Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Ulcus: співзвучне - ВІРШ |
UA | FR | RU Рожевий сайт сучасної поезії |
|
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
КОМЕНТАРІ Ulcus відповів на коментар Котигорошко, 31.12.2019 - 02:26
так, але потім грані у підсвідомості тоншають. асоціація: Грозний - захист слабкої жінки
Котигорошко відповів на коментар Ulcus, 01.01.2020 - 01:42
І від кого ж він слабку жінку захищав? Епізод не конкретизуєте?
Котигорошко відповів на коментар Ulcus, 01.01.2020 - 02:17
І як же Якін ту слабку жінку образив? Чим?
Котигорошко відповів на коментар Ulcus, 01.01.2020 - 02:20
То чим же, все-таки? Цитати з фільму я знаю не гірше Вас
Ulcus відповів на коментар Котигорошко, 01.01.2020 - 02:23
я перепрошую. певне, я помилилась. у мене пам‘ять слабка трохи. ти правий - не було там нічого такого. прибрехала
Котигорошко відповів на коментар Ulcus, 01.01.2020 - 02:28
Ні, цитата точна. А образив чим? Та гаразд... То Ви вибачте. Вам так комфортно було з Вашим візаві, як Ви там його називаєте, Дмитриком? А тут я - Здрасьтє) Подальшого Вам комфорту
Котигорошко відповів на коментар Ulcus, 31.12.2019 - 00:52
https://kinogo.by/20863-zapiski-yunogo-vracha-1-2-sezon.htmlЦе однойменний британський серіал з Деніелом Редкліфом у головній ролі. https://kinogo.by/11622-morfiy-2008.html Російська екранізація Олексія Балабанова. Можете порівняти. Мені особисто більш до вподоби серіал Ulcus відповів на коментар Котигорошко, 31.12.2019 - 02:28
прикольно... навіть не знала, що є такий серіал) о, люди, скільки ще незвіданого для мене!))))
Дмитро Кiбич відповів на коментар Котигорошко, 31.12.2019 - 15:45
Ну, що основним посилом цього твору Булгакова було показати недолуге радянське чиновництво, зображення його у сатиричнiй формi - тут ви маете рацiю, так воно i е. Але ж на противагу управдому Буншi i крадiю Милославському - там цар Iван Грозний представлений i мудрим й справедливим правителем, i тактичною людиною, ще й поради доречнi героям дае. А успiшнiсть його - ну, це ще пiд яким кутом зору поглянути. При найменшiй критицi правителя з чийогось боку - одразу вiн опричникiв туди на розбiрки направляв на чолi з Малютою Скуратовим.
Котигорошко відповів на коментар Дмитро Кiбич, 01.01.2020 - 01:58
Ні, рації не маю. Рація - в сусіда, а в мене - кулемет. А ви хочете сказати, що Іван Грозний був тупою недалекою людиною? І який же зв'язок між успішністю-неуспішністю та опричниною?) Гаразд, в дискусію з вами не вступатиму, тим більше, що ви предметом тієї дискусії володієте, скажемо так, поверхнево . До речі, тактичними можуть бути навчання (військові), а люди - тактовні Дмитро Кiбич відповів на коментар Котигорошко, 01.01.2020 - 21:46
I "тактичний хiд" теж може бути. Ну, тут ви правi, визнаю, визнаю, саме "тактовна людина" бувае, то у мене тодi якось думку перемкнуло. Ну, а ось тi ознаки успiшностi, якi ви навели - розширив вiн територiю шляхом загарбницькоi полiтики, захоплення земель тюркських i фiно-угорських народiв, якi до слов'ян жодного вiдношення не мали. Та це успiшнiсть така собi. I вiйни з перемiнним успiхом велися при Iванi Грозному, зокрема - за землi колишнього Лiвонського ордену якось особливих успiхiв i не проглядалося в боях зi Швецiею та Рiччю Просполитою. Так i Сталiна в Росii багато хто називае ефективним менеджером, територiю краiни вiн же значно розширив. А численнi репресивнi заходи органiзовував - ну, кажуть, з ким не бувае, правитель знае, що робить, йому виднiше. Котигорошко відповів на коментар Дмитро Кiбич, 02.01.2020 - 00:38
Ви пересмикуєте По-дилетантськи пересмикуєте. Повторюсь - історія оцінює успішність правителя в конкретний її момент. Для середньовічної Московії Грозний - успішний. Для СРСР середини ХХ ст. - Сталін.
Дмитро Кiбич відповів на коментар Котигорошко, 02.01.2020 - 14:09
Але ж стиль керiвництва, дii цих двох полiтикiв i порiвняти можна, багато чого й спiльного проглядаеться у iхнiх наказах та рiшеннях. Та що ж у цьому успiшного, коли за велiнням правителя масово знищуються громадяни власноi краiни за надуманими звинуваченнями.
Котигорошко відповів на коментар Дмитро Кiбич, 02.01.2020 - 22:41
Втретє повторююсь - щоб вести подібні дискусії, потрібно мати розуміння історичних процесів. Якщо людина бачить подібне в недоформованій абсолютній монархії і тоталітарній партійно-номенклатурній державі середини ХХ ст., то мені немає про що дискутувати. Порівнювати непорівнюване - дилетантизм. Дискусії не буде, Дмитре
Дмитро Кiбич відповів на коментар Котигорошко, 02.01.2020 - 23:54
А хiба хтось порiвнював форми правлiння чи паралелi мiж ними проводив? Це ви "Посiбником найдосвiдченiшого полемiста", мабуть, користуетесь. Кажи на те, що тобi не подобаеться, що це дилетантизм та невiгластво i успiх гарантовано завжди. Порiвнювалися лиш вчинки полiтикiв - iхнi дii i результати вiд тих дiй. Гiтлер i Путiн також окупацiю сусiднiх краiн у рiзнi часовi промiжки проводили i форми правлiння нетотожнi за iхнього володарювання. Але, разом з тим, окупацiя Судетьськоi областi i окупацiя Криму багато в чому перегукуються.
Котигорошко відповів на коментар Дмитро Кiбич, 03.01.2020 - 00:08
Ні, Дмитрику. Я не користуюсь "Посібником найдосвідченішого полеміста". Не люблю хвалитись (негарно це і нескромно), але... Я просто дипломований історик. І ми з вами, так би мовити, в різних вагових категоріях. Окупація, анексія, аншлюс - зовсім різні терміни і поняття. Невігласом я вас, до речі, не називав Кажи на те, що тобi не подобаеться Історикові не може подобатись чи не подобатись. В нього зовсім інші критерії оцінки P.S. До речі, ви десь в коментарях згадували щось про людські якості. Так от - не знаю вже, чи на мене натякали, чи ні, але в мене капець капецький, які погані людські якості. Дмитро Кiбич відповів на коментар Котигорошко, 03.01.2020 - 13:56
Ну, та й в мене теж аж нiяк не iдеальнi якостi. Та як же я мiг у коментарi натякати на вас, якщо я не знав - про кого саме йде мова у словах авторки вiрша. Вона повiдомляла, що дехто тут ii звинувачуе у дволикостi i ще у бозна-яких грiхах. А де саме "тут" - вона ж того не уточнювала, в подробицi не вдавался там. Що ж ви одразу усе на свою адресу сприймаете, "тут" - це ж може бути i взагалi не на нашому сайтi, а, скажiмо, сусiд чи сусiдка ii в тому раптом необгрунтовано звинувачуе. I, у зв'язку з тим, я так абстрактно там i висловився, що у кожноi людини власнi iндивiдуально-психологiчнi особливостi i вiн чи вона, спираючись на данi людськi якостi, i роблять тi чи iншi заяви, часом не завжди етиичнi та коректнi. А хтось конкретний у моему коментарi - там i не мався на увазi, то в бiльш глобальному планi було сказане. Котигорошко відповів на коментар Дмитро Кiбич, 04.01.2020 - 00:48
А ви досить добре орієнтуєтесь у тому, що саме мала на увазі авторка Ви, бува, не онук Вольфа Мессінга P.S. Індивідуально-психологічні особливості мої теж капець-капець, як бажають кращого НАСИПАНИЙ ВІКТОР, 29.12.2019 - 22:21
цікаві образи. але нема яскравого фінального акорду. якась недосказаність...
Ulcus відповів на коментар НАСИПАНИЙ ВІКТОР, 29.12.2019 - 22:32
дуже дякую за вашу думку авжеж, там навіть три крапки є
|
|
|