Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Елена Марс: Правды не нужно - ВІРШ |
UA | FR | RU Рожевий сайт сучасної поезії |
|
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
КОМЕНТАРІ Елена Марс відповів на коментар Володимир Верста, 16.08.2017 - 18:26
вы столько прочли у меня сегодня... Приятно. Спасибо, Владимир. Обязательно к вам зайду.
ТАИСИЯ, 03.04.2017 - 11:50
Да! эта тема всех волнует..."Говорят, что правда - восторжествует! Но это не правда"! И даже - "мысль изречённая есть ложь!" Ну как тут проживёшь?! Елена Марс відповів на коментар ТАИСИЯ, 04.04.2017 - 15:50
Да, на этот вопрос не так и легко ответить...
Олена Вишневська, 03.04.2017 - 10:06
Правда, прикрита брехнею, врешті-решт виїсть душу людині.. як її не приховуй.. звісно, якщо є що вїдати
Елена Марс відповів на коментар Олена Вишневська, 03.04.2017 - 10:10
Гарно сказала! Виїсть душу... Дякую тобі Дмитро Кiбич, 02.04.2017 - 12:18
Олено, то менi зображення карт у вас на картинцi що нагадало - це коли у фiльмi "Ах, водевiль, водевiль" спiвали пiсню "Ну, что сказать, ну, что сказать. Устроены так люди" - там ось так були встановленi карти рiзних мастей недалеко одна вiд одноi. А з-за кожноi карти виглядали дiвчата у костюмi циганки-ворожки.
Владимир Зозуля, 01.04.2017 - 12:34
правда это Бог, но что же тогда ложь? - антиБог? но ведь Бог един, значит, ложь это отсутствие Бога? но это невозможно априори, а значит, у Бога подвижная шкала ценностей? или просто мы так бесконечно ограничены в понимании Бога - правды и лжи?
Елена Марс відповів на коментар Владимир Зозуля, 01.04.2017 - 17:25
У вас, Володя, умная и светлая голова, за это я так ценю вас... Вы мыслящий человек, глубокомыслящий, с которым всегда приятно и интересно вести разговор. Я вам на ваши вопросы так сходу не отвечу, да и не ко мне они скажу одно... Верю в высшую силу, более разумную, но не в то, что написано рукой человека. Там - ложь, это моё мнение. Спасибо вам Владимир Зозуля відповів на коментар Елена Марс, 03.04.2017 - 12:57
это не к Вам вопросы, Лена, просто мысли вслух.
kostyanika, 01.04.2017 - 10:46
О, а есть ли истина? И разве правда не у каждого своя? Так в этом вопросе все относительно... Но если именно в противопоставлении лжи, то, конечно, правда нужна...
Елена Марс відповів на коментар kostyanika, 01.04.2017 - 17:17
Спасибочки, Ириша! Ты права, что правда у всех своя... Поэтому и остаётся этот вопрос философским
Наташа Марос, 01.04.2017 - 08:51
"Ложь не добавит душе красоты." - нужна правда, хоть не всегда это оправдано, как показывает время - резко упала цена... на правду... Отличная философия!!! Елена Марс відповів на коментар Наташа Марос, 01.04.2017 - 17:12
Спасибо, Наташенька... Думаю, тут нет однозначного ответа, да и ложь бывает разной... Если во благо - то может и лучше, но и тут палка двух концов, ведь возможно что тот, кому правды не сказали, предпочёл бы именно её - правду. Этот вопрос часто мучает меня...
Олекса Удайко, 01.04.2017 - 07:16
Риторичне питання! Як же без неї? Правдою віщає і відає Бог! Тут мені розвиднилось, сонечко! Правду, в кармане, как гривну, не спрячешь. (Вирівняй ритм, а не тому, що я - націоналіст ) Елена Марс відповів на коментар Олекса Удайко, 01.04.2017 - 17:05
Ой, а я вже грішним ділом подумала, що націоналіст Але твоя підказка дуже вдала так дійсно краще, отож дякую тобі обов'язково поміняю той клятий рубль на гривню
Дмитро Кiбич відповів на коментар Елена Марс, 01.04.2017 - 17:31
Гарний вiрш, Олено. Дiйсно, вибiр тут зробити важко, така дилема життева.Та я теж не нацiоналiст, але тут ви у Олекси слово "гривну" точно виправили. Правильнiше буде саме "гривнЮ", а не "гривнУ". Бо у називному вiдмiнку вид валюти - "гривнЯ", а якщо слово "гривнА" - це так називають жiночi прикраси на шию у виглядi монет. Елена Марс відповів на коментар Дмитро Кiбич, 01.04.2017 - 17:43
Дякую вам, пане Дмитре, що завітали, що так гарно прокоментували Я для себе, завдяки вам, нове слово вивчила, про жіночі прикраси дійсно не знала Олекса Удайко відповів на коментар Елена Марс, 01.04.2017 - 19:48
Дмитро правий. Я - підтримую национальну ідею, значить - націоналіст! А ось із гривнею його біс сплутав, бо гривня (укр.) вражою звучить як "гривна"... Отакі пампушечки, газетярику Дмитре! Заглядайте інколи й до гуглику, а не тільки в своє світлу голівку!
Дмитро Кiбич відповів на коментар Олекса Удайко, 01.04.2017 - 20:27
Олексо, та я ж до газет вiдношення не маю, у журналiстицi не працюю. Та ви правi, тут я недостатньо врахував особливостi мови. У нас же i американська валюта по-рiзному звучить, у пiвнiчно-схiдного сусiда - з двома "лл", а у нас з однiею "л". Але i у вашому коментарi все-таки слово "вражою" у лапки треба взяти. Це ж ми жартуючи так кажемо, через негативне ставлення до кремлiвського карлика. Але насправдi ж поганих мов не бувае, он, Андрiй Макаревич своi пiснi теж цiею мовою спiвае. Олекса Удайко відповів на коментар Дмитро Кiбич, 01.04.2017 - 21:39
То ж не збивайте з пантелику цілком пристойну жіночку, коли неосвічений газетярик! А щодо мови Ви не праві - вона не тільки вража, але й окупаційна. Коли з Кремля викинемо отого пігмея та запануємо на своїй Україні від Сяну до Терека, тоді й запровадимо свого Тарапуньку і Штепселя! Вам би повинно було б уже відомо, що в українців виховували меншовартостість і багато, скажу я Вам, у цьому напрямку досягли... Це видно хоча б з такого газетярика, як Ви, Дмитре! Та все це у Вас пройде... То тимчасове явище! А моє обгрунтуванння моєї думки потрудіться почитати в моєму трактаті: http://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=641472 Дмитро Кiбич відповів на коментар Олекса Удайко, 01.04.2017 - 23:46
Так я ж не кажу, щоб авторка одразу погоджувалася з моiми словами. Як казав Сократ: "У суперечцi народжуеться iстина". Пiд час суперечки все одно ж хтось помиляеться, а можуть i один, i iнший припускатися помилок. Та до iстини вони все одно зможуть наблизитись.Нi, ну, ви багато в чому правi, однодумцiв Олеся Бузини або Олександра Чаленка у нас вистачае, це дiйсно так. Тiльки що ж саме ви у моiх словам такого побачили, я ж про росiйських царiв та монархiстiв усяких, чорносотенцiв позитивних вiдгукiв не залишав, та й у майбутньому казати не збираюсь. Ну, бiльшiсть громадян Росii, справдi, хоче слiпо вiрити правителю. Але ж i вiдомi випадки, коли i росiяни пiднiмали повстання проти царiв, намагалися переконати оточення, що така поведiнка нерозумна. Ну, хоча б - Омелян Пугачов, Стенька Разiн, Кондратiй Булавiн. А ворог нашого ворога - це наш друг. Елена Марс відповів на коментар Олекса Удайко, 01.04.2017 - 20:33
Очень интересная статья, рекомендую http://arestenko.at.ua/publ/ehto_interesno/kak_pravilno_pisat_po_russki_grivna_ili_grivnja/6-1-0-81 Дмитро Кiбич відповів на коментар Елена Марс, 01.04.2017 - 20:38
Олено, та я-то i не такий вже знавець прикрас, тим бiльше жiночих. Але десь я чув, що круглi металевi прикраси у виглядi монет називали словом "гривна", де на кiнцi лiтера "а", цiею лiтерою вона вiд украiнськоi валюти i вiдрiзняеться. Ну, це якось у минулих столiттях бiльше данi прикраси носили, зараз такi вважають не дуже солiдними.То ж, як жартують: "Едине мiсце, де можна знайти жiночу "вiагру" - це ювелiрний магазин". Елена Марс відповів на коментар Дмитро Кiбич, 01.04.2017 - 20:42
Ой, дякую ювелірний магазин і справді торгує жіночою віагрою ще були б гроші для тієї віагри, бо надто дороге задоволення, особливо сьогодні
Дмитро Кiбич відповів на коментар Елена Марс, 01.04.2017 - 20:56
Та отож, i не кажiть. А стаття дiйсно цiкава, пiзнавальна. Тiльки щось там автор статтi з Чорногорiею наплутав, що самi чорногорцi називають свою краiну - Монтенегро. У Вiкiпедii пишуть, що на iхнiй мовi краiна звучить - Црна Гора. Це, мабуть, у iнших краiнах Европи ii називають саме Монтенегро. Хоч у Вiкiпедii далеко не завжди достовiрна iнформацiя, але у даному випадку, схоже, що так воно i е. Елена Марс відповів на коментар Дмитро Кiбич, 01.04.2017 - 21:19
Та нам яка різниця, чи вони негромонти чи монтенегри? в нас тут важливіше питання розглядається
|
|
|