Як розв"язати задачу

(Для  дітей  шкільного  віку)

Чи  було  таке,  чи  ні,
Чи  приснилось  уві  сні,
Що  сидить  хлопчина  наче
Водночас  сміється  й  плаче.
Просить  без  перестороги
У  навчанні  допомоги:  
-  Хоч  ти  смійся,  хоч  ти  плач
Маю  клопіт  від  задач:  
Човен  з  пункту  А  відплив,
Хтось  води  в  басейн  налив,
Десь  кущі  пересадили,
Щось  відсотками  ділили,
Там  задумали  число…
І  пішло,  пішло,  пішло.
-  Не  біда  –  відповідаю,  
Алгоритм  для  тебе  маю
Як  задіяти  рівняння,
Щоб  полегшити  завдання.
Отже,  перший  пункт  –  умова,
Виділи  три  дієслова:
Що  було,  що  відбулося,
В  результаті  що  вдалося.
Другим  кроком    «Х»    введи,
По  умові  всій  пройди.
Слід  при  цьому  пам’ятати
Які  дії  треба  брати:
Якщо  «більше  на»  –    додай,  
«менше  у»  –    діли;  і  знай,
Додаються  величини  
Однойменні  –  чи  години,
Чи  то  літри,  кілометри,
Може  за  хвилину  метри;
А  процент  переведи
В  десятковий  дріб  завжди.
Змінну  введено  в  умову  ?
Що  ж,  шукай  потрібне  слово  –  
«Стало    менше»,    «стали  рівні»…
Зосередься  і  порівнюй.
Склав  рівняння  –  розв’яжи,
Сам  собі  допоможи  –  
Перевір  його  і  знову  
Повертайся  до  умови,
Поміркуй,  чи  все  знайшов,
Дій  рішуче,  час  пішов!

адреса: https://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=263459
Рубрика: Казки, дитячі вірші
дата надходження 05.06.2011
автор: Інна Серьогіна