Біографії

Сільські  діти  дев'яностих,
що  зростали  на  ліриці  Шевченка  і  Українки  -
читали  книги  із  совкових  бібліотек
і  щиро  вчилися  любити  свою  країну.
Вони  не  розуміли  бубабістів,
не  сприймали  естетику  постмодерну
і  постфутуризму:
Порубали  кущі  калинові,
З  вишиванок  онучі  -  й  край!
Де  ти  лазиш,  народний  символе?
Де  ти,  сука,  козак  Мамай?

Сільські  діти  двотисячних
вчилися  у  національних  і  державних  університетах
(колишніх  педінститутах),
відкривали  для  себе  заново  Уїтмена  
і  наново  -  Жадана  і  Скибу.
З  кожним  віршем,
надрукованим  на  сусідовому  комп'ютері
і  зачитаному  на  літоб'єднаннях,
вони  все  більше  відчували  себе  частиною
літературного  процесу.
Ставали  основоположниками  нових  течій  
і  були  широко  відомими  у  вузьких  колах:
Напиналися  жили  линвами,
Гомонів  у  тривозі  край:
Де  ти  лазиш,  народний  символе,
Де  ти,  сука,  козак  Мамай?

Сільські  діти  двітисячідесятих
отримали  дипломи  і  клопоти.
Невизнані  генії  перетворились  на  офісний  планктон.
В  перервах  між  кавою  і  поп-романами
вони  заходять  на  поетичні  сайти,
читають  недолітературу  із  сотнями  лайків
і  відгуками:  "це  шИдевр",  "неперевершено",  "я  плачу",
і  теж  плачуть.
Плачуть,  що  зарано  народилися.
Попередніх  кумирів  скинули,
А  новітніх  -  нема,  на  жаль.
Де  ти  лазиш,  народний  символе,
Де  ти,  суко  -  козак  Мамай?

адреса: https://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=524163
Рубрика: Філософська лірика
дата надходження 18.09.2014
автор: Kohanova