Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: jamp: Не гості - ВІРШ

logo
jamp: Не гості - ВІРШ
UA  |  FR  |  RU

Рожевий сайт сучасної поезії

Бібліотека
України
| Поети
Кл. Поезії
| Інші поет.
сайти, канали
| СЛОВНИКИ ПОЕТАМ| Сайти вчителям| ДО ВУС синоніми| Оголошення| Літературні премії| Спілкування| Контакти
Кл. Поезії

  x
>> ВХІД ДО КЛУБУ <<


e-mail
пароль
забули пароль?
< реєстрaція >
Зараз на сайті - 1
Немає нікого ;(...
Пошук

Перевірка розміру



honeypot

Не гості

Прийшов Ярош не у гості,
Повен жовчі, повен злості,
Наш слов'янський дух зломить,
Та в огні його спалить.

Наша армія присязі,
Зраду мала тут наразі,
Свій народ не боронить 
Зі стволів в ньго палить.

ID:  496638
Рубрика: Поезія, Вірші, що не увійшли до рубрики
дата надходження: 04.05.2014 00:06:06
© дата внесення змiн: 04.05.2014 00:06:06
автор: jamp

Мені подобається 0 голоса(ів)

Вкажіть причину вашої скарги



back Попередній твір     Наступний твір forward
author   Перейти на сторінку автора
edit   Редагувати trash   Видалити    print Роздрукувати


 

В Обране додали:
Прочитаний усіма відвідувачами (694)
В тому числі авторами сайту (22) показати авторів
Середня оцінка поета: 5.00 Середня оцінка читача: 5.00
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..




КОМЕНТАРІ

посполитий, 04.05.2014 - 21:45
Я зрозумів Ваш натяк. СРСР став законною державою тоді,коли його визнав світ. І тут уже нічого не попишеш frown Дійсно,революція 1917р. була волею частини народу. Я розумію хід Ваших думок та історичні паралелі. smile
Ви вже пробачте,почитав Ваші відповіді на коментарі. Навіщо все так однозначно? Москалі-в Москві. В Україні - українці,хоча й російськомовні. В тому ж "Правому секторі" знаєте,скільки російськомовних? Я Вас зрадником не вважаю. Зрадників і негідників вистачає і у Львові і в Донецьку і кругом. Це не щось національне. Ви правильно кажете, нам (всім) потрібно більше спілкуватись,а не відгороджуватись один від одного "чорними списками". Я зовсім не кровожерний,хоча й занадто інколи емоційний. Та признаюсь,ліву щоку підставляти не звик.
 
jamp відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
friends
 
корозлик, 04.05.2014 - 18:05
*Не діліть ви, якого хто роду...* friends
 
jamp відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
16 16 16
 
A.Kar-Te, 04.05.2014 - 15:38
Пока нет разума в голове и любви к своей земле в душе, хаос в стране обеспечен.
16
 
jamp відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Согласен Оленька, нужно наводить порядок в голове, научиться слушать сердцем. heart flo11
 
Натаsha, 04.05.2014 - 14:41
нам просто не нужно забывать, что мы один народ и, что любим друг друга и русские и украинцы, и что бы доказать это русским, нам не обязательно предавать Украину, а власть как пришла, так и уйдет, а если не уйдет, так погоним ведь вместе мы все сможем give_rose
 
jamp відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Согласен Наталка на все 100. Жаль только люди из разных областей этого не понимают, если я думаю не так как другие то я предатель, хотя родину не предал и к расколу не призвал. Просто говорю людям чтоб понять друг друга нужен диалог, а не предвзятость и глухота. Если я говорю на русском значит я москаль и меня хотят выкинуть геть з України, если я говорю о том что вижу, а не о том что другие слышут, то меня называют лжецом. Во мне нет агрессии, может просто излишняя эмоциональность. Я верю еще, что люди очнутся, научатся быть едиными. Пусть Бог хранит Украину, пусть направит на путь истинный ее народ. Счастья Вам. flo11
 
Натаsha, 04.05.2014 - 14:16
Я уважаю Ваше мнение, мне интересно только неужели для того, что бы жить лучше нам нужно обязательно к кому-то пристать? Неужели мы до такой степени слабый и немощный народ, что нас нужно направлять на путь истинный какому-то дяде? Почему народ в Краматорске голодает, государство не выплачивает зарплаты и пенсии?
 
jamp відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Спасибо за комментарий. Нет лично я так не считаю и не призываю к кому-либо приставать, прилепляться, присоединяться. Мы не слабый народ, просто немного одурманенный. Но народ у нас мудрее, чем слуги народа(президенты, депутаты, министры), только эти слуги не служат народу, да и все предыдущие тоже. Насчет пенсий и зарплат, госпредприятий в городе не так уж и много, а не гос. привязаны в основном к российскому рынку, который сейчас потерян, поэтому очень много людей остались без работы. give_rose friends А одурь она со временем пройдет, но сколько дров еще будет наломано, как потом с этим жить будем? friends
 
посполитий, 04.05.2014 - 13:00
Я не казав,що мені приносить радість чиясь смерть.
І набагато краще Вас знаю, хто такий Сашко Білий і яка *** той прокурорчик,тварюка продажна.
Чого Вам страшно,що закликають "москалів на ножі"? Ви ж не москаль. По перше. Ті молодики-ще не весь "Правий сектор". А по друге - інформація Ваша всуціль,якщо не з російських ресурсів,то з російською трактовкою.
Якщо москалі будуть пхатися до нас,то їх таки на ножі. Я сам тоді в міру сил буду їх стріляти і різати. Так само і колаборантів. Це моя земля. І я її не віддам нікому.
 
jamp відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Простой вопрос вы родились с СССР. Вы признаете, что это была законная держава? Что революция 17-го была волей народа? Да или нет?
 
посполитий, 04.05.2014 - 12:36
Навіть не знаю, чому я вперто продовжую спілкуватися з Вами? smile Скажу відверто - багато моїх друзів і знайомих цього не зрозуміли б. Сподіваюсь,що і Ви зрозумієте мою українську(спілкуватися російською не складає труднощів,радянська освіта постаралась smile ) Та все ж...
Не потрібно свою особисту трагедію накладати на події,що відбуваються в країні. Я знаю про що кажу і маю право про це казати. Навіть з тієї причини, що втратив дитину.
Гроші МВФ і вам потрібні. А якщо ви такі горді,що вам вони не треба,то дійсно,подохнете з голоду.
В нас теж безробіття. Найбільше підприємство- фабрики "Нашої ряби". Працівників привозять з Донбасу. Наші сидять без роботи. Але ніхто не нарікав і не нарікає на "доброту по донецьки".
Нас ваш беркут почав бити перший,бити жорстоко. Відповідь була адекватною.
Кажете,у вас мирне населення? Не мною придумано - той,хто взяв в руки зброю перестає бути мирним жителем. Мирні жителі сидять вдома,а не шастають з автоматами в руках.
Можливо,українські ЗМІ і брешуть(хоча до російських їм ще далеко). Але маю купу знайомих і друзів по всій країні,тож інформацією більш-менш володію.
 
jamp відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Скажите против майдана армия воевала? Ми же не собаки что бы подыхать. У меня тоже много знакомых в Украине. Я не держал оружие с 1984 г. Я мирный человек, я не приветствую насилия, а насилия сейчас выше крыши. Вот скажите мне почему "влада" не разоружила майдан, почему не освобождены еще все здания в Киеве или то, что в у вас законно у нас нет. Почему такая избирательность перед законом, то что можно киевским, нельзя донецким? Я не хочу делить страну на запад и восток, хотя менталитет у нас разный, я не считаю вас врагами, но нас уже разделили без нашего с вами желания наши политики и те кто дергает их за нитки. Если хотите пообщаться есть Skype.
 
посполитий, 04.05.2014 - 01:45
От дарма Ви на мене злість свою вихлюпуєте. Внесіть мене в чорний список,воля Ваша. Вам земляків жаль? А мені жаль друзів,яких "тітушки" битами позабивали і яким донецький "Беркут" очі повибивав. Через них я не виливаю свої почуття на всіх жителів регіону.
А у вас бачу,за останні місяці найбільшою радістю було,коли Сашка Білого вбили. І не порівнюйте,будь ласка,те,що відбувається у вас з Майданом. Там беркут стріляв в беззбройних людей. І ми не піднімали прапорів чужих держав.
 
jamp відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Не злость во мне - эмоции, а в черном списке у меня нет и не будет никого и никогда. Мне жаль всех людей и чья-то смерть мне радости не приносит. https://www.youtube.com/watch?v=PW6Xah4hPds
https://www.youtube.com/watch?v=0C-qClgW9yo
https://www.youtube.com/watch?v=YmOOn8UJWNE#t=37
https://www.youtube.com/watch?v=3qPthOZ0v-8
https://www.youtube.com/watch?v=BavhPvkvOqY#t=977
https://www.youtube.com/watch?v=mlk9mX76TtQ#t=127
 
посполитий, 04.05.2014 - 01:34
Давайте так: котлети окремо,мухи окремо. Якби армія стріляла в народ,то Ви не сиділи б зараз за монітором. Бо народ - це Ви. А уроди з "калашами",РПГ і ПЗРК - це не народ.
Так, влада не ідеальна... І трон кривавий,бо на ньому і моя кров. І на Майдані я стояв, бо "донецькі" все під себе підім'яли. І в Центрі і на Заході, і в містах і навіть в маленьких райцентрах.Відкинемо політику в сторону. Ви ж розумна людина і знаєте,що шахти збиткові, що підприємства зорієнтовані на Росію тільки тому,що їх власники не хотіли вкладати кошти в модернізацію,щоб стати конкурентоспроможними на Заході.
І не мені Вам розказувати,що попередня влада віджала з країни все,що можна, а найбільше з Донбасу. Всі попередні роки ви мовчали. Та я навіть і це можу зрозуміти. Можу зрозуміти і ваш теперішній відчай...Та зрозумійте ж і Ви - вами користаються,з вашої ж біди! Вам показали розумні дядечки на ворога ,он хто,мовляв,винен у всіх ваших бідах - хохли,бандерівці,майдануті,правосеки(як нас ще називають? smile ) Ату їх,ату!
Ми не зможемо жити окремо. У вас промисловість,у нас сільське господарство... А росії ви нафіг не потрібні. Та Ви це і самі,мабуть,розумієте.
Не може за такий короткий час все стати добре. Будь яку проблему можна вирішити.Не зразу,але можна.
Для мене Батьківщина-це і Київ,і Одеса, і Львів,і Донецьк. А от пересічний дончанин скаже,що Львів,наприклад,чи Черкаси - це його Батьківщина? Стане захищати мене від російського солдата. Мабуть,що ні.Бо самий поганенький кацап йому брат,а я - "бендера","правосек",ворог,коротше smile .
 
jamp відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Якщо Ви не проти я відповім російською, сподіваюсь зрозумієте. Понимаете сми не говорят правду о том что у нас происходит. Есть жертвы среди мирных жителей которые пытаются остановить войска. Спрашивают у вояк - зачем вы здесь, они мы пришли вас защитить, народ - от кого, от нас самих. Кровь была не только ваша, беркут тоже убивали и палили. Одесситов тоже спалили, как же это похоже на майдан. В Донбассе не только шахты, к примеру крупнейший в Европе машиностроительный завод - конкурентов в мире мало, металлургия, химическая промышленность и много чего другого. Недавно слушал по ЭРА-FM украинского эксперта, так вот что он сказал - завод "Стирол" в банковскую систему вкладывает больше чем весь Крым, а "Азовсталь" больше чем Ивано-Франковская и Тернопольская области вместе взятые, почитайте что говорит МВФ - http://newsdaily.com.ua/post/221823 Вот вы говорите, что донецкие под себя все подмяли. Я работал на предприятии принадлежащем поровну казахам и людям с западной Украины, так даже охрана на предприятии с Винницы, при этом безработица в городе зашкаливает. Работал завод сезонно, до этого года, и работает сейчас только охрана и руководство с Западной Украины. Когда в прошлом году заболел мой ребенок, когда решался вопрос жизни и смерти, я обратился за материальной помощью к директору (потому как только за первые два дня лечения отдали больше чем заработали за месяц) - мне отказали, пришлось лезть в непомерные долги. Это доброта по западно-украински, это не попередня влада. Заметьте я ни разу нигде не сказал хохли, бандерівці. Ну и тут я не таю злости. Мы никогда не молчали, и при Яныке тоже, на врага если кто и указывает то только сми (украинские в том числе), а люди с мозгами умеют отделять правду от лжи и не ведутся на провокации. Уже сколько раз говорил Вам я не рвусь в Россию я хочу жить в своей мирной, свободной, богатой стране, где не голодают дети, где люди имеют хорошую и интересную работу, не боясь быть уволенными за свои убеждения и требования.
 
посполитий, 04.05.2014 - 00:21
Якщо чесно,то задрали уже тим Ярошем. От нєфіг йому робити,як тільки у той Слов'янськ пхатися. А армія захищає цілісність держави. Щось я не пригадую,щоб в Конституції України згадувалося про якісь Донецькі,Луганські та інші народні республіки.
Якби армія дійсно вступала в бойові дії, то два заходи Су25 вистачило б,щоб Слов'янськ перестав існувати.
Одного не розумію,чого Ви хочете? От особисто Ви?
 
jamp відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
А чого ви хотіли на майдані? Майдан це не є уся країна. У Краматорську правий сектор є, і не треба мені казати що я помиляюся. Кому присягалась армія - народові, а зараз стріляє у народ. Особисто я хочу, щоб та влада, яку ви запхнули на трон, пішла геть, вона заплямована, вона почала геноцид, вона продалася за 30 срібників. Але країни вже немає, залишилась одна назва. Донецькі, Луганські та інші народні республіки - почалися після того як "нова влада" сіла в криваве крісло. Вона спитала у народу чого він хоче, я маю на увазі не майдан, а народ країни. До вашого відома Донецька, Луганська, Харківська та інші області мали роботу завдяки експорту до Росії, зараз люди без роботи, без грошей, а зовсім скоро почнуть помирати від голоду, від хвороб, просто неба. За це ви стояли на майдані? Донбас цього не бажає, тому маємо те що маємо. Щодо СУ-25. Ніколи ці (що у "владі") на це не підуть. ЕС засудить, МВФ грошей не дасть, вони ж не самогубці. Якщо Вас задрали Ярошем будь ласка не читайте та не слухайте, ніхто не примушує. В кого що болить, той про те й каже. Мені дуже шкода загиблих земляків, мені від того болить. Сподіваюсь я дав Вам вичерпну відповідь.
 

ДО ВУС синоніми
Синонім до слова:  Новий
Enol: - неопалимий
Синонім до слова:  Новий
Под Сукно: - нетронутый
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Пантелій Любченко: - Замашна.
Синонім до слова:  Бутылка
ixeldino: - Пляхан, СкляЖка
Синонім до слова:  говорити
Svitlana_Belyakova: - базiкати
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ти
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ви
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ти
Синонім до слова:  аврора
Ти: - "древній грек")
Синонім до слова:  візаві
Leskiv: - Пречудово :12:
Синонім до слова:  візаві
Enol: - віч-на-віч на вічність
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Enol: -
Синонім до слова:  говорити
dashavsky: - патякати
Синонім до слова:  говорити
Пантелій Любченко: - вербалити
Синонім до слова:  аврора
Маргіз: - Мигавиця, кольорова мигавиця
Синонім до слова:  аврора
Юхниця Євген: - смолоскиподення
Синонім до слова:  аврора
Ніжинський: - пробудниця-зоряниця
Синонім до слова:  метал
Enol: - ну що - нічого?
Знайти несловникові синоніми до слова:  метал
Enol: - той, що музичний жанр
Знайти несловникові синоніми до слова:  аврора
Enol: - та, що іонізоване сяйво
x
Нові твори
Обрати твори за період: