Щоденність

Спекотно.  Літо.  Навколо  кружляють  дрозофіли  та  інша  комашня.  Небо  світле  з  вбивчим  червоним  сонечком  (яка  твоя  улюблена  погода?  Явно  не  така,  хібащо  зимою).
   Доміно  на  столі,  відерце  у  пісочниці,  спідне  на  мотузці  -  звичні  атрибути,  нічого  не  скажеш.
   За  столом  сиділи  три  чоловіки  -  символ  містичної  рівноваги.  Почерзі:  персона  перша  -  Пірат  -  вусатий,  повнуватий  та  патлий,  любить  пісеньки  співати,  руками  кістки  вправляти,  за  спеціальністю  лікар  за  покликанням  моряк,  пропрацював  на  морі  п'ядесят  років,  а  в  1991  році  перейшов  на  службу  на  доміно  і  зараз  предстає  на  сцені  у  червоних  штанях  з  трьома  полосками,  весь  обтатурованиний  (підмічу  папугу  на  плечі  з  якою  він  часом  перешіптувався  та  голосно  реготав  після  цього).  Ідемо  далі,  ще  жарчіше,  бо  як  іще,  персона  друга  -  Шекспір,  людина  запальна,а  може  і  не  людина  (деякі  джерала  це  стведжують),  заслужений  актор  напівзакритого-напівідкритого  законого  у  вузьких  кругах  об'єднаного  театру  ,,Нових  п'єс  та  ковбаси,,.  Минула  слава  вже  затихла  і  він  відійшов  до  нашого  столу,  але  й  зараз  в  перервах  пише  п'єси.  Зовнішність  класично  шекспірівська:  борідка,  вусики,  закручене  біле  волосся,  вкрадений  костюм  Гораціо  (він  йому  личить).  Персона  третя  -  це  провал,  чорне  волося  зализане  назад,  чорний  капелюх,  чорний  піджак,  чорні  труси,  чорні  зіниці,  чорні  брови  та  й  серце  чорне.  Він  не  на  землі  -  він  її  частина,  як  пагорб  (пагор  Північно  -  Західний  Володимирович).  Кумарною  особливістю  його  стилю  був  піджак  -  вдягав  його  завжди  у  будь-яке  місце  у  будь-який  час,  тут  і  там,  сьогодні  й  назавжди.  Піджак  ховав  жорстокі  шрамування  двох  півкуль  Землі,  які  він  попросив  зробити  студента  відмідміника  Сергійка  Скалозуба,  а  також  майже  все  татуювання  -  компас  (S  -  N  на  венах  правиці),  зроблене  за  зарах.  студентки-двіїшниці  з  дуже  гарними  очима.  Працював  Володимирович,  як  ви  мабуть  здогадалися,  вчителем  престижного  столичного  педварда  імені  визначного  діяча  культури,  але  зараз  пішов  на  пенцію,  бо  має  грати  в  доміно.
-  Знаєшь,  я  не  вмію  слухати  людей,  -  почав  чорнявий  та  поклав  ще  одне  доміно  до  гри,  -  Ні,  я  не  глухий,  але  коли  я  спілкуюся  чую  замість  слів  думки,  наміри  людей.  Патологія  вчителя.
-  Чи  це  не  найбільший  в  житті  скарб?
-  Хаха,  чи  ні,  -  Може  то  халепа?  Халепа  чути  ,,бовдур,,  тут  і  там.
-  Ні,  це  скадно,  -  Хочу  почути  відповідь  студента,  а  чую  його  проблеми,  переживання  і  ким  я  буду  якщо  поставлю  двійку.
-  Цікаву  проблему  бачу  в  цьому.  Ти  не  судя  суду,  навіть  не  представник,  а  судити  маєшь  проблеми  людські  і  бачити  результат  зразу  в  думці.
-  Та  не  без  помилок,  недорозумінь,  невдач,  шмарклів  та  хижих  посмішок  майбутніх  злочинців  та  вбивць,  які  чекають,  щоб  знищити  весь  світ.
-  А  я  врятую!  -  Я  врятую  світ,  все  що  зможу.  Так,  кожну  річ  до  якої  доторкнусь  відлікую,  обмию,  обцілую,  буду  гаптувати,  буди  воодушевляти,  буду  скріпляти,  буду  закривати.
-  Та  хоч  так  вряту  лишь  кількох,  а  потім...ніщо  не  вічне,  і  ти,  і  вони  помруть.
-  Та  чи  можна  зупинятись,  якщо  можна  іти  да?
-  Та  ні,  я  про  це  не  кажу...хаха...ні...посміхніться,  ми  ж  граємоємо.  Я  сам  рятував.  Іноді  звали  по  якійсь  дурниці:  на  нозі  вену  зашити,  чи  витягти  кулак  з  рота...веселі  мотроси.  Я  й  не  дав  й  клятви  Гіпократа  та  в  морі  про  нього  й  не  почуєш,  але  рятував  я  й  злодії  і  вбивць.  
-  То  зрозуміло  -  то  робота.
-  Не  романтизую,  я  ж  не  Шекспір,  та  поміть  вирішувати  хто  житиме,  а  хто  ні,  це  тобі  не  мішки  в  вантажівку  грузити.
-  Так,  робота  у  нас  двох  особлива.  Духовна  трохи  більш  ніж  у  монахів.
-  З  мішками  і  я  не  відпочивав.
-  Краще  відпочив  би,  а  то  і  доміно  ледве  тягнешь.
-  Це  хвилювання,  а  не  слабість!  Боюсь  програти,  як  і  всі.
-  Я  ні.
-  Аналогічно.
-  Ви  бовдури  -  я  кригка  душа.
-  Дякую.
-  Позязя.  Виграв.  Я  в  туалет.
-  Його  гіперативність  восьмикласника  іноді  ставить  під  сумній  наявність  хочаб  якось  інтелекту.
-  Театрали...цікаво,  про  що  він  думає.
-  Теж  щой  каже.
-  Продовжуємо,  -  сказав  Шекспір  зразу,  як  повернувся.
   Жінка  з  білявим  волоссям  граючи  в  Венський  бал  кружляє  і  вішає  почерзі  одяг.  Маленька  така  худенька  жінка  з  моторчиком,  яка  приносинь  хочаб  якусь  прохолоду.  Без  неї  гравці  б  не  мали  б  потрібного  мікроклімату:  було  нестерпна  спека,  земля  засохла,  волога  мінімальна.  За  життя  не  на  майданчику  Надія  Ярославівна  працювала  в  дітсадку  №1  і  там  звикла  повертати  все  на  свої  місця:  кожну  ляльку,  кожен  коврик.  Зовні  чиста,  як  сніг  на  Альпах,  та  легка,  немов  хмаринка.  У  своєму  білому  платті,  як  примара  (не  в  плані  лякає,  а  в  плані  заворожує).  Жінка  дивиться  за  двома  дітьми,  які  завжди  грають  в  пісочниці.
   Маленький  білявий  хлопчик  будує  замки:  великі,  гарні,  роскішні,  як  у  середньовіччі,  та  граї  в  доблесних  рицарів,  поки  не  приходить  темненька  дівчинка  та  зображуючи  дракона  не  руйнує  все  доводячи  хлопчика  до  сліз.  Надія  заспокоює  хлопчика  та  рівняє  землю.  Дівчинка  соромиться:
-  Пробач...не  знаю,  що  на  мене  найшло.
-  Пробачаю,  але  більше  не  роби  так.
-  Я  більше  не  буду,  чесно.
   Хлопчик  будує  знов.
   І  був  День  та  Ніч,  Вогонь  та  Вода,  Земля  та  Вітер.  Вогонь  нервував,  Вода  бурчала,  Земля  незважала,  бо  знала,  що  День  зробить,  то  Ніч  зруйнує  і  Вітер  все  з  часом  задує.

адреса: https://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=331559
Рубрика: Лірика
дата надходження 19.04.2012
автор: Уявна одиниця