість оцінить їхній труд. Там все часто дуже просто. Наведу приклад популярних запитів:
- Книга із щасливим кінцем;
- Мотивуючи книга;
- Як стати бізнесменом;
- Фентезі;
- Бойовик;
- Назви істот чи предметів (книга про павуків)
…
Ніша бестселер взагалі потішна.
Дайте мені бестселер і плювати, про що він. Це нагадує малу дитину, яка хоче солодку, чи то радше, найбільш вживану цукерку. Коли вже мова зайшла про дітей, то поділюсь ще одним спостереженням.
Не тішила картина покупки батьками книг для дітей, які купляли їх не дитині, а собі. Свято переконуючи своє чадо, що це супер перевидання "класики", це саме-те, що шукає їхнє чудо.
Попри те, якби не було, є ті, що знають чого хочуть. Обирають книгу вдумливо та й поводяться в магазині, як справжня еліта. Хоча думаю, коли б я дозволив назвати їх так, вони б приємно образилися:)
© Богдан Кухта.
05.01.2019
адреса: https://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=820254
Рубрика: Лірика
дата надходження 05.01.2019
автор: Kukhta Bohdan